لنز سبز زیتونی یکی از رنگ های پرطرفدار لنز رنگی است. این رنگ لنز، جلوه زیبا و متفاوتی به رنگ چشم افراد می بخشد. در مقاله زیر در خصوص خرید لنز سبز زیتونی سخن می گوییم.

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]رنگ سبز زیتونی یک رنگ بسیار محبوب در دنیای مد است، بنابراین محبوبیت زیادی نیز در دنیای لنزهای رنگی دارد، زیرا به آسانی با هر رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوستی هماهنگ می شود، همچنین ست کردن لباس نیز با لنز رنگی به رنگ سبز زیتونی بسیار راحت و البته جذاب است. ما در این مقاله می خواهیم در مورد لنز سبز زیتونی و همچنین خرید آن، مطالبی را عنوان کنیم.[/vc_column_text]

جا لنزی ساده

قیمت اصلی 15/000 تومان بود.قیمت فعلی 10/000 تومان است.

پک لنز آبی

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گربه ای سفید

قیمت اصلی 125/000 تومان بود.قیمت فعلی 118/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گربه ای سیاه

قیمت اصلی 125/000 تومان بود.قیمت فعلی 118/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ آبی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ صورتی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ قهوه ای

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ مشکی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گُلد پَک (gold pack)

قیمت اصلی 129/000 تومان بود.قیمت فعلی 79/500 تومان است.

پک لنز بنفش

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز زرد

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز سبز

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.
[vc_column_text text_larger=”no”]

سبز زیتونی چه رنگی است؟

سبز زیتونی، رنگ سبز مایل به زرد تیره است. برای ساختن رنگ سبز زیتونی، ابتدا یک قسمت رنگ آبی را با سه قسمت رنگ زرد مخلوط می کنند تا سایه سبز ایجاد شود، سپس یک رنگ قرمز اضافه می شود که باعث تعمیق رنگ و ایجاد رنگ سبز زیتونی می شود.

رنگ تیره زیتونی گاهی اوقات با رنگ قهوه ایی کم رنگ اشتباه گرفته می شود. با این وجود در حالی که رنگ زیتونی روی چرخه رنگ ها بین رنگ های سبز و زرد قرار دارد، به طور کلی تصور می شود که یک سایه سبز است. رنگ سبز زیتونی همچنین در نمودار hex که توسط طراحان و توسعه دهندگان وب استفاده می شود، سایه ایی سبز است.

نام “سبز زیتونی” اولین بار در انگلیسی میانه ظاهر شد، به این معنی که بین سال های 1150 تا 1500 مورد استفاده قرار گرفته است و نام خود را از رنگ زیتون سبز گرفته است. رنگ زیتونی مدت زیادی است که مورد علاقه نیروهای مسلح در سراسر جهان است.

رنگ زیتونی همچنین می تواند به سایه ایی تیره از پوست که دارای ته رنگ زرد یا طلایی است، اشاره داشته باشد.

سبز زیتونی یک رنگ همه کاره است. رنگ سبز زیتونی در مد نیز یک رنگ محبوب است. در طراحی داخلی، یک چاشنی سبز زیتونی می تواند فضای اتاق را گرم کند. برای برجسته کردن رنگ سبز زیتونی، آن را با قرمز و بنفش، ست می کنند.

برای داشتن ظاهری طبیعی، می توان رنگ سبز زیتونی را در کنار رنگ های خاکستری و خاکستری روشن ترکیب کرد. رنگ هایی که به خوبی با رنگ سبز زیتونی، ست می شوند، عبارتند از: رنگ بژ، قهوه ایی مایل به زرد، قرمز آلبالویی، آبی تیره، خاکستری، مسی، بنفش و قرمز.

رنگ های مشابه سبز زیتونی، عبارتنداز: زیتونی، زرد، سبز، سبز زرد و رنگ سبز مایل به خاکستری.

لنز سبز زیتونیویژگی های لنز سبز زیتونی:

لنزهای رنگی به رنگ سبز زیتونی به طور طبیعی، بسیار زیبا هستند.

لنز سبز زیتونی برای همه افراد قابل استفاده و مناسب است. افراد با لنز به رنگ سبز زیتونی، خارق العاده به نظر می رسند.

لنزهای سبز زیتونی بهترین سبک را برای شما به ارمغان خواهند آورد. فرقی نمی کند در کجا هستید، چه سن و سالی دارید و چه جنسیتی دارید، لنزهای سبز زیتونی همیشه به شما پیشنهاد می شوند.

لنز سبز زیتونی، ظاهر جدیدی را برای شما فراهم می کند و مطمئناً چشم همه کسانی را که به شما نگاه می کنند، به سمت خود جلب می کند.

لنز سبز زیتونی حتی برای چشم های قهوه ایی تیره یا مشکی نیز بسیار عالی است و واقعاً می تواند به شما در رسیدن به رنگ چشمی که دوست دارید، کمک کند! لنزهای سبز زیتونی با کمی شفافیت بیشترین ترکیب را با رنگ چشم های قهوه ایی یا قهوه ای تیره دارند.

لنزهای سبز زیتونی و لنزهای سبز دریایی، رنگ معمولی برای ایجاد رنگ چشم های طبیعی هستند. با این حال، رنگ سبز زیتونی دارای خلوص کمتری نسبت به رنگ سبز دریا دارد و اثر رنگ آمیزی ظریف تری ایجاد می کند. بنابراین، لنزهای سبز زیتونی به کسانی که می خواهند برای بار اول از لنزهای رنگی استفاده کنند، توصیه می شود و رنگ پوست های کمی تیره نیز برای ست شدن با لنزهای سبز زیتونی بسیار مناسب است.

لنزهای سبز زیتونی هر نوع نگاهی را تقویت می کند و نگاه اطرافیان را به سمت شما جلب می کند!

خرید لنز سبز زیتونی:

لنز سبز زیتونی از آن دسته از لنزهایی است که دوست دارید، هر روز از آن استفاده کنید! لنز به رنگ سبز زیتونی، ظاهر گرم و شگفت آوری به شما می بخشد. لنزهای سبز زیتونی دارای سبک طبیعی بسیار محبوبی هستند.

لنزهای سبز زیتونی به گونه ایی طراحی شده اند که با رنگ چشم فرد ترکیب شده و زیبایی طبیعی آن ها را افزایش داده و چشم ها را بزرگ تر نشان می دهند.

لنز سبز زیتونی هم به صورت بدون نمره و هم دارای نمره (برای اصلاح بینایی) مورد استفاده قرار می گیرد.

لنز سبز زیتونی گزینه ایی شگفت انگیز برای استفاده روزانه نیز است.

لنز سبز زیتونی یک لنز رنگی با رنگ سبز و آرام است که در چشم افراد می درخشد. سایه ظریف رنگ سبز زیتونی باعث می شود که عنبیه چشم بزرگتر به نظر برسد و چشمان شما با زیبایی بدرخشند.

یکی از سایت های عرضه کننده لنزهای سبز زیتونی، سایت لنز مارکت است. شما می توانید برای خرید لنز سبز زیتونی و جذاب تر کردن ظاهر خود به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. لنزهای سبز زیتونی عرضه شده در سایت لنز مارکت دارای برندهای مختلفی هستند. همه برندهای تولید کننده لنزهای سبز زیتونی، برندهای مطرحی بوده، بنابراین این لنزها دارای کیفیت های بالایی هستند و رنگ چشم افراد را بسیار زیباتر می کنند.

لنزهای سبز زیتونی عرضه شده در سایت لنز مارکت، به صورت جفت لنز فروخته می شوند. این لنزها همچنین برای تبدیل چشم های تیره به رنگ ایده آل شما، بسیار مناسب هستند.

مراقبت از لنزهای رنگی:

به گفته متخصصان مراقبت از چشم، لنزهای یکبار مصرف روزانه، ایمن ترین لنزها هستند. بهتر است در مورد مراقبت از لنزهای خود از پزشک خود راهنمایی بخواهید اما نکات زیر نیز در مورد مراقبت درست از لنزهای رنگی به شما کمک می کند:

  • از لنزهای خود در طول روز برای مدت زمانی که پزشک مجاز کرده، استفاده کنید.
  • اگر فکر می کنید در به خاطر سپردن زمان تعویض لنزهای خود مشکلی دارید، یک نمودار برای پیگیری برنامه تعویض لنز خود، درست کنید.
  • هرگز از لنز شخص دیگری استفاده نکنید، به خصوص اگر قبلاً از آن استفاده شده باشد. استفاده از لنزهای رنگی دیگر افراد می تواند عفونت را از چشم آن ها به چشم شما منتقل کند.
  • با لنزهای خود به خواب نروید، مگر اینکه لنزهای شما دارای استفاده مجاز طولانی مدت باشند. زیرا وقتی پلک های شما بسته است، اشک شما به اندازه وقتی که چشمانتان باز است، اکسیژن را به چشمان شما نمی آورد.
  • نگذارید نوک بطری های محلول لنز به سطوح دیگر مانند انگشتان، چشم ها یا لنزهای شما برخورد کند. هر یک از این موارد، می تواند محلول لنز شما را آلوده کند.
  • هنگام آفتاب گرفتن با لنزهای رنگی از عینک آفتابی با محافظت کامل در برابر اشعه ماورابنفش یا کلاه لبه دار استفاده کنید.
  • برای مرطوب نگه داشتن چشمان خود از یک محلول یا محلول نمکی ساده، هر آنچه پزشک توصیه کرده است، استفاده کنید.
  • اگر به طور تصادفی لنزها از دست شما بیفتند، به چشم شما آسیب نمی رسانند اما احساس خوبی نخواهید داشت. برای جلوگیری از این مسئله، لنزها را روی نوک انگشت خود قرار دهید تا به شکل یک کاسه دربیاید و بعد از آن ها استفاده کنید.

لنز سبز زیتونیسخن آخر خرید لنز سبز زیتونی

لنز سبز زیتونی، یک لنز رنگی به رنگ سبز مایل به زرد تیره است. رنگ سبز زیتونی یک رنگ همه کاره است و در دنیای مد و صد البته در دنیای لنزهای رنگی یک رنگ بسیار محبوب است.

رنگ هایی مانند خاکستری، خاکستری روشن، بژ، قهوه ایی مایل به زرد، قرمز، قرمز آلبالویی، آبی تیره، مسی و بنفش به خوبی با رنگ سبز زیتونی، ست می شوند.

لنز سبز زیتونی برای همه افراد مناسب است و ظاهری زیبا و خارق العاده به افراد می بخشد. همچین این لنز، ظاهر جذاب و جدیدی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

لنز سبز زیتونی علاوه بر چشم های روشن برای چشم های تیره مانند مشکی و قهوه ایی تیره نیز بسیار مناسب است زیرا با کمی شفافیت بیشترین ترکیب را با رنگ چشم های قهوه ایی یا قهوه ای تیره دارد.

لنز سبز زیتونی برای کسانی که می خواهند برای بار اول از لنزهای رنگی استفاده کنند و یا رنگ پوست کمی تیره دارند، بسیار مناسب است.

لنز سبز زیتونی با رنگ چشم فرد ترکیب شده و چشم ها را بزرگتر نشان می دهد. همچنین این رنگ لنز، از آن دسته رنگ هایی است که فرد تمایل دارد، همه روزه از آن استفاده کند.

لنز رنگی به رنگ سبز زیتونی مانند اکثر لنزهای رنگی دیگر هم به صورت بدون نمره و هم دارای نمره، در دسترس است.

لنز مارکت

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از بزرگترین سایت های عرضه کننده لنزهای رنگی و به خصوص لنز سبز زیتونی، سایت لنز مارکت است.

خرید لنز سبز زیتونی عرضه شده در سایت لنز مارکت دارای برندهای معتبری بوده، بسیار باکیفیت هستند و قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند. این لنزهای به صورت جفت عرضه می شوند.

همچنین تمام لنزهای رنگی عرضه شده در سایت لنز مارکت از بهترین تولید کنندگان انتخاب شده و بر اساس بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی آزمایش شده اند، بنابراین می توانید احساس خوبی در مورد لنزهایی که از لنز مارکت خریده و استفاده می کنید، داشته باشید. لنزهای رنگی و زیبا مانند لنز سبز زیتونی را می توانید در لنز مارکت پیدا کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *