در این مقاله قصد داریم در مورد لنزهای طبی فستیوال، خرید لنز طبی فستیوال و همچنین قیمت لنزهای طبی فستیوال صحبت کنیم.کلیه افرادی که از لنزهای طبی استفاده می کنند، حتما نام لنزهای طبی فستیوال به گوششان خورده است.لنزهای طبی فستیوال یکی از بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.لنزهای طبی فستیوال از بهترین و مقرون به صرفه ترین لنزهای چشمی در دسته لنزهای طبی رنگی قرار دارند.

خرید لنز طبی فستیوال

لنز طبی فستیوال یک لنز کره ایی است.لنز رنگی طبی فستیوال در واقع همان لنز مورنینگ کیو می باشد، لنز مورنینگ کیو به صورت طبی بدون رنگ یا همان لنز طبی مورنینگ کیو و معمولا تا نمره 20 قابل تهیه می باشد.

یکی از دلایل محبویت برند لنز فستیوال، موجود بودن در اکثر نمرات این لنز است.این لنز از پوشش محافظتی uv برخوردار است.با خرید لنز طبی فستیوال علاوه بر انتقال اکسیژن بالا، به راحتی به سطح چشم می چسبد و با انعطاف مناسب، وسعت دید خوبی را برای افراد به همراه دارد.

میزان آبرسانی لنزهای طبی فستیوال بسیار بالا است. همچنین لنزهای طبی فستیوال دارای مجوز وزارت بهداشت ایران نیز هستند.فرد هنگام استفاده از لنزهای طبی فستیوال، احساس ناراحتی نخواهد کرد، زیرا این لنز نازک است و انعطاف خوبی دارد و برای چشمان حساس بسیار مناسب است.

لنزهای طبی فستیوال در طول روز رطوبت خود را حفظ کرده و مانع خشکی چشم می شوند.لنزهای طبی فستیوال، رنگی نیز هستند و علاوه بر اصلاح دید، برای زیباتر کردن رنگ چشم ها هم کاربرد دارند.

خرید لنز طبی فستیوال برای استفاده تمامی افراد بسیار عالی هستند، البته با این شرط که اصول نگهداری و استفاده از آن ها رعایت شود. چون اگر فردی از بهترین برند جهانی لنز نیز استفاده کند، باز هم استفاده نامناسب از آن، باعث آسیب رساندن به چشمان او خواهد شد.

ویژگی های لنز طبی فستیوال

  • لنزهای طبی فستیوال در نمرات 00 الی -10.00 عرضه می شوند.
  • طراحی پشت و لبه لنز طبی فستیوال به گونه ایی است که باعث پایداری نور و حفظ بیشتر سلامت چشم می شود.
  • برای ساخت لنزهای طبی نرم فستیوال از تکنولوژی خاصی استفاده شده است.
  • لنزهای طبی فستیوال کروی شکل هستند که باعث افزایش دقت بینایی، افزایش عمق میدان دید و کاهش آستیگماتیسم می شود.
  • لنزهای طبی فستیوال از ماده هایدروژل ساخته شده اند، این ماده مانع رسوب در سطح لنز می شود.
  • لنزهای طبی فستیوال مانع قرمزی، خارش و تاری دید چشم می شوند.
  • لنزهای طبی فستیوال طراحی زیبایی دارند، همچنین این لنزها بسیار راحت هستند.
  • لنزهای طبی رنگی فستیوال دارای دوره استفاده فصلی و سالانه هستند.
  • آبرسانی لنزهای طبی فستیوال 38 درصد است.
  • قطر لنزهای طبی فستیوال استاندارد و 14 میلی متر است.
  • لنزهای طبی رنگی فستیوال سبک کلاسیک و شگفت انگیز در رنگ های متنوع دارند.
  • لنزهای طبی رنگی فستیوال دارای 4 تناژ: تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی)، تن 3 (ترکیب عسلی + دور مشکی) و تن 4 (یخی) هستند.
  • لنزهای طبی رنگی فستیوال در 5 رنگ آبی (blue)، طوسی (gray)، فندقی (hazel)، قهوه ایی (brown) و سبز (green) که هر کدام 4 تناژ رنگبندی دارند، عرضه می شوند.
  • لنزهای رنگی طبی فستیوال در پنج رنگ یخی نیز عرضه می شود، آیس گری یا طوسی یخی، آیس بلو یا آبی یخی، آیس هیزل یا عسلی یخی، آیس براون یا قهوه ایی یخی و آیس گرین یا سبز یخی.

لنزهای چشمی برای افراد بالای 40 سال

لنزهای چشمی برای افرادی که بالای 40 سال دارند و با تاری دید روبرو هستند، گزینه بسیار مناسبی است. چشم افراد از 40 سالگی شروع به پیر چشمی می کند.پیرچشمی نوعی بیماری است که در آن چشم، توانایی تمرکز واضح روی اشیا نزدیک را از دست می دهد.

افراد برای حل این مشکل چشمی می توانند با خرید لنز طبی فستیوال از لنزهای چشمی و یا عینک استفاده کنند. اما بیشتر افراد از استفاده از عینک لذت نمی برند، پس استفاده از لنزهای چشمی بهترین راه برای دستیابی به وضوح دید در فواصل مختلف است.

لنزهای چشمی، واضح ترین دید را برای هر کاری ارائه می دهند. استفاده از لنزهای چشمی برای افرادی که مشاغل خاصی دارند و به بینایی دقیق تری نیاز دارند، بسیار مناسب است. همچنین استفاده از لنزهای چشمی برای کسانی که فعالیت های ورزشی دارند نیز بسیار مناسب است.

لنزهای دو کانونی و چند کانونی

یکی از لنزهای مناسب برای جلوگیری از اثرات پیرچشمی، لنزهای دو کانونی و چند کانونی است.لنزهای چشمی دو کانونی یا چند کانونی با هدف ایجاد بینایی طبیعی تر ساخته شده اند، زیرا بینایی هر دو چشم و همچنین دید نزدیک فرد را اصلاح می کنند.

لنزهای چند کانونی در انواع مختلفی از جمله لنزهای صلب نفوذپذیر به گاز، لنزهای هیبریدی نرم یا صلب و یا لنزهای نرم دوره ایی تولید می شوند. همه این لنزها بسته به سازنده آن ها، کاربرد متفاوتی دارند.

برخی از لنزهای صلب بیشتر شبیه لنزهای عینک دو کانونی هستند و روی چشم شما حرکت می کنند. با این لنزها وقتی برای خواندن به پایین نگاه می کنید، آن ها کمی بالا می روند تا بینایی شما با قسمت نزدیک، تراز شود. لنزهای دیگر چند کانونی طراحی کروی دارند و معمولاً روی چشم حرکت نمی کنند. این لنزها به تدریج و همواره قدرت را از مرکز به حاشیه لنز افزایش می دهند. این لنزهای چشمی کروی بیشتر شبیه لنزهای عینکی پیشرو بدون خط هستند و گاهی به اندازه مردمک چشم فرد نیز بستگی دارند.

لنزهای دیگر ممکن است بصورت متمرکز طراحی شوند. طرح های متحدالمرکز دارای حلقه های متناوب فاصله و توان نزدیک هستند.سازگار شدن چشم ها با لنزهای دو کانونی و یا چند کانونی مدتی طول خواهد کشید.

آیا تاریخ انقضا لنزهای چشمی مهم است؟

تاریخ انقضا لنزهای چشمی روی بسته بندی آن ها نوشته شده است. رعایت تاریخ انقضا قسمت مهمی در استفاده ایمن از لنزهای چشمی است.

خرید لنز طبی فستیوال

تاریخ انقضا لنز چشمی به چه معناست

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، که بر روی لنزهای چشمی و سایر تجهیزات پزشکی نظارت می کند، نیاز به آزمایش دقیق ایمنی و اثربخشی بر روی چنین محصولاتی دارد. سازندگان لنزهای چشمی باید از طریق آزمایش و مواد مختلفی ثابت کنند که لنزهای آنها برای چه مدت زمان مشخصی پایدار و ایمن باقی خواهند ماند و فاسد نمی شوند. پس از این آزمایش ها، تاریخ انقضا لنزها بر روی بسته بندی های آن ها قید می شود.

خطرات لنزهای منقضی شده

اگر تاریخ انقضا لنزهای چشمی تمام شود، تولید کننده نمی تواند ایمنی در استفاده از لنزها را تضمین کند. چه اتفاقی می تواند برای لنزها بعد از اتمام تاریخ انقضا آن ها بیفتد؟

جدی ترین نگرانی این است که اگر مهر و موم بسته بندی خوب نباشد، لنز می تواند آلودگی باکتریایی و یا قارچی پیدا کند. این مورد در آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی در مورد اتمام تاریخ انقضای لنزهای چشمی مورد آزمایش قرار گرفت. در این مطالعه مقدماتی، محققان آلودگی هایی را در بسته های لنز تاریخ انقضا گذشته پیدا کردند، اما آن ها به دلیل اندازه بسیار ناچیز نمونه قادر به ادعای گسترده نبودند (هدف اعلام شده آن ها بیشتر جرقه زدن برای مطالعه بیشتر بود تا پاسخگویی معتبر به سوال).

هافینگتون پست، سوال ایمنی لنزهای منقضی شده را برای پزشکان چشم نماینده آکادمی چشم پزشکی آمریکا و انجمن بینایی سنجی آمریکا مطرح کرد. پزشکان در پاسخ به این سوال تأکید کردند که قطعاً نباید از لنزهای منقضی شده استفاده شود. آن ها توضیح دادند که محلول حاوی لنزهای بد و تاریخ انقضا گذشته می تواند اسیدی یا قلیایی شود. اگر پی اچ محلول حاوی لنز قلیایی و یا اسیدی شود، می تواند باعث عفونت های بسیار ناخوشایندی برای چشم شود. باکتری ها، قارچ ها و آمیب های موجود روی لنزهای منقضی شده می توانند باعث عفونت جدی چشم شوند و حتی منجر به کوری نیز شوند.

نکات ایمنی هنگام خرید لنزهای چشمی

لنزهای چشمی راهی عالی برای اصلاح بینایی هستند. شما با انجام برخی اقدامات احتیاطی لازم می توانید نوع لنز چشمی را که برای نیازهای شما متناسب است، تعیین کنید.

هنگام خرید لنزهای چشمی، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • به بسته بندی لنزها دقت کنید. اطمینان حاصل کنید که بسته بندی لنزها کاملا سالم است.
  • هنگام خرید لنز طبی فستیوال از طریق اینترنت احتیاط کنید. لنزهای چشمی را از طریق وب سایت های معتبری که نسخه شما را تأیید می کنند و محصولات آن ها نام های تجاری مشخصی دارند، خریداری کنید. همچنین هنگام دریافت سفارش، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات موجود در هر جعبه لنز با نسخه شما مطابقت دارد. یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید لنزهای چشمی طبی و غیر طبی خود را از آنجا خریداری کنید، سایت معتبر لنز مارکت است.
  • حتماً از نسخه جدیدی که چشم پزشکتان برایتان نوشته، استفاده کنید. نسخه های چشم معمولا فقط برای یک سال کاربرد دارند.
  • بیشتر چشم پزشکان توصیه می کنند که وقتی فرد به تازگی لنز چشمی خریداری کرده است در طی چند روز اول فقط چند ساعت در روز از لنز خود استفاده کند تا مطمئن شود که چشمانش بیش از حد تحریک نمی شوند. این طبیعی است که وقتی برای اولین بار لنزها را در چشمان خود قرار می دهید، چشم ها احساس خارش و سوزش کنند اما این به مرور زمان برطرف می شود. اگر چشم هایتان قرمز و دردناک شد یا دیدتان تار شد، لنزها باید فوراً برداشته شوند. اگر این مشکل ادامه پیدا کرد، برای ارزیابی مشکل به چشم پزشک خود مراجعه کنید.

خرید لنز طبی فستیوال

لنزهای طبی فستیوال ساخت کمپانی لنز مورنینگ هستند. این برند، محصول کشور کره جنوبی است و جزء بهترین برندهای موجود در بازار است. کیفیت خوب و قیمت مناسب این محصول باعث شده در بین خریداران لنز زیبایی و طبی، برندی نام آشنا و شناخته شده شود.

لنزهای طبی فستیوال رضایت اغلب مصرف کنندگان را به دنبال دارند. لنزهای طبی رنگی فستیوال دارای تنوع رنگ خاص و طبیعی هستند. همچنین طراحی این لنز بر روی چشم های تیره نتیجه دلچسب و طبیعی داشته و همین مسئله، این لنز چشمی را از پرفروش ترین لنزهای طبی رنگی کرده است.

لنزهای طبی فستیوال از مواد و متریال درجه یک ساخته شده اند.

استفاده از لنز طبی رنگی فستیوال به همراه آرایش بسیار مناسب است. افراد با رنگ های مختلف پوست و مو یا استفاده از رژ لب به همراه لنز طبی رنگی فستیوال می توانند ظاهر خود را زیباتر کنند.

سلامت چشم و قرنیه برای هر فردی بسیار مهم است و انتخاب و خرید یک لنز خوب از یک مکان معتبر تضمین کننده این سلامتی است.لنزهای طبی فستیوال جایگزین بسیار مناسبی برای عینک و سایر لنزهای طبی هستند چرا که کیفیت بسیار بالایی دارند.خرید لنزهای طبی فستیوال باید از یک مکان معتبر صورت گیرد، نمایندگی این لنزها در ایران، در تهران قرار دارد و سایت معتبر و درجه یک لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروش لنز در ایران است و همچنین دارای انواع و اقسام برندهای معتبر لنزهای طبی و رنگی مانند فستیوال نیز است.سایت لنز مارکت بهترین فروشگاه لنز فستیوال است.

یکی از برترین مزیت های لنزهای طبی فستیوال، آبرسانی بالای این محصول می باشد که راحتی به سزایی را برای استفاده کنندگان آن به ارمغان می آورد و همچنین از خشکی چشم ها نیز جلوگیری می کند.خرید لنز طبی فستیوال

قیمت لنزهای طبی فستیوال در سایت لنز مارکت

سایت لنز مارکت دارای لنزهای با قیمت های بسیار مقرون به صرفه است.برای اطلاع از قیمت لنزهای طبی فستیوال در سایت لنز مارکت می توانید به این سایت مراجعه کنید.قیمت لنزهای طبی فستیوال در سایت لنز مارکت بسیار منصفانه است و کیفیت لنزها نیز بسیار عالی و فوق العاده است.

شما برای خرید لنزهای طبی فستیوال می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید و همچنین در مورد آن ها با کارشناسان لنز مارکت نیز مشورت کنید.همچنین سایت لنز مارکت در 7 روز هفته و 24 ساعته پشتیبانی فعال دارد.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی است. این سایت دارای پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا است.

خرید لنزهای طبی فستیوال به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید لنز طبی فستیوال از سایت لنز مارکت این است که سفارش لنزهای طبی رنگی و رنگی فستیوال به صورت آنلاین، آسان و راحت است. از دیگر مزایای خرید لنز طبی فستیوال به صورت آنلاین، می توان به صرفه جویی در وقت نیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *