بیایید در مورد خرید لنز رنگی پلی ویو و همچنین قیمت این لنزهای زیبا بیشتر بدانیم.لنزهای رنگی پلی ویو دارای محبوبیت بسیاری در بین دوست داران لنزهای رنگی هستند. لنزهای رنگی پلی ویو دارای رنگ بندی بسیار زیبایی هستند و تنوع رنگی بالایی نیز دارند.

لنز رنگی چیست؟

امروزه لنزهای رنگی طرفداران بسیاری دارند. لنزهای رنگی، لنزهایی هستند که بیشتر جنبه زیبایی دارند. این لنزها، رنگ چشم افراد را تغییر داده و آن را زیباتر می کنند.

لنزهای رنگی در دو نوع لنز طبی و لنز رنگی معمولی تولید می شوند.

لنز رنگی طبی: لنزهای رنگی طبی علاوه بر تغییر رنگ و بهبود ظاهر چشم ها، دید فرد را نیز اصلاح می کنند. نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم، همگی با لنز رنگی طبی اصلاح پذیرند.

لنز رنگی معمولی: از لنزهای رنگی معمولی صرفاً برای اهداف آرایشی و زیبایی استفاده می شود، چرا که فقط برای تغییر رنگ چشم کاربرد دارند و توانایی اصلاح دید را ندارد.

انواع لنزهای رنگی از نظر میزان رنگ

لنزهای رنگی از نظر میزان رنگ به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

لنز رنگی مات (Opaque tint)

لنز رنگی مات غیر شفاف بوده و رنگ چشم ها را کاملاً تغییر می دهد.اگر چشمان تیره ایی دارید، این نوع لنز برایتان بسیار مناسب خواهد بود.لنزهای رنگی مات، در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند، از جمله: فندقی، سبز، آبی، بنفش، ارغوانی، قهوه ایی و طوسی.

لنزهایی که برای جشن هالووین استفاده می شوند نیز، در همین دسته قرار می گیرند مثلا در فیلم گرگ و میش “twilight”، از همین لنزها استفاده شده است.

لنز رنگی شفاف (visibility tint)

این نوع لنزها، معمولاً یک رنگ سبز یا آبی روشن دارند. فقط برای اینکه هنگام گذاشتن، برداشتن یا گم شدن، کمک کند تا شما آن ها را بهتر ببینید.این نوع لنزها، رنگ ضعیفی دارند که ابداً رنگ چشم ها را تغییر نمی دهد.

لنز رنگی تقویت کننده رنگ چشم (Enhancement tint)

این نوع لنز رنگی از لنز رنگی شفاف، کمی پررنگ تر است.این لنز همان طور که از اسم آن پیدا است، روی رنگ چشم شما تاثیر می گذارد، اما نه خیلی زیاد، بلکه به طور کاملاً طبیعی.این نوع از لنزهای رنگی، برای کسانی که چشمان روشنی دارند، بسیار مناسب است.

لنز رنگی پلی ویو (PolyVue)

لنزهای رنگی پلی ویو ساخت کمپانی پلی ویو کشور کره جنوبی هستند. دوره مصرف لنزهای رنگی پلی ویو سالانه است.لنزهای رنگی پلی ویو در دو نوع نمره دار (طبی) و بدون نمره در بازار موجود می باشند.

ماده اصلی سازنده لنز‌های رنگی و طبی رنگی پلی ویو Hema-Polymacon است.لنزهای رنگی پلی ویو از لحاظ کیفیت و دوام در بین لنزهای رنگی دیگر سرآمد هستند.لنزهای رنگی سالانه پلی ویو در بین لنزهای رنگی سالانه دیگر نیز دارای آبرسانی بالاتری هستند.همچنین لنزهای رنگی پلی ویو دارای اکسیژن رسانی بالایی نیز هستند.

لنز های رنگی و طبی رنگی پلی ویو سایز نسبتا بزرگی دارند و برای چشم های متوسط و درشت مناسب هستند، زیرا قطر این لنزها 14.5 میلی متر است.انحنای اصلی لنز رنگی پلی ویو 8.6 میلی متر است.

رنگ بندی لنزهای رنگی پلی ویو

رنگ ايوری (Ivory)

لنز پلی ویو رنگ ایوری بر روي چشم های تيره به رنگ طوسی روشن با كمی تناژ عسلی است.

رنگ مارين (Marine)

لنز پلی ویو رنگ مارین به رنگ سبز آبی و دارای دور مشکی است. این لنز روي چشم های تيره به رنگ آبی با تناژ سبز عسلی است.

رنگ يلو براون (YELLOW BROWN)

لنز پلی ویو رنگ یلو براون بر روی چشم های تيره به رنگ طوسی روشن با رگه های عسلی است.

رنگ گلدن يلو (GOLDEN YELLOW)

لنز پلی ویو رنگ گلدن یلو به رنگ طوسی متوسط و بسیار طبیعی و دور مشکی است. این لنز بر روی چشم های تيره به رنگ سبز عسلی است.

رنگ اوشن گری (OCEAN GRAY)

لنز پلی ویو رنگ اوشن گری بر روی چشم های تيره به رنگ طوسی گرافيتی است.

رنگ وارم هازل (Warm Hazel)

لنز پلی ویو رنگ وارم هازل دارای رنگ عسلی است. این لنز شباهت زیادی به لنز کاپوچینو از برند دسیو دارد، با این تفاوت که لنز پلی ویو سالانه بوده و استحکام بیشتری دارد.

رنگ کارامل (Caramel)

لنز پلی ویو رنگ کارامل به رنگ عسلی خاکی نسبتا روشن و بدون دور است. این لنز از نظر شباهت رنگ، به لنز بی از برند ندی فاضل شبیه است.

نکاتی برای انتخاب لنز رنگی

قبل از اینکه یک لنز رنگی را انتخاب کنید و یا اگر قصد خرید لنز رنگی پلی ویو را دارید، باید یک سری فاکتورهای کلیدی را درباره آن ها بدانید.

اگر چه لنزها در سایزهای مختلف برای بیشتر افراد موجود هستند، اما گاهی اوقات، مثلا وقتی که چشمک می زنید، ممکن است قسمت رنگی لنز از روی مردمک چشمتان سُر بخورد، بنابراین ظاهر طبیعی نخواهد داشت. به خصوص زمانی که از لنزهای رنگی مات استفاده می کنید.

همچنین سایز مردمک چشم، دائماً با تغییر نور، عوض می شود. بنابراین ممکن است برخی اوقات، مثلاً در شب، مردمک چشمتان از قاب لنز بزرگتر شود. در این شرایط، لنز ممکن است کمی روی دیدتان تاًثیر بگذارد.بنابراین باید لنز رنگی را انتخاب کنید که سایز آن متناسب با سایز چشمتان باشد.

مورد بسیار مهم دیگری که باید در انتخاب یک لنز رنگی در نظر بگیرید، مشورت با یک متخصص چشم درباره نوع، برند و میزان استفاده از لنز است. این موضوع به تمام انواع لنزها، چه با قیمت پایین و چه با قیمت بالا مربوط می ‌شود و باید تایید یک پزشک را درباره لنز انتخابی خود داشته باشید تا به طور صددرصد درباره کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

در مورد رنگ چشم افراد در سراسر جهان بیشتر بدانیم.

به قسمت رنگی چشم، عنبیه گفته می شود. رنگ عنبیه از یک رنگدانه قهوه ایی به نام ملانین می آید. رنگ های مختلف چشم در اثر مقادیر مختلف رنگدانه ایجاد می شود.

امروزه، رنگ قهوه ایی رایج ترین رنگ چشم در سراسر جهان است.

اروپایی ها بیشترین تنوع را در رنگ چشم دارند. رنگ چشم های آن ها از قهوه ایی تیره تا آبی روشن متغیر است. به طور کلی، آن ها روشن ترین رنگ چشم ها را دارند.

چشم های فندقی، سبز و آبی در آمریکای مرکزی و جنوبی و برخی از مناطق خاورمیانه رایج هستند.

رنگ چشم افراد توسط چندین ژن تعیین می شود که تولید ملانین را در عنبیه کنترل می کند. چشمان تیره ملانین زیادی دارند، در حالی که چشمان روشن فقط مقدار کمی ملانین دارند. چشم های قهوه ایی مقدار زیادی ملانین دارند، بنابراین نور را جذب می کنند که باعث تاریکی آن ها می شود. ملانین چشم های فندقی نسبت به چشم های قهوه ایی کمتر است اما بیشتر از چشم های سبز است. چشم های آبی کمترین میزان ملانین را دارند و بیشترین میزان نور را منعکس می کنند.

از آنجا که افراد ژن ها را از والدین خود به ارث می برند، به احتمال زیاد رنگ چشمان افراد به یک یا هر دو والدین شبیه خواهد بود، اما ممکن است والدین شخصی نیز هر دو دارای چشمان آبی باشند اما چشم خود فرد، قهوه ایی شود.

درصد رنگ چشم افراد به شرح زیر است:

رنگ قهوه ایی

بین 55 تا 79 درصد از مردم جهان دارای چشم های قهوه ایی هستند. قهوه ایی شایع ترین رنگ چشم در بین افراد است. چشم های قهوه ایی تیره بیشتر در آفریقا، آسیای شرقی و آسیای جنوب شرقی دیده می شوند. چشم های قهوه ایی روشن بیشتر در غرب آسیا، قاره آمریکا و اروپا دیده می شوند.

رنگ آبی

بین 8 تا 10 درصد از مردم جهان دارای چشم های آبی هستند. چشم های آبی بیشتر در اروپا به خصوص اسکاندیناوی دیده می شود. افرادی که چشم های آبی دارند، دچار جهش ژنتیکی شده اند و این باعث شده است، چشم های آنان ملانین کمتری تولید کند. این جهش اولین بار در حدود 10 هزار سال پیش در شخصی که در اروپا زندگی می کرد، ظاهر شد. آن فرد امروزه اجداد مشترک همه مردم دارای چشم های آبی است. اگر چشمان آبی دارید، ممکن است شب بهتر ببینید اما در تابش خیره کننده روز ممکن است دچار مشکل شوید.

رنگ سبز

حدود 2 درصد از مردم جهان دارای چشم های سبز هستند. چشم های سبز بیشتر در اروپای شمالی، مرکزی و غربی دیده می شود. حدود 16 درصد از افراد دارای چشم های سبز از نژاد سلتیک و آلمانی هستند. عنبیه چشم افراد دارای چشمان سبز حاوی رنگدانه ایی به نام لیپوکروم و فقط کمی ملانین است.

رنگ فندقی

تقریباً 5 درصد افراد در جهان دارای رنگ چشم های فندقی هستند. چشم با رنگ فندقی معمولا غیرمعمول است اما در سراسر جهان به ویژه در اروپا و ایالات متحده دیده می شود. فندقی یک رنگ قهوه ایی مایل به زرد است که در مرکز آن لکه هایی از رنگ طلایی، سبز و قهوه ایی وجود دارد. چشم های فندقی تقریباً به اندازه چشم های قهوه ایی دارای ملانین هستند اما این ملانین بیشتر به جای مرکز در لبه عنبیه موجود است.

رنگ کهربایی

حدود 5 درصد از مردم سراسر جهان دارای این رنگ چشم نادر هستند. رنگ چشم کهربایی یک رنگ غیر معمول است اما در سرتاسر جهان دیده شده است. رنگ کهربایی یک رنگ زرد یا مسی طلایی بدون لکه های طلایی، سبز یا قهوه ایی است. عنبیه چشم های کهربایی بیشتر حاوی رنگدانه لیپوکروم است و دارای مقدار کمی ملانین است. رنگ چشم کهربایی در سگ ها، ماهی ها و پرندگان بسیار بیشتر دیده می شود.

رنگ خاکستری

کمتر از 1 درصد از مردم جهان دارای چشم های خاکستری هستند. رنگ چشم های خاکستری، بسیار نادر است. چشم های خاکستری بیشتر در اروپای شمالی و شرقی دیده می شوند. دانشمندان فکر می کنند، ملانین چشم های خاکستری حتی کمتر از چشم های آبی است. چشم های خاکستری نور را به طور متفاوتی پخش می کنند و این باعث کم رنگ شدن نورها می شود.

هتروکرومیا (تفاوت رنگ دو چشم)

فردی که به هتروکرومیا مبتلا است، رنگ یک چشم یا بخشی از آن با دیگری متفاوت است. این وضعیت در کمتر از 1 درصد از افراد دیده می شود. چشم های هتروکرومیا اغلب در سگ ها دیده می شود. این وضعیت می تواند ناشی از وراثت، مشکل در رشد طول چشم و یا آسیب دیدگی چشم باشد.

 

خرید لنز رنگی پلی ویو

لنزهای پرطرفدار رنگی پی ویو، یکی از بهترین لنزهای رنگی از لحاظ رنگ و استحکام می باشند.لنزهای رنگی سالانه پلی ویو از باکیفیت ترین و جذاب ترین لنزهای موجود در بازار هستند. این لنزهای رنگی همچنین از پرطرفدارترین و مشهورترین لنزهای رنگی در سرتاسر دنیا هستند.

لنزهای رنگی پلی ویو ظاهری بسیار طبیعی، جذاب و زیبا به فرد می بخشند.لنزهای رنگی پلی ویو دارای تنوع رنگ چشمگیری هستند. همچنین ، لنزهای رنگی پلی وی باید طوری انتخاب شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.

برای خرید لنز رنگی پلی ویو  بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی ها اقدام کنید . لنزهای رنگی پلی وی را می توانید از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

سایت لنز مارکت یکی از بهترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه لنزها و محصولات بینایی است. در سایت لنز مارکت، انواع و اقسام برند ها و رنگ های لنزهای چشمی رنگی موجود می باشد. یکی از برترین برند های لنزهای چشمی رنگی در سایت لنز مارکت، برند لنزهای رنگی پلی ویو است.

قیمت لنزهای رنگی پلی ویو

لنزهای رنگی پلی ویو ظاهر افراد را با زیباترین روش تغییر می دهند. پلی ویو یک برند کره ایی کاملا معتبر در زمینه تولید انواع لنزهای رنگی است. لنزهای پلی ویو از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند.

لنزهای رنگی و رنگی طبی پلی ویو بسیار راحت هستند و با توجه به اینکه سالانه نیز هستند، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه می باشند. این لنزها ظاهری بسیار طبیعی و جذاب به افراد ارائه می دهند.

لنزهای رنگی پلی ویو به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبشان در ایران جزء لنزهای پرفروش به شمار می روند.برای دیدن قیمت لنزهای رنگی پلی ویو می توانید به سایت لنز مارکت مراجعه کنید.

قیمت لنزهای رنگی پلی ویو در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن ها نیز بالاترین کیفیت است.خرید لنز رنگی پلی ویو و لنزهای رنگی دیگر از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای رنگی پلی وی را می توان از سایت لنز مارکت خریداری کنید.

2 دیدگاه در “خرید لنز رنگی پلی ویو

  1. ماندانا بابااحمدی گفت:

    آیا لنز رنگی دائم جهت کاشت دارید.خریدار هستم

    1. سلام دوست عزیز
      نه متاسفانه ما فقط در زمینه لنزهای کانتکت لنز فعالیت داریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *