[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]ما در این مقاله به شش رنگ بسیار زیبا از لنز آناستازیا می پردازیم.

در حال حاضر یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین برندهای لنز، برند لنز آناستازیا می باشد. پس از لنز دهب، لنز آناستازیا به عنوان بهترین لنز کشورهای عربی معرفی شده است. لنز آناستازیا از لحاظ راحتی و تنوع رنگ در شمار بهترین لنزهای موجود در دنیا و در بازار لنز ایران می توان آن را هم ردیف با لنزهای سولوتیکا دانست.

این لنز با رنگ های طبیعی و زیبای خود، زیبایی خاصی به چشمان فرد می بخشد. طیف رنگی لنزهای آناستازیا مناسب با هر نوع سلیقه ایی است و افراد با هر نوع استایل و سلیقه متفاوتی می توانند لنز مناسب خود را پیدا و از آن استفاده کنند. سری ادیکت لنز آناستازیا دارای شش رنگ بسیار جذاب و دوست داشتنی است

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

آشنایی بیشتر با برند لنز آناستازیا:

لنز آناستازیا (Anesthesia) محصول کشور کره جنوبی است. تولید این لنزها از سال 1987 آغاز گردید و بعد از آن، تولید و عرضه این محصولات به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد و در سرتاسر جهان گسترش یافت.

لنزهای آناستازیا زیر نظر کمپانی monros تولید و عرضه می شوند. یکی از شرکت های اصلی این برند در کویت قرار دارد.

برند آناستازیا راه طولانی را طی کرده است تا امروزه این کیفیت مطلوب را از خود ارائه می دهد. این کمپانی دارای یک تیم مجرب و متخصص است که با بررسی نیازهای مصرف کنندگان همواره در پی بهبود کیفیت محصولات خود است.

لنزهای تولید شده توسط برند آناستازیا دارای نشان CE و استانداردهای پزشکی بین المللی و ISO هستند. همچنین این لنزها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA نیز تایید شده اند.

برند لنز آناستازیا دارای تجربه زیادی در بازارهای بین المللی است, به همین دلیل لنزهایی را تولید می کند که می توانند حتی تیره ترین رنگ چشم ها را پوشش دهند. لنزهای رنگی آناستازیا با رنگ های بسیار زیبا و متنوع، این امکان را به افراد می دهند تا ظاهری متفاوت را تجربه کنند.

برند آناستازیا تولید کننده هر دو نوع لنزهای رنگی و لنزهای طبی است. البته لنز آناستازیا تولید کننده لنزهای مناسب برای افراد دچار آستیگماتیسم نیز است و برای آن ها لنزهای طبی رنگی را ارائه کرده است.

لنزهای آناستازیا جزء لنز های نرم محسوب می شوند، یعنی اینکه در طول زمان مقدار بیشتری رطوبت را در خود حفظ می کنند و اکسیژن رسانی مناسبی نیز دارند، به همین دلیل این لنزها برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند نیز بسیار مناسب است.

در لنزهای آناستازیا برای به وجود آمدن ایمنی بالا و استفاده مناسب، از تکنولوژیpigment technology sandwich استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود که رنگدانه های لنز با سطح چشم برخوردی نداشته باشند و این سبب سلامت چشم و بینایی بهتر خواهد شد.

ویژگی های لنز آناستازیا:

برخی از ویژگی های لنز آناستازیا شامل موارد زیر است:

  • لنزهای آناستازیا مملو از Heimagel هستند. این ماده از خشک شدن چشم ها جلوگیری خواهد کرد و افراد با استفاده از این لنزها حتی در آب و هوای گرم و خشک نیز در چشمان خود احساس ناراحتی یا سوزش و قرمزی نخواهند داشت.
  • متریال مورد استفاده در لنزهای آناستازیا از مواد پلی ماکن (polymacon) است. این مواد بسیار سبک هستند.
  • لنزهای آناستازیا، راحتی فوق العاده ایی را برای چشم های فرد به ارمغان خواهند آورد.
  • لنز آناستازیا از چشم های فرد در مقابل اشعه مضر فرابنفش یا UV محافظت می کند.
  • لنزهای رنگی آناستازیا دارای سایه های یکنواخت و بسیار طبیعی هستند که به طور نامحسوس زیبایی چشم های فرد را چندین برابر خواهند کرد.
  • لنزهای رنگی آناستازیا به افراد حس قدرت, زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری خواهند داد.
  • درصد محتوای آب یا water content در لنزهای آناستازیا، 3۹ درصد است. 39 درصد، عدد مناسب و استانداردی برای متریال استفاده شده در این لنزها به شمار می رود.
  • میزان منحنی پایه در لنز آناستازیا ۹,6 میلی متر است. این میزان، عددی نرمال و ایده آل برای مردم ایران و مطابق با استانداردهای جهانی است.
  • قطر لنزهای آناستازیا 14.2 میلی متر است.
  • لنزهای آناستازیا به صورت کروی طراحی شده اند و طراحی آن ها به گونه ایی است که لبه آن ها نازک و ظریف است، این باعث می شود که لنز آناستازیا به راحتی درون چشم قرار بگیرد و به راحتی هم از چشم ها خارج شود.
  • مدت زمان استفاده از لنزهای طبی و رنگی آناستازیا، 3 تا 6 ماه است. اگر به صورت صحیح از این لنزها استفاده شود و به نکات بهداشتی و مراقبتی از آن ها توجه شود و به طور مرتب ضدعفونی شوند، می توان با اطمینان خاطر و بدون نگرانی در طول دوره مصرف از آن ها استفاده کرد.

شش رنگ بسیار زیبا از لنز آناستازیا:

لنزهای رنگی آناستازیا در چهار سری مختلف با نام های addict، USA، dream و anesthetic تولید و عرضه می شوند. ما در ادامه به شش رنگ بسیار زیبا از سری addict لنزهای آناستازیا می پردازیم.

لنزهای سری addict انتخاب مناسبی برای افرادی هستند که دنبال ظاهری جذاب, متفاوت و خیره کننده می گردند. لنزهای سری ادیکت در 6 رنگ زیبا و جذاب ارائه می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Amarillo:

  • یکی از پرطرفدارترین لنزهای سری ادیکت آناستازیا، لنز به رنگ Amarillo است. این لنز دارای رنگ خاکستری طبیعی با ته مایه های رنگ عسلی است. این ترکیب انحصاری باعث شده تا طرفداران لنزهای آرایشی به سمت این رنگ لنز بیایند. این لنز یکی از بهترین لنزهای رنگی برای تمامی رنگ های مو می باشد.
  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Azure:

  • لنز آناستازیا به رنگ Azure، ترکیبی ظریف از رنگ ها است. این لنز دارای ترکیب رنگ خاکستری و عسلی است. این رنگ لنز با تمامی رنگ های پوست سازگاری دارد و یکی از خاص ترین رنگ لنزهای آناستازیا به شمار می رود. یکی از خاصیت های این رنگ لنز, ایجاد بزرگنمایی در چشم ها است، همچنین این لنزها به گونه ایی طراحی شده اند که ظاهری متفاوت و طبیعی به چشمان فرد می بخشند.
  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Blue:

  • لنز آناستازیا به رنگ Blue یک لنز به رنگی آبی اقیانوسی با رنگ های محو آبی و زرد است. این رنگ لنز روی چشم ها منعکس شده و چشم های فرد مانند اقیانوس زیبا خواهد شد و یک رنگ آبی شیک به چشمان فرد می بخشد. این نوع لنز بدون دور است و چهره فرد را بسیار متفاوت خواهد کرد. لنز آناستازیا به رنگ بلو، یکی از زیباترین رنگ لنزهای رنگی است همچنین این رنگ لنز با اکثر رنگ موها و رنگ پوست روشن بسیار عالی و متفاوت خواهد شد.
  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Gray:

  • لنز آناستازیا به رنگ Gray دارای رنگ طوسی سبز با بافت لاجوردی و لبه محو است. این لنز حلقه کنتراست ندارد و چشمان فرد را به طور طبیعی بزرگتر نشان می دهد. رنگ گری لنز آناستازیا، یکی از رنگ های جذاب سری ادیکت آناستازیا است. بسیاری از افراد به دنبال یک رنگ لنز طبیعی سبز عسلی با هاله طوسی می گردند، این افراد می توانند از رنگ گری لنز آناستازیا استفاده کنند.
  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Marron:

  • لنز آناستازیا به رنگ Marron یک لنز رنگی قهوه ای با ترکیب رنگ های تیره و گرم است، این لنز یک رنگ طبیعی و تیره دارد. این رنگ لنز، چشم های فرد را بسیار فریبنده و دلنشین تر خواهد کرد، همچنین این لنز به خاطر دور دار بودن، چشم ها را درشت تر نشان می دهد. لنز مارون آناستازیا یکی از پرطرفدارترین رنگ لنزهای آناستازیا به شمار می رود.
  • لنز آناستازیا سری addict رنگ Oro:

  • لنز آناستازیا به رنگ Oro یک لنز رنگی بژ با ترکیبی از رنگ های بژ و عسلی است. رنگ بژ به تازگی در شرکت های تولید لنز رواج پیدا کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد. لنز آناستازیا به رنگ اورو یک سایه قهوه ای روشن روی چشم های فرد ایجاد می کند. این رنگ لنز به همه رنگ های پوست می آید و یکی از جذاب ترین رنگ لنزهای آناستازیا به شمار می رود.

سخن آخر:

لنز آناستازیا (Anesthesia) محصول کشور کره جنوبی است. لنزهای آناستازیا زیر نظر کمپانی monros تولید و عرضه می شوند.

لنزهای تولید شده توسط برند آناستازیا دارای نشان CE و استانداردهای پزشکی بین المللی و ISO هستند. همچنین این لنزها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA نیز تایید شده اند.

لنزهای آناستازیا مملو از Heimagel هستند. این ماده از خشک شدن چشم ها جلوگیری خواهد کرد.

درصد محتوای آب در لنزهای آناستازیا، 3۹ درصد است. میزان منحنی پایه در این لنزها ۹,6 میلی متر است و قطر این لنزها 14.2 میلی متر است.

لنزهای رنگی آناستازیا در چهار سری مختلف با نام های addict، USA، dream و anesthetic تولید و عرضه می شوند.

لنزهای سری ادیکت آناستازیا در 6 رنگ زیبا و جذاب ارائه می شوند که در زیر به آن ها می پردازیم: لنز آناستازیا سری addict رنگ Amarillo، لنز آناستازیا سری addict رنگ Azure، لنز آناستازیا سری addict رنگ Blue، لنز آناستازیا سری addict رنگ Gray، لنز آناستازیا سری addict رنگ Marron و لنز آناستازیا سری addict رنگ Oro.

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید لنزهای زیبای آناستازیا، لنز مارکت است. لنز مارکت عرضه کننده انواع لنزهای رنگی، طبی و رنگی طبی دیگر نیز است.

لنزهای آناستازیا عرضه شده توسط سایت فروشگاهی لنز مارکت دارای بالاترین کیفیت ها و بهترین قیمت ها است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *