در این مقاله می خواهیم در مورد خرید لنز رنگی فستیوال صحبت کنیم.با استفاده از لنزهای رنگی فستیوال می توانید به راحتی یک ظاهر شیک و کاملا جدید به چشمان خود ببخشید، حتی می توانید در کنار این لنزهای زیبا از یک آرایش چشم جذاب نیز استفاده کنید و در تمامی مجالس و مهمانی های خود بدرخشید.

با تمامی رنگ های لنز رنگی فستیوال، می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید.لنز رنگی فستیوال برای کسانی که برای اولین بار می خواهند یک تغییر را در نگاه خود تجربه کنند، بسیار مناسب است. این لنزها قابل استفاده برای تمامی طول روز است، بدون این که حتی ذره ایی ناراحتی و احساس جسم خارجی در چشم خود داشته باشید.هیدراتاسیون طولانی مدت لنزهای رنگی فستیوال، باعث حفظ طراوت و رطوبت چشم در طول استفاده می شود.

لنز رنگی فستیوال

لنزهای رنگی فستیوال یکی از قدیمی ترین لنزهای عرضه شده در بازار ایران هستند، این لنزها محصول کمپانی Interojo کره جنوبی هستند.از لنزهای رنگی سالانه فستیوال به مدت 12 ماه بدون هیچگونه ناراحتی می توان استفاده کرد.

لنزهای رنگی فستیوال در دو مدل نمره دار و بدون نمره موجود هستند. از لنزهای نمره دار رنگی فستیوال علاوه بر زیبایی می توان برای اصلاح دید نیز استفاده کرد، اما لنزهای بدون نمره رنگی فستیوال فقط برای زیباتر کردن رنگ چشم ها مورد استفاده قرار می گیرند.با خرید لنزرنگی فستیوال که تنفس پذیری بالایی دارد به دلیل اینکه ماده هایدروژل به کار رفته است در آن ،اکسیژن به راحتی به چشمانتان میرسد.

سطح لنزهای رنگی فستیوال کاملا صاف است، همچنین این لنزها محتوای آب بالایی دارند و این باعث راحتی بالای آن ها می شود.لنزهای رنگی فستیوال نه تنها رنگ چشم ها را تقویت می کنند، بلکه یک دید کاملا واضح را نیز در طول روز فراهم می کنند.رنگ های آبی، طوسی، عسلی و یخی لنزهای رنگی فستیوال با تناژهای مختلف طراحی شده اند، این رنگ ها عمق و شدت زیبایی رنگ چشم های فرد را افزایش می دهند.

قبل از خوابیدن باید حتما لنزهای رنگی سالانه و فصلی فستیوال خود را از چشم برداشته و در یک جالنزی حاوی محلول قرار دهید تا خوب تمیز شده و رطوبت خود را دوباره به دست آورند. در این صورت فردا صبح با یک جفت لنز تازه و تمیز روبرو خواهید شد و با آن ها تا آخر شب راحت خواهید بود، اینگونه می توانید در هزینه کردن اضافی برای داشتن لنز جدید تا قبل از تمام شدن تاریخ مصرف لنز قبلی صرفه جویی کنید.

ویژگی های لنز رنگی فستیوال

  • لنزهای رنگی فستیوال برای هر دو مورد نمره دار برای اصلاح دید و بدون نمره برای زیبایی در دسترس هستند.
  • لنزهای رنگی فستیوال دارای قدرت تنفس بالا و مقاومت زیاد در برابر رسوبات هستند.
  • لنزهای رنگی فستیوال از تنوع رنگ با سایه های بسیار زیبا که متناسب برای هر رنگ چشمی است، برخوردار هستند.
  • در ساخت لنزهای رنگی فستیوال از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است. در این تکنولوژی 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه چشم قرار دارد. این حلقه‌ های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده اند تا موقع استفاده، چشم ‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند.
  • رنگ ‌های لنزهای رنگی فستیوال کاملا طبیعی هستند، به این خاطر که اطراف لنز سه حلقه رنگ طبیعی گنجانده شده تا وقتی روی عنبیه قرار می‌گیرد، با آن ترکیب شده و لبه ‌های لنز دیده نشوند.
  • دیامتر لنزهای رنگی فستیوال 14 میلی متر است.
  • انحنای پایه لنزهای رنگی فستیوال 8.6 میلی متر است.
  • میزان آب لنزهای سالانه فستیوال 38 درصد است.
  • لنزهای رنگی فستیوال اشعه مضر uv را فیلتر می کنند.
  • لنزهای رنگی فستیوال دارای تن های: تن 1، تن 2، تن 3، طبیعی و یخی هستند.

رنگ های لنز رنگی فستیوال

  • تن 1: خاکستری، قهوه ایی، سبز، آبی
  • تن 2: خاکستری، قهوه ایی، سبز، آبی
  • تن 3: خاکستری، قهوه ایی، سبز، آبی
  • تن طبیعی: فندقی، مشکی
  • تن یخی: خاکستری، قهوه ایی، سبز، آبی، فندقی

تفکیک رنگ های لنز رنگی فستیوال

در زیر مشخصات لنزهای رنگی فستیوال به تفکیک رنگ و نمره مشخص گردیده است:

  • لنز سالانه فستیوال

Blue 2 tone & Blue 3 tone: .-0.00 to .-10.00

Gray 1 tone & Gray 2 tone & Gray 3 tone” : .-0.00 to .-10.00

Brown 1 tone & Brown 2 tone & Brown 3 tone: .-0.00 to .-10.00

Green 1 tone: .-0.00 to .-8.00

Green 2 tone & Green 3 tone: .-0.00 to .-10.00

Pure Hazel 3 tone:.-0.00 to .-10.00

Black 1 tone: -0.00 to .-10.00

Ice Gray & Ice Brown & Ice Blue & Ice Hazel & Ice Green: .-0.00 to .-10.00

  • لنز فصلی فستیوال

Blue 1 tone & Blue 2 tone:-0.00

Blue 3 tone:.-0.00 to .-8.00

Gray 1 tone & Gray 2 tone & Gray 3 tone: .-0.00 to .-8.00

Brown 1 tone & Brown 2 tone & Brown 3 tone: .-0.00 to .-8.00

Green 1 tone & Green 2 tone: .-0.00

Green 3 tone:.-0.00 to .-8.00

Pure Hazel 3 tone: .-0.00

Black 1 tone:.-0.00

Ice Gray & Ice Hazel: .-0.00 to .-8.00

Ice Green & Ice Blue & Ice Brown: .-0.00

خرید لنز رنگی فستیوال

نحوه تطابق لنزهای چشمی رنگی با رنگ پوست

هنگامی که می خواهید از لنزهای رنگی استفاده کنید، مواردی وجود دارد که باید حتما به خاطر بسپارید. در مرحله اول، بسیار مهم است که شما ارزیابی کنید که لنزها به چه صورت روی چشمان شما ظاهر می شوند. ثانیا باید اطمینان حاصل کنید که رنگ لنزهای رنگی به خوبی با رنگ پوست شما مطابقت می کنند.

بیایید چند نمونه از تطابق رنگ لنزها و پوست را با هم مقایسه کنیم:

  • رنگ پوست سرد و روشن

اگر رنگ پوست شما سرد است، باید سراغ رنگ لنزهای آبی و خاکستری بروید زیرا رنگ پوست شما را تکمیل می کنند. به طور کلی، لنزهایی با رنگ های روشن برای افرادی که رنگ پوست سرد و روشن دارند، بسیار مناسب است، بنابراین رنگ هایی مانند لنزهای ارغوانی، فیروزه ایی و آبی برای این دسته از افراد، عالی هستند.

  • پوست خنثی

رنگ پوست خنثی از رنگ زیتونی روشن تا قهوه ایی روشن و یا عسلی، متغیر است. این رنگ پوست، انعطاف بیشتری در انتخاب رنگ لنزهای رنگی دارد. رنگ های لنزی که برای افراد با رنگ پوست خنثی مناسب است، شامل: قهوه ایی، فندقی، عسلی، سبز، خاکستری و حتی بنفش هستند.

  • رنگ پوست گرم

رنگ پوست های گرم دارای قهوه ایی طبیعی و رنگ های عسلی هستند.

رنگ پوست های گرم به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • رنگ پوست گرم متمایل به سفید

اگر رنگ پوستی گرم و متمایل به سفید دارید، رنگ های لنزی مانند عسلی، عسلی ملایم، فندقی و قهوه ایی مایل به خاکستری را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ های لنز برای این پوست ها باید به دنبال رنگ های گرم بروید. همچنین می توانید سراغ رنگ ارغوانی بروید که ظاهر شما را به طرز چشمگیری تغییر می دهد.

  • رنگ پوست گرم متمایل به مشکی

برای رنگ پوست های گرم متمایل به مشکی از استفاده از رنگ لنزهای آبی یا سبز روشن خودداری کنید.هنگام خرید لنز رنگی فستیوال همیشه این را در نظر داشته باشید که رنگ تمامی لنزهای رنگی بر اساس رنگ طبیعی چشم، رنگ پوست و رنگ موهای فردی که از آن ها استفاده می‌کند، متغیر هستند، یعنی همه این عوامل روی رنگ نهایی لنز در چشم ‌ها تاثیر می‌گذارد، با اینکه ممکن است این تاثیر خیلی اندک باشد اما به هر حال لازم است پیش از خرید این موضوع را مدنظر داشته باشید.

افراد مشهوری که از لنزهای رنگی استفاده می کنند

به عقیده بسیاری از افراد، چشم پنجره روح ماست.افراد و سلبریتی های مشهور معمولا از لنزهای رنگی استفاده می کنند، آن ها این کار را برای تقویت رنگ چشم خود و یا برای ست کردن رنگ چشم با استایل خود استفاده می کنند.

خرید لنز رنگی فستیوال آخرین قطعه ایده آل برای ایجاد یک سبک جدید در افراد هستند.در زیر چگونگی استفاده این شخصیت های معروف از لنزهای رنگی برای زیبایی بخشیدن به ظاهر خود را بررسی می کنیم:

  • جنیفر آنیستون (Jennifer Anistonهنرپیشه آمریکایی

ما همیشه جنیفر آنیستون را با چشم های آبی روشن دیده ایم، اما آیا می دانید او از لنزها رنگی آبی استفاده می کند؟ جای تعجب نیست، زیرا استفاده از لنزهای رنگی آبی، استایل او را که دارای موهای بلوند است، تکمیل می کند.

  • میشل کیگان (Michelle Keeganبازیگر اهل بریتانیا

میشل کیگان نیز از لنزهای رنگی آبی استفاده می کند. این بازیگر از مجموعه ایی از لنزهای رنگی آبی برای پوشاندن رنگ چشم های قهوه ایی خود استفاده می کند.

  • پاریس هیلتون (Paris Hiltonهنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی

پاریس هیلتون یکی از شناخته شده ترین استفاده کنندگان از لنزهای رنگی است. در حقیقت، او اغلب از لنزهای رنگی استفاده می کند و مردم هنوز هم معتقدند که رنگ چشم های طبیعی او، قهوه ایی است. او اغلب از اکثر رنگ های لنزهای رنگی استفاده می کند.

  • لیدی گاگا (Lady Gagaخواننده، ترانه نویس، تهیه کننده موسیقی، هنرپیشه و تاجر آمریکایی

لیدی گاگا گاهی اوقات از لنزهای رنگی استفاده می کند و این فقط برای تغییر رنگ چشم او نیست، بلکه او بعضی اوقات از لنزهای رنگی برای بزرگ تر نشان دادن چشم های خود و یا ایجاد ظاهری خاص استفاده می کند.

  • مارگو رابی (Margot Robbieبازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون، اهل استرالیا

چطور ممکن است یک رنگ چشم طبیعی مانند چشمان مارگو رابی اینقدر سبز باشد! به احتمال زیاد او از لنزهای رنگی سبز برای تقویت رنگ چشمان سبز خود استفاده می کند.

  • رابرت پتینسون (Robert Pattinsonبازیگر، مدل، نوازنده و تهیه کننده انگلیسی

این فقط بانوان نیستند که از لنزهای رنگی استفاده می کنند، رابرت پتینسون در فیلم گرگ و میش از لنزهای قهوه ایی برای ایفای نقش خود استفاده کرده است.

خرید لنز رنگی فستیوال

لنز رنگی فستیوال با تنوع رنگ های زیبا و منحصر به فرد، محصولی از کشور کره جنوبی می باشد.افرادی که مایل هستند، رنگ چشمان خود را تغییر دهند ولی می خواهند آن تغییر چشمگیر نباشد، ایده آل ترین انتخاب برای آن ها، خرید لنز رنگی فستیوال است.

یک الگوی کاملا انحصاری و جذاب در ساخت لنزهای رنگی فستیوال استفاده شده که باعث می شود تا چشم ها را درخشان تر جلوه دهد و در نهایت باعث ایجاد یک ظاهر کاملا طبیعی تر و روشن تر خواهد شد.لنزهای رنگی فستیوال، یکی از بهترین لنزهای رنگی موجود در بازار از لحاظ رنگ و استحکام می باشند.

لنزهای رنگی سالانه و فصلی فستیوال از باکیفیت ترین وزیباترین لنزهای موجود در بازار هستند. این لنزهای رنگی همچنین از پرطرفدارترین و مشهورترین لنزهای رنگی کره ایی می باشند.لنزهای رنگی فستیوال دارای تنوع رنگ چشمگیری هستند. همچنین، خرید لنز رنگی فستیوال باید طوری باشد که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشد.

خرید لنز رنگی فستیوال را بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای فستیوال خریداری کرد. لنزهای رنگی فستیوال را می توانید از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از بهترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه لنزها و محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی در سایت لنز مارکت، برند لنزهای رنگی فستیوال است.

خرید لنز رنگی فستیوال

قیمت لنزهای رنگی فستیوال

با خرید لنز رنگی فستیوال افراد این امکان را دارند که به راحتی رنگ چشمان خود را انتخاب کرده و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند.فستیوال یک برند کره ایی کاملا معتبر در زمینه تولید انواع لنزهای رنگی است. لنزهای فستیوال از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند.

لنزهای رنگی و رنگی طبی فستیوال بسیار راحت هستند و دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه می باشند. این لنزها، ظاهری بسیار طبیعی و جذاب به افراد ارائه می دهند.لنزهای رنگی فستیوال به خاطر کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبشان در ایران جزء لنزهای پرفروش به شمار می روند.

برای دیدن قیمت لنزهای رنگی فستیوال می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.قیمت لنزهای رنگی فستیوال در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن ها نیز بالاترین کیفیت است.همچنین خرید لنز رنگی فستیوال و لنزهای رنگی دیگر از سایت لنز مارکت دارای مزایای بسیار زیادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *