در این مقاله قصد داریم در رابطه با مزایای لنز پلی ویو صحبت کنیم. لنزهای پلی ویو (PolyVue) جزء لنزهای پرفروش و محبوب هستند. لنزهای پلی ویو بسیار زیبا هستند و طرفداران بسیاری نیز دارند. این لنزهای زیبا برای طیف گسترده ایی از افراد خارق العاده هستند. لنزهای پلی ویو برای همه افراد از جوانان تا افراد با سن های بالاتر مناسب است.

مزایای لنز پلی ویو

لنزهای پلی ویو ساخت کشور کره جنوبی هستند.لنزهای پلی ویو از بهترین و باکیفیت ترین مواد و متریال ساخته شده اند، به طوری که این محصول را می توان با برخی از برندهای آمریکایی مقایسه کرد.

لنزهای رنگی سالانه پلی ویو در دو نوع طبی رنگی (نمره‌دار) و پلانو (بدون نمره) عرضه می‌شوند. به این معنی که لنز رنگی سالانه پلی ویو را می ‌توان علاوه بر زیبایی و تغییر رنگ چشم‌ ها، به عنوان لنز رنگی طبی نیز استفاده کرد. یعنی با خرید نمونه‌ های طبی (نمره دار) این لنزهای رنگی، علاوه بر زیباتر شدن، می توانید مشکلات بینایی خود را نیز اصلاح کنید. اما اگر هدف شما از خرید لنز رنگی، فقط تغییر رنگ چشم و زیبایی است، حتما موقع خرید حواستان باشد که لنز پلی ویو بدون نمره را انتخاب کنید.

لنزهای پلی ویو بسیار زیبا هستند. این لنزها همچنین راحتی و عمکلرد فوق العاده ایی دارند.در ساخت لنزهای رنگی پلی ویو از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است تا چشم‌ های فرد کاملا طبیعی و زیبا دیده شوند.لنزهای پلی ویو اکسیژن ‌رسانی بسیار بالایی نیز دارند.

 

برتری های لنزهای رنگی پلی ویو

 

جنس لنزهای رنگی سالانه پلی ویو، سیلیکون هایدروژل است. این لنزها بسیار نازک و ظریف ساخته شده اند و به سختی می‌توان آن ها را روی چشم ‌های فرد تشخیص داد. لنزهای رنگی پلی ویو تا 5 برابر بیشتر از لنزهای معمولی می‌توانند اکسیژن را به قرنیه چشم برسانند.

در ساخت لنزهای رنگی پلی ویو، از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است که 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه دارد، این حلقه ‌های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده اند تا موقع استفاده، چشم ‌های فرد کاملا طبیعی به نظر برسند.

دید لنزهای رنگی پلی ویو کاملا واضح و شفاف است. لنزهای رنگی پلی ویو حاوی یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار و چربی ‌ها هستند. درصد آبرسانی لنزهای پلی ویو بالا و 43 درصد می باشد.قطر لنزهای رنگی پلی ویو 14.5 میلی متر است. این لنزها برای چشمان متوسط و نسبتا درشت بسیار مناسب هستند. منحنی لنزهای رنگی پلی ویو 8.6 میلی متر می باشد، این مقدار برای اکثر قرنیه ها مناسب است.

لنزهای رنگی پلی ویو سالانه هستند، یعنی می‌توانید هر روز و حداکثر به مدت 12 ماه (365 روز) از آن ها استفاده کنید. البته این امر مستلزم آن است که هر روز طبق اصول استفاده از لنز چشمی، آن ها را با محلول مخصوص بشویید و شب تا صبح در همان محلول نگهداری کنید.

 

چند ساعت در روز می توان از لنزهای چشمی استفاده کرد؟

 

برای افرادی که مدت زیادی عینکی بوده اند و یا تازه می خواهند از لنزهای چشمی استفاده کنند، تعیین این که چه مدت در روز می توانند از لنزهای چشمی استفاده کنند، دشوار است. لنزهای چشمی از لنزهای روزانه و یک بار مصرف گرفته تا لنزهای شبانه مورد تأیید FDA، متغیر هستند، بنابراین در مدت زمان استفاده از آن ها تنوع ایجاد می شود.

به عنوان یک قاعده کلی، شما باید بتوانید بدون هیچ مشکلی لنزهای خود را برای یک روز کامل استفاده کنید. این مدت زمان برای بعضی از افراد می تواند 16 ساعت در روز باشد، اما برای برخی دیگر ممکن است فقط 8 ساعت در روز باشد.

تفاوت در طول زمان استفاده از لنزها در افراد مختلف، متفاوت است و می تواند به عواملی مانند خشکی چشم، محیط کار یا حساسیت بستگی داشته باشد. به طور معمول، کسانی که چشمان خشک و حساسی دارند نمی توانند به مدت طولانی از لنزهای چشمی استفاده کنند. این افراد باید از لنزهای چشمی که مخصوص چشم های خشک و حساس هستند، استفاده کنند.

اگر تازه می خواهید از لنزهای چشمی استفاده کنید و فکر کرده اید که چه مدت باید برای اولین بار از آن ها استفاده کنید، معمولاً همین قوانین که در بالا ذکر کردیم، اعمال می شود.

اگر اولین بار است که می خواهید از لنز استفاده کنید، مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید. در اولین روز استفاده از لنزهایچشمی، سعی کنید آن ها را برای حدود هشت ساعت یا به اندازه توصیه شده توسط چشم پزشک خود استفاده کنید تا چشم شما به آن ها عادت کند. از این زمان استفاده کنید تا مطمئن شوید که چشمان شما به خوبی به لنزهای چشمی عادت کرده است و هیچ گونه ناراحتی و تحریکی در آن ها ایجاد نشده است.

عامل مهم دیگری که باید در تعیین مدت زمان استفاده از لنزها در نظر بگیرید، نوع لنز چشمی است که استفاده می کنید. بیشتر لنزها را نمی توان در شب استفاده کرد، زیرا می توانند خطر عفونت چشم را افزایش دهند. لنزهایی که برای استفاده روزانه یا یک بار مصرف طراحی شده اند، معمولاً می توانند 14 تا 16 ساعت بدون هیچ مشکلی استفاده شوند، اما ممکن است پزشک شما توصیه کند یکی دو ساعت قبل از خواب لنزهای خود را از چشم خود خارج کنید. لنزهای چشمی که برای استفاده مداوم طراحی شده اند، می توانند در مدت شب نیز استفاده شوند، اما باز هم حتماً باید دستورالعمل های چشم پزشک خود را دنبال کنید.

مزایای لنز پلی ویو

 

نکاتی در هنگام استفاده از لنزهای چشمی

 

استفاده از لنزهای چشمی در هنگام شنا کردن

شنا کردن در حالی که از لنزهای چشمی استفاده می کنید، ممکن است یک ایده عالی به نظر برسد اما این کار می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات چشمی شود. هنگامی که در هنگام شنا کردن در استخر یا دریا از لنزهای چشمی استفاده شود، ممکن است آب به چشمان شما وارد شود. اگر آب به چشمان شما وارد شود، می تواند لنزهای چشمی را از چشم شما جدا کند و بینایی تان دوباره تار شود و این وضعیت بسیار نگران کننده است.

اگر در هنگام شنا کردن از لنزهای چشمی استفاده کنید، قرنیه چشم شما ممکن است دچار عفونت شود. اگر در هنگام شنا، آب به چشم شما وارد شود، می تواند باعث آسیب دائمی به چشم شود. حتی وقتی مقدار کمی آب به چشمان شما وارد شود، لنزها می توانند شروع به سفت شدن کنند و باعث دفع اکسیژن چشم شوند. پس توصیه می شود به هیچ وجه در هنگام شنا کردن از لنزهای چشمی استفاده نکنید.

استفاده از لنزهای چشمی در هنگام خواب

بسیاری از افراد دوست دارند هنگام بیدار شدن از خواب، با لنزها از خواب بیدار شوند. دیگر افراد ترجیح می دهند بدون لنز از خواب بیدار شوند. اگر می خواهید شب ها هنگام خواب از لنزهای خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید که این امکان وجود دارد یا نه، محصولات خاصی هستند که به شما این امکان را می دهند که با اجازه چشم پزشک خود این کار را انجام دهید.

در ایالات متحده آمریکا، FDA (سازمان غذا و دارو) برخی از لنزهای چشمی را که می توان در طول روز استفاده کرد، تأیید کرده است. بعضی از لنزهای چشمی را می توان برای چند روز استفاده کرد در حالی که لنزهای دیگری هستند که برای استفاده تا سی روز مناسبند.

در اکثر لنزها خوابیدن با لنزهای چشمی توصیه نمی شود، چون این کار ممکن است به چشم فرد آسیب برساند.

استفاده از لنزهای چشمی در هنگام پرواز

از لنزهای چشمی می توان در هر شرایطی استفاده کرد. در یک پرواز کوتاه که چند ساعت طول می کشد، می توان از لنزهای چشمی استفاده کرد. با این حال، در یک پرواز طولانی مدت که چندین ساعت طول می کشد، لنزهای روزانه کاملاً مناسب نیستند زیرا ممکن است شما در آن پرواز بخوابید. در این شرایط، لنزهای چشمی ممکن است مناسب نباشند.اگر سفر شما چند روز طول می کشد، مطمئن شوید که لنز جایگزین با خود دارید و حتما یک جفت عینک نیز با خود داشته باشید.

استفاده از لنزهای چشمی در هنگام ورزش

اگر ورزش می کنید، استفاده از لنزهای چشمی ایده آل است. اگر در هنگام ورزش از عینک استفاده کنید، ممکن است به شما صدمه وارد شود. اگر با عینک فوتبال بازی کنید، ممکن است صدمه ببینید و شیشه های عینک در صورت شما خرد شوند. با استفاده از لنزهای چشمی، احتمال وقوع چنین آسیب یا خسارتی وجود نخواهد داشت.

استفاده از لنزهای چشمی در حالی که مشغول ورزش هستید، احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می رساند و یک دید واضح ارائه می دهد. می توانید در هنگام ورزش و هرگونه فعالیت های ورزشی از لنزهای چشمی استفاده کنید.

استفاده از لنزهای چشمی با گل مژه

گل مژه می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. از آن جا که گل مژه یک نوع عفونت است، بنابراین توصیه می شود که اگر گل مژه دارید، به هیچ وجه از لنزهای چشمی استفاده نکنید تا زمانی که گل مژه شما به طور کامل از بین برود. اگر مبتلا به گل مژه هستید و از لنزهای چشمی استفاده کنید، ممکن است عفونت در سایر نواحی چشم شما که سالم هستند نیز اتفاق بیفتد. اگر از لنزهای ماهانه استفاده می کنید، حتی در صورت شستشو با محلول تمیز کننده نیز عفونت روی آن ها باقی خواهد ماند و وقتی لنزهای ماهانه دوباره روی چشم شما قرار گیرند،

می تواند گل مژه های بیشتری ایجاد کند. حتی اگر گل مژه کمی نیز دارید، ممکن است خیلی بیشتر شود. بنابراین، به محض ایجاد گل مژه روی چشمانتان، لنزهای چشمی را خارج کرده و آن ها را دور بیندازید و تا بهبودی کامل از لنزه ای چشمی استفاده نکنید.

 

مزایای لنز پلی ویو

 

خرید لنزهای پلی ویو از سایت لنز مارکت

 

طبیعتا تمام افرادی که از لنزهای طبی و یا رنگی استفاده می کنند، نام لنزهای پلی ویو به گوششان خورده است. این لنزها در حال حاضر یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی و طبی به شمار می روند.پلی ویو یک برند کره ایی کاملا معتبر است. لنزهای تولید شده توسط کمپانی پلی ویو جزء زیباترین و با کیفیت ترین لنزهای موجود در بازار هستند.همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، لنزهای پلی ویو از مواد درجه یک و عالی ساخته شده اند، به همیندلیل دید عالی را برای شخص فراهم خواهند کرد

لنزهای رنگی تولید شده توسط کمپانی پلی ویو شامل لنزهای رنگی سالانه نمره دار و بدون نمره هستند.

لنزهای سالانه مانند لنز رنگی سالانه پلی ویو در مقایسه با مدل ‌های ماهانه و فصلی دوام و کیفیت بسیار بالاتری دارند، این لنزها در برابر پارگی مقاوم‌ تر هستند، دید خوب و واضحی هم ارائه می دهند. این لنزها برای کسانی مناسب هستند که زندگی پرمشغله ‌ایی دارند و نمی ‌خواهند لنز خود را در فاصله ‌های زمانی کوتاه تعویض کنند. مراقب و نگهداری از لنزهای سالانه پلی ویو هم راحت ‌تر است زیرا فرم و حالت خود را از دست نمی‌دهد و به هیچ عنوان کم آب نمی‌شود.

نمایندگی لنزهای پلی ویو در ایران، در تهران قرار داد و سایت لنز مارکت است. سایت لنز مارکت لنزهای رنگی و طبی رنگی پلی ویو را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند.لنزهای پلی ویو دارای درصد آب بالایی هستند، همچنین این لنزها دارای کیفیت و راحتی فوق العاده ایی نیز هستند. شما برای تکمیل فرایند خرید لنزهای پلی ویو می توانید با کارشناسان لنز مارکت مشورت کنید.

 

مزایای خرید آنلاین لنزهای پلی ویو از سایت لنز مارکت

 

خرید لنزهای پلی ویو از سایت لنز مارکت که بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لنز و همچنین یکی از نمایندگی های معتبر لنز پلی ویو است، مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که شما می توانید این لنزها را با قیمتی بسیار مناسب از سایت لنز مارکت خریداری کنید و همچنین در خرید آن از تخفیفاتی نیز برخوردار شوید.

خرید آنلاین لنزهای پلی ویو مزایای دیگری نیز دارد از جمله اینکه شما به راحتی در منزل یا محل کار فقط با چند کلیک می توانید لنز پلی ویو مورد نظر خود را خریداری کنید. ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ایی ندارد و رایگان است و همچنین افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

همچنین افرادی که لنزهای پلی ویو را به صورت آنلاین از سایت فروشگاهی لنز مارکت خریداری می کنند، دیگر دچار دردسر و ترافیک و شلوغی راه نیز نمی شوند و همچنین می توانند با مشاوران و کارشناسان با تجربه این فروشگاه آنلاین نیز در خصوص لنزهای پلی ویو مشورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *