[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]با توسعه مداوم بازار لوازم آرایشی و زیبایی، لنزهای رنگی در زمینه زیبایی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. لنزهای رنگی می توانند چشم ها را جذاب تر و زیباتر کنند. یکی از اقتصادی ترین و بهترین راه های خرید لنزهای چشمی رنگی، خرید آن ها به صورت عمده است. مرکز فروش عمده لنز رنگی باید دارای خصوصیت هایی باشد و ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند مشتریان را جلب کند. ما در مقاله می خواهیم بدانیم که مرکز فروش عمده لنز رنگی چه خصوصیاتی دارد.[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

خصوصیات مرکز فروش عمده لنز رنگی:

در فرآیند تهیه لنزها توسط یک شرکت برای مصرف کنندگان نهایی یا کاربران، از واسطه های مختلفی استفاده می شود. در میان چنین واسطه هایی، عمده فروشان یکی از اصلی ترین آن ها هستند.

عمده فروشان به عنوان یک ارتباط مهم بین تولید کنندگان و خرده فروشان کار می کنند.

عمده فروش، لنز رنگی را مستقیماً از تولید کنندگان خریداری می کند. او لنزها را به مقدار زیاد خریداری می کند و در مقادیر نسبتاً کمتری به فروش می رساند. در مقایسه با خرده فروشان، عمده فروشان حاشیه سود کمتری دارند.

عمده فروش لنز رنگی، انواع مختلفی از لنز رنگی را به فروش می رساند.

عمده فروشان لنزهای رنگی عملکردهای تسهیل کننده بازاریابی مانند استاندارد سازی، طبقه بندی، مارک تجاری، بسته بندی، تبلیغات و غیره را نیز انجام می دهند.

برخی از خصوصیات مرکز فروش عمده رنگی شامل موارد زیر است:

تنوع لنزهای رنگی:

عمده فروش لنز رنگی باید دارای تنوع خوب و مناسبی از لنزهای رنگی باشد. باید انواع و اقسام لنزهای رنگی را با برندها، کیفیت ها و قیمت های مختلف دارا باشد.

کیفیت بالای لنزهای رنگی:

عمده فروش لنزهای رنگی باید لنزهای باکیفیتی برای ارائه داشته باشد. چرا که اگر لنزهای عرضه شده توسط عمده فروش دارای کیفیت پایینی باشند، افراد و خرده فروشان از خرید دوباره آن ها صرف نظر خواهند کرد.

قیمت مناسب لنزهای رنگی:

لنزهای رنگی عرضه شده توسط عمده فروش لنز رنگی باید دارای قیمت های مناسبی باشند تا هم افراد و هم خرده فروشان دیگر بتوانند از خرید آن ها سود کنند.

مناسب بودن ویترین عمده فروش لنز رنگی:

ویترین عمده فروشی لنز رنگی چه فروشگاه فیزیکی باشد چه فروشگاه مجازی، باید مناسب باشد و امکان مقایسه لنزها را فراهم کند. همچنین باید تمام جزئیات مربوط به لنزهای رنگی ذکر شده باشد.

قابل ‌اعتماد بودن عمده فروشی لنز رنگی:

برندهایی مانند گوگل، کوکاکولا و دیزنی معمولا چه کار می‌کنند؟ آن ها احساس اعتماد ایجاد می‌ کنند و به‌این‌ ترتیب به باارزش‌ترین برند‌های دنیا تبدیل شده ‌اند. عمده فروشی لنز رنگی باید بتواند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و تجربه‌‌ ایی منحصر به ‌فرد و قابل ‌اعتماد برای مشتری فراهم کند تا وفاداری او را نسبت به خود جلب کند. عمده فروش هروقت به چنین جایگاهی برسد، فروش خوبی هم خواهد داشت.

عمده فروش لنز رنگی باید درباره‌ لنزهایی که می‌فروشد، اطلاعات کافی داشته باشد:

عمده فروش لنز رنگی باید درباره‌ همه‌ لنزها اطلاعات دقیقی داشته باشد. باید نقاط ضعف‌ و قوت‌ همه لنزها را بداند. باید سعی کند مدل‌ های جدیدتر لنز رنگی را نیز به مجموعه خود، اضافه کند.

عملکرد مرکز فروش عمده لنز رنگی:

مهمترین عملکرد عمده فروشان لنزهای رنگی در بازاریابی محصولات به شرح زیر است:

مونتاژ:

عمده فروش لنز رنگی، محصولات را از تولیدکنندگان مختلف که لنز تولید می کنند، خریداری می کند. او لنزها را به منظور فروش به خرده فروشان در انبار خود مونتاژ می کند.

انبار کردن:

یک عمده فروش لنز رنگی، لنزها را در انبار خود نگهداری می کند. او لنزها را در مقادیر مناسب و مورد نیاز در دسترس قرار می دهد، مقداری که توسط خرده فروشان، مورد نیاز است.

طبقه بندی و بسته بندی:

یک عمده فروش، لنزها را با توجه به کیفیت، برند، اندازه، شکل و غیره مرتب می کند و سپس آن ها را با دقت بسته بندی می کند تا به خرده فروشان بفروشد.

حمل و نقل:

یک عمده فروش لنز، لنزها را به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری می کند و آن ها را به انبار خود منتقل می کند. عمده فروش همچنین امکان حمل و نقل به فروشگاه خرده فروشی را فراهم می کند که یکی از مهمترین عملکردهای تجارت عمده فروشی است.

تأمین مالی:

این عملکرد مهم عمده فروشان لنزهای رنگی است. یک عمده فروش لنز، معمولاً لنزها را به صورت نقدی از تولیدکنندگان خریداری می کند و به صورت نسیه به خرده فروش می فروشد. به این ترتیب، وی تسهیلات تأمین مالی معاملات تجاری را فراهم می کند.

ریسک پذیری:

عمده فروش لنز تمام خطرات تجاری و مالی تجارت را به دوش می کشد. از آنجا که او لنزها را به دلیل در دسترس قرار دادن کالاهای کم در اختیار خرده فروشان، به صورت عمده خریداری می کند، تمام خطرات موجود در بازاریابی کالا را به عهده می گیرد. عمده فروش لنز نه تنها خطر ضرر ناشی از کاهش غیرمنتظره قیمت لنزها را به عهده دارد بلکه خطرات خسارت، افت کیفیت، خراب شدن و غیره را نیز بر عهده می گیرد.

اطلاعات بازار:

یکی از مهمترین وظایف عمده فروش لنز رنگی این است که اطلاعات مهم بازار را به خرده فروش و تولید کننده ارائه می دهد. این کار به خرده فروشان در مورد تقاضای مصرف کننده کمک می کند و به تولید کننده کمک می کند تا کالاها را با توجه به تغییر سلیقه و مدهای مصرف کننده تولید کند.

پراکندگی و فروش:

عمده فروش لنز، کالا را در انبار خود نگه می دارد. او آن ها را به خرده فروشانی می فروشد که غالباً در منطقه وسیعی پراکنده اند. خرده فروشان هنگام فروش کالا با عمده فروش تماس می گیرند و این روند طی سال ها ادامه می یابد. بنابراین عمده فروش در روند پراکندگی بازاریابی کمک می کند.

اطلاعاتی در مورد لنزهای رنگی، تقویت کننده رنگ چشم:

لنزهای رنگی تقویت کننده رنگ چشم، سلاح مخفی متخصصان زیبایی هستند. آرایش و حالت دادن به مو می تواند معجزه کند اما فقط لنزهای رنگی می توانند رنگ چشم شما را روشن و تقویت کنند.

برخی از مزایای لنزهای رنگی، تقویت کننده رنگ چشم شامل موارد زیر است:
  • لنزهای رنگی، تقویت کننده رنگ چشم، عالی به نظر می رسند. وقتی از یک جفت لنز رنگی تقویت کننده رنگ استفاده کنید، افراد زیاد متوجه بودن لنز در چشم شما نمی شوند. دوستان و همکاران شما ممکن است برای تعیین دقیق آنچه در ظاهر شما تغییر کرده، تلاش کنند اما آن ها نمی دانند که شما از این لنزها استفاده کرده اید. این به این دلیل است که لنزهای رنگی افزایش دهنده رنگ چشم، رنگ طبیعی چشم شما را تقویت می کنند. امروزه مردان و زنان با آگاهی در مورد معیارهای زیبایی در حال اصلاح و تقویت کننده رنگ چشم های خود هستند. این لنزها، بازتاب نور را در چشم افزایش می دهند. این لنزها به جای محو کردن رنگ طبیعی چشم شما، از الگوی طبیعی عنبیه تقلید کرده و آن را تشدید می کنند.
  • لنزهای تقویت کننده رنگ می توانند بینایی شما را اصلاح کنند. بیشتر لنزهای تقویت کننده رنگ در هر دو حالت بدون نمره و با نمره در دسترس هستند. لنزهای طبی تقویت کننده رنگ می توانند رایج ترین عیوب انکساری از جمله نزدیک بینی، دور بینی و پیرچشمی را درمان کنند. اخیراً لنزهای تقویت کننده رنگ که می توانند آستیگماتیسم خفیف تا متوسط را نیز درمان کنند، وارد بازار شده اند. هنگام خرید لنزهای طبی تقویت کننده رنگ، باید یک نسخه به روز معاینه چشمی اخیر داشته باشید. در طول معاینه، چشم پزشک، قدرت تصحیح مورد نیاز شما را تعیین می کند (که ممکن است صفر باشد). سپس چشم پزشک، اندازه و شکل دقیق چشم شما را اندازه می گیرد.
  • لنزهای تقویت کننده رنگ با رنگ های سفارشی می تواند آسیب چشم را پوشش دهد. لنزهای رنگی سفارشی می تواند به افرادی که ترومای چشمی را تجربه کرده اند و یا دچار عفونتی شده اند که قرنیه را کدر یا زخم کرده است، کمک کنند. این لنزها می توانند عیوب چشمان کسانی که چشم آن ها آسیب دیده است، بپوشانند و به بهبود کیفیت زندگی آن ها کمک کنند.

مرکز فروش عمده لنز رنگیسخن آخر درباره خصوصیات مرکز فروش عمده لنز رنگی:

خرید لنزهای رنگی به صورت تکی خوب است اما خرید این لنزها به صورت عمده نیز مزایای زیادی دارد و این مزایا افراد را به سمت خرید عمده لنزهای رنگی سوق می دهد.

افرادی که از لنزهای رنگی خیلی استفاده می کنند و یا افرادی که می خواهند لنزهای رنگی را به صورت تکی به فروش برسانند، می توانند لنزها را به صورت عمده خریداری کنند.

سایت فروشگاهی لنز مارکت یکی از جاهایی است که لنزهای رنگی را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می رساند.

برخی از خصوصیات یک عمده فروش لنز رنگی عبارت است از: داشتن لنزهای رنگی متنوع برای عرضه، ارائه لنزهای رنگی با کیفیت های بالا، ارائه لنزهای رنگی با قیمت های مناسب و پایین تر از قیمت تکی، قابل اعتماد بودن عمده فروشی لنز رنگی و داشتن اطلاعات در مورد لنزهای رنگی عرضه شده.

لنز مارکت

سایت لنز مارکت تمام خصوصیات بالا را دارا است. این سایت بزرگترین و بهترین سایت فروش لنزهای رنگی و طبی و همچنین مایع های لنز در ایران است.

شما برای خرید لنزهای رنگی به صورت عمده از سایت لنز مارکت، می توانید با کارشناسان این سایت مشورت کرده و از آن ها راهنمایی بخواهید.

منابع:

https://www.freshladylenses.com/top-10-contact-lenses-wholesaler/

http://www.brainkart.com/article/Characteristics-and-Function-of-Wholesalers_34978/

https://marketinglord.blogspot.com/2012/06/meaning-and-features-of-wholesaling.html

https://www.businessstudynotes.com/others/introduction-to-business/define-wholesaler-explain-characteristics-and-functions-of-wholesaler/

https://www.perfectlens.ca/articles/everything-need-know-color-enhancing-contact-lenses[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *