نمایندگی مایع لنز رنیو در تهران کجاست  ؟

بهترین نمایندگی مایع لنز رنیو کدومه ؟

 نمایندگی مایع لنز رنیو فقط یکیه  ؟

افرادی که از لنزهای چشمی استفاده می کنند، باید همیشه مایع لنز همراه خود داشته باشند. در این مقاله می خواهیم در مورد مایع لنز رنیو، نمایندگی مایع لنز رنیو و شرکت مایع لنز رنیو بیشتر بدانیم.

زمانی که لنز را از چشم خود خارج می کنید، باید آن را درون مایع لنز قرار دهید. مایع لنز از خشک شدن لنزها جلوگیری می کند، همچنین این مایع آن ها را تمیز نگه می دارد تا برای استفاده بعدی، دچار عفونت و خارش چشم نشوید.

باید در هنگام خرید مایع لنز به نوع آن وهمچنین نیاز خود توجه کنید.

بیشتر کسانی که از لنزهای چشمی و مایع لنزها استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند از مایع ‌های چند منظوره استفاده کنند، به این خاطر که فقط با یک محصول از همه مزیت‌های لازم برای شست ‌و شوی لنز، آبکشی کردن، ضدعفونی کردن و نگهداری آن برخوردار خواهند بود. 

پس به شدت توصیه می‌ شود که در هنگام خرید مایع لنز به اصالت کالا و اعتبار برند آن دقت کنید زیرا چشم عضو بسیار حساسی است و باید در مراقبت از آن و البته انتخاب محصولات مرتبط با آن بسیار دقت نمایید.

یکی از برترین برندهای حال حاضر مایع لنز، برند رنیو است. مایع لنز رنیو، یک مایع لنز چند منظوره است که برای شستشو، ضدعفونی کردن و نگهداری لنزهای چشمی استفاده می شود.

مایع لنزهای رنیو / محلول لنزهای رنیو / نمایندگی مایع لنز رنیو /

نمایندگی مایع لنز رنیو و تاریخچه تولید این محصول:

رنیو (ReNu) برند محصولات مراقبت از لنزهای چشمی نرم است که توسط کمپانی بوش اند لومب (Bausch& Lomb) تولید می شود.

رنیو از سال 2006 تاکنون محبوب ترین برند مایع لنز است.

مایع لنز رنیو حاوی یک ماده به نام هیدرانات است که توسط شیمی دانان به عنوان هیدروکسی آلکیل فسفونات شناخته می شود، این ماده رسوبات پروتئین را از بین می برد و می تواند نیاز به یک پاک کننده آنزیمی جداگانه را از بین ببرد.

در نوامبر سال 2005، مقامات بهداشتی هنگ کنگ به کمپانی بوش اند لومب در مورد افزایش قابل توجه پذیرش در بیمارستان به علت کراتیت مربوط به لنزهای چشمی از ژوئن تا سپتامبر 2005 خبر دادند.

در تاریخ 3 مارس 2006، چشم پزشک نیوجرسی، دکتر دیوید اس چو (Dr. David S. Chu) با کمپانی بوش اند لومب تماس گرفت و گزارش داد که سه بیمار وی به یک عفونت قارچی چشمی به نام Fusarium keratitis مبتلا شده اند. هر سه این بیماران از لنزهای چشمی استفاده کرده بودند. 

متعاقباً، وی همچنین یافته های خود را در 8 مارس 2006 به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش داد.

 

دراین بخش به معرفی محصولات نمایندگی مایع لنز رنیو میپردازیم :

قطره مرطوب کننده چشم رنیو ایتالیایی (8ML) RENU

قیمت اصلی 173/000 تومان بود.قیمت فعلی 87/700 تومان است.

محلول لنز چند منظوره رنیو (120ML) RENU

قیمت اصلی 273/500 تومان بود.قیمت فعلی 189/900 تومان است.

محلول لنز چند منظوره رنیو (240ML) RENU

قیمت اصلی 347/500 تومان بود.قیمت فعلی 274/500 تومان است.

اتفاقات گوناگون در مورد نمایندگی مایع لنز رنیو

در 10 آوریل 2006، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اعلام كرد كه در حال تحقیق از 109 بیمار در ایالات متحده است كه مظنون به كراتیت Fusarium هستند. آن ها گزارش دادند كه اطلاعات كاملي براي 30 بيمار در اين گروه در دسترس دارند كه اولين شروع عفونت آن ها از 15 ژوئن 2005 بوده است.

در 11 آوریل 2006 مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها موارد مشکوک به کراتیت قارچی را بررسی کردند.

در 13 آوریل 2006، کمپانی بوش و لومب اعلام كرد كه به مصرف کنندگان لنزهای چشمی توصیه کنند برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های چشمی ذکر شده، از مایع لنز رنیو استفاده کنند. FDA نیز از این تصمیم پشتیبانی کرد.

FDA و همچنین انجمن بینایی سنجی آمریکا نیز اکنون توصیه می کنند که حتی در صورت استفاده از مایع لنز بدون مالش، لنزها را مالیده و شستشو دهید.

بنابراین به دلیل کراتیت ها و عفونت هایی که در سال 2005 و 2006 به علت استفاده از لنزهای چشمی اتفاق افتاد و این مشکلات به وسیله شستشو و ضدعفونی لنزهای چشمی با مایع لنز رنیو برطرف شد، از آن زمان به بعد مایع لنز رنیو محبوب ترین مایع لنز چشمی در سرتاسر جهان است.

مایع لنز رنیو

مزایای خرید از نمایندگی مایع لنز رنیو :

مایع لنز رنیو  دارای ویژگی ضد عفونی کنندگی سه گانه است که فقط در عرض 4 ساعت، 99.9 درصد از میکروب های روی سطح لنز را از بین می برد.

مایع لنز رنیو، لنزهای چشمی را برای راحتی روزانه هیدراته می کند.

از مایع لنز رنیو می توان برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و نگهداری لنزهای چشمی استفاده کرد.

مایع لنز رنیو لنزهای چشمی را بسیار تمیز می کند و باعث می شود فرد در استفاده با لنز احساس راحتی داشته باشد.

در تولید مایع لنزهای رنیو از جدید ترین فناوری ها استفاده شده است.

هیج مایع لنزی بهتر از رنیو، لنزها را ضدعفونی نمی کند.

انواع مایع لنزهای چشمی در نمایندگی مایع لنز رنیو :

اگر بیش از یک بار از لنزهای چشمی استفاده می کنید، باید آن ها را با مایع لنز ضد عفونی کنید تا تمیز و ایمن باقی بمانند.

مایع های تمیز کننده لنز دو نوع هستند: مبتنی بر هیدروژن پراکسید و چند منظوره.

هر دو نوع در صورت استفاده صحیح، مواد زائد را از بین می برند اما این مایع ها به روش های مختلفی کار می کنند.

گاهی اوقات افراد به برخی از مایع های لنز چشمی حساسیت دارند و بعضی از افراد ممکن است با گذشت زمان نسبت به مایع لنزها حساس شوند. قرمز یا ملتهب شدن چشم و یا درد بیش از حد می تواند نشانه هایی از عفونت چشم مرتبط با لنزهای چشمی باشد. در صورت مشاهده این علائم حتما باید با چشم پزشک خود تماس بگیرید.

مایع لنز چند منظوره

مایع های لنز چشمی چند منظوره می توانند لنزها را به سرعت تمیز و ضد عفونی کنند. راحتی و هزینه کم، این مایع های لنز را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است. انواع مختلفی از مایع های لنز چند منظوره برای لنزهای نفوذپذیر به گاز و لنزهای نرم وجود دارد.

مایع لنز چند منظوره چگونه کار می کند:

همیشه قبل از دست زدن به لنزها، دستان خود را بشویید. لنزهای خود را در کف دست خود قرار داده و آن ها را با مقداری از محلول چند منظوره مرطوب کنید.

به محلول های چند منظوره گاهی اوقات سیستم های “بدون مالش” گفته می شود. اما دکتر دبلیو باری لی (W. Barry Lee)، هنوز هم توصیه می کند لنزها را به مدت 10 ثانیه با انگشتان خود مالش دهید. دکتر لی می گوید: با این کار اطمینان حاصل می شود که بقایای باقی مانده روی لنزها از بین می رود.

مایع لنز هیدروژن پراکسید یکی دیگر از محصولات نمایندگی مایع لنز رنیو

مایع های لنز مبتنی بر هیدروژن پراکسید برای تمیز کردن لنزهای چشمی به زمان و توجه بیشتری نیاز دارند. این سیستم های تمیز کننده فاقد مواد نگهدارنده هستند. این مایع لنزها می توانند انتخاب خوبی برای افرادی باشند که به مواد شیمیایی حساسیت دارند. مایع های لنز هیدروژن پراکسید گران تر از مایع های چند منظوره هستند.

هیدروژن پراکسید برای ضد عفونی لنزهای چشمی بسیار مناسب است اما در صورتی که با چشم تماس پیدا کند باعث سوزش آن می شود. بعد از ضد عفونی کردن لنزها با این مایع، باید این مایع را خنثی کنید. خنثی سازی مایع به این معنی است که این مایع از هیدروژن پر اکسید به نمکی نرم تبدیل شود.

مایع لنز هیدروژن پراکسید چگونه کار می کند:

برای تمیز کردن لنزها با مایع لنز هیدروژن پر اکسید، آن ها را در یک جعبه کوچک پر از مایع قرار دهید و لنزها را برای شش تا هشت ساعت خیس کنید. ضد عفونی کردن لنز، بسته به مایع هیدروژن پراکسید، می تواند در یک یا دو مرحله انجام شود. مایع های یک مرحله ایی دارای یک خنثی کننده در محفظه خود هستند. برای مایع های دو مرحله ایی، باید بعد از تمیز کردن، یک قرص خنثی کننده به مایع اضافه شود.

یکی از خطرات مایع های دو مرحله ایی فراموش کردن افزودن خنثی کننده است. اگر خنثی کننده را فراموش کنید، می توانید با استفاده از هیدروژن پر اکسید به چشم خود آسیب برسانید. مایع لنز پس از خنثی شدن، قدرت خود را از دست می دهد.

نمایندگی مایع لنز رنیونمایندگی مایع لنز رنیو در ایران :

سلامت چشم شما باید اصلی ترین دغدغه شما باشد.

اگر از لنزهای چشمی استفاده می کنید، حتما لازم است که سلامت چشم ها و لنز خود را با یک مایع لنز باکیفیت تضمین کنید.

مایع لنز رنیو محبوب ترین و باکیفیت ترین مایع لنز است. اگر می خواهید مایع لنز رنیو را به صورت آنلاین خریداری کنید، باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید که سلامت چشمان شما را تضمین کند.

همچنین خرید مایع لنز رنیو بهتر است از نمایندگی آن صورت گیرد، نمایندگی مایع لنز رنیو در ایران، در تهران قرار دارد و سایت معتبر لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت مایع لنزهای رنیو در سایت لنز مارکت می توانید به این سایت مراجعه کنید.

سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروش لنز و مایع لنز در ایران است و همچنین دارای انواع و اقسام برندهای معتبر لنز و مایع لنز نیز است.

قیمت مایع لنزهای رنیو در سایت لنز مارکت بسیار مناسب هستند و کیفیت آن ها نیز فوق العاده است.

خرید مایع لنزهای رنیو به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت که نمایندگی مایع لنز رنیو محسوب میشود مزایای زیادی دارد. یکی از مزایا این است که شما هر زمان که به مایع لنز احتیاج داشتید، می توانید سفارش خود را در سایت لنز مارکت ثبت کرده و بعد در اسرع وقت مایع لنز مورد نیاز خود را در سر کار یا محل سکونتتان دریافت کنید.

منابع مقاله ی نمایندگی مایع لنز رنیو :

Https://En.Wikipedia.Org/Wiki/ReNu

Https://Www.Amazon.Com/Solution-Advanced-Disinfect-Multi-Purpose-Twinpack/Dp/B072N7WRHS

Https://Www.Aao.Org/Eye-Health/Glasses-Contacts/Contact-Lens-Cleaning-Solution-Basics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *