این روز ها بحث زیبایی در میان افراد طرفداران زیادی دارد. خانم ها و آقایان بسیاری برای زیبایی خود در گرایش ها و مدل های مختلف هزینه می کنند. از کلاس های ورزشی و عمل های زیبایی گرفته، تا خرید ابزار و وسایل زیبایی. یکی از این ابزار مورد استفاده برای زیبایی لنز ها هستند. لنز ها در مدل ها و انواع مختلفی ارائه می شوند. در این مقاله ما به بررسی این سوال می پردازیم که لنز دور مشکی بهتر است یا ساده؟! و همچنین تفاوت لنز دور مشکی با ساده کدام است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که لنز ها در انواع طبی و رنگی ارائه می شوند. البته دقت داشته باشید که لنز های طبی رنگی هم وحود دارند و می توان از آن ها استفاده کرد. لنز های طبی رنگی برای افرادی مناسب هستند که هم از بیماری و ضعف چشم برخوردار هستند و هم تمایل دارند برای زیبایی ظاهری خود اقدام کنند.

معرفی لنز های رنگی

همان طور که گفتیم یکی از انواع لنز ها، لنز رنگی می باشد. لنز های رنگی خود نیز انواع گوناگونی دارند. شما می تواتید برای تغییر رنگ چشم طبیعی خود از لنز های رنگی استفاده کنید. البته توجه کنید که لنز های طبی رنگی هم وجود دارند.

یعنی شما می توانید هم به بحث زیبایی چشم های خود توجه کنید و هم برای بهبود چشم های خود اقدام نمایید. به طور مثال می توان از لنز های طبی رنگی برای نزدیک بینی، دور بینی و آستیگمات ( قرنیه های نامنظم چشم ) استفاده کرد. همانند هر لنز تماسی دیگری، در استفاده از لنز های تماسی رنگی هم خطرات زیادی وجود دارد از جمله می توان به احتمال بروز عفونت چشم، واکنش آلرژیک، کاهش بینایی یا خراش در قرنیه اشاره نمود. در حقیقت لنز های تماسی رنگی ظاهر چشم شما را تغییر می دهند و همچنین مس توانند برای تصحیح دید افراد کار کنند.

ویژگی های لنز رنگی

لنز های تماسی رنگی هم در حالت طبیعی دیده می شوند و می توانند رنگ های طبیعی چشم را تقویت کنند و یا این که رنگ آن ها را به طور کلی تغییر دهند. همچنین لنز های تماسی رنگی در رنگ ها و مدل هایی خاص مانند چشم گربه ای، یا خون آشامی و حتی در رنگ هایی مانند زرد، قرمز، صورتی و … دیده می شوند. قسمت رنگی چشم شما از خطوط، اشکال و نقاط بسیاری تشکیل شده است. لنز های رنگی این موارد را برای تغییر یا تقویت ظاهر شما کم و زیاد می کنند.

لنز های رنگی معمولا از لنز های معمولی گران تر هستند و برای برخی باید تا هفتاد یا هشتاد درصد هزینه لنز های عادی بیشتر پرداخت کنید. صرف نطر از بحث طاهری، لازم است تا لنز ها توسط پزشک تایید شوند. یکی از مزیت ها و جذابیت های لنز های رنگی این است که در صورت آسیب دیدگی یا نقص مادرزادی در چشم ها می تواتید از لنز های رنگی سفارشی استفاده کنید.

این لنز های سفارشی را می توان طوری طراحی کرد که مانند یک مردمک سالم به نظر برسد و رنگ ها می توانند با ایجاد ظاهری طبیعی تر کمک کنند. لنز های رنگی انواع مختلفی دارند. اما علاوه بر لنز های رنگی ساده. یکی از انواع لنز ها که طرفداران زیادی دارد و شما می توانید در لنز مارکت هم آن ها را بیابید، لنز های دور دار هستند که یکی از جذاب ترین لنز های دور دار، لنز هتی دور دار مشکی می باشد.

لنز دور مشکی و تفاوت لنز مشکی با ساده

بررسی لنز های دور مشکی

لنز های دور دار یا دور خط دار، لنز های تماسی رنگی ای هستند که با حالت ویژه ای دیده می شوند و جذابیت خاصی دارند. لنز های دور دار مشکی مانند سایر لنز های رنگی معمولی سه مدل دارند‌. این مدل ها عبارتند از لنز های سالانه، فصلی و یک بار مصرف. لنز های دور مشکی در تناژ های مختلف رنگی وجود دارند. در حقیقت یک حلقه خط مشکی دور عنبیه لنز را پوشانده است و ظاهری جذاب را به چشمان فرد خواهد بخشید.

وجود این دور های مشکی نزیت های ویژه ای در زمینه زیبایی ظاهری چشم ها و لنز ها دارد. از جمله این که وجود این خط مشکی باعث می شود تا چشم درشت تر نشان داده شود و زیبایی شخص را چندین برابر نماید. برند های مختلفی لنز های دور مشکی را ارائه می دهند. لنز های دور مشکی برای رنگ های مختلف لنز ها وجود دارند. به طور مثال می توان به یکی از رنگ های پر طرفدار یعنی لنز عسلی دور مشکی اشاره نمود.

مشخصات لنز دور مشکی

لنز های عسلی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند، جزو تنالیته های رنگی سبز و قهوه ای به شمار می روند. در حقیقت استفاده از رنگ لنز باید به گونه ای باشد که با چهره، ظاهر، رنگ مو و پوست شما سازگاری داشته باشد. لنز عسلی دور مشگی به دلیل جذابیت ویژه ای که دارد می تواند در طاهر افراد تفاوت هایی خاص ایجاد کند. برند های مختلفی از لنز های دور مشکی وحود دارند که رنگ های مختلفی ارائه می دهند.

هر کدام از این رنگ ها را می توان با توجه به ظاهر خود به راحتی انتخاب نمود. مثلا از جمله لنز های جذاب می توان به لنز طوسی عسلی دور مشکی اشاره کرد که ترکیبی از رنگ عسلی و رنگ طوسی است و زیبایی بسیار زیادی به چهره شخص می دهد. این تنالیته رنگی از لنز های رنگی دور مشکی را تقریبا می توان با هر رنگ پوست و رنگ مویی ست کرد و نگرانی ها از این منظر برای برخی مدل ها وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لنز مارکت انواع لنز های رنگی دور مشکی را ملاحظه نمایید.

تفاوت های بین لنز های دور مشکی و ساده

تا به این جای مقاله در ارتباط با لنز های رنگی و لنز های دور مشکی صحبت کردیم. اما هدف ما از ابتدای مقاله بررسی و پاسخ به این سوال بود که لنز دور مشکی بهتر است یا ساده؟! در این بخش از مقاله قصد داریم تفاوت های بین لنز های دور مشکی و ساده را بیان کنیم تا بتوانیم برای خرید لنز خود بهترین تصمیم را بگیریم و انتخاب مناسبی داشته باشیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لنز مارکت انواع لنز های رنگی ساده و دور مشکی را مشاهده کنید و مدل آن ها را با هم مقایسه نمایید.

حال ببینیم تفاوت های بین این لنز ها در چیست. اول این که دقت کنید لنز های رنگی ساده و دور مشکی در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند‌. ‌لنز های ساده به گونه ای هستند که طبیعی تر از لنز های دور مشکی به چهره شخص تفاوت هایی می بخشند و در زمان استفاده چشم ها را با رنگ های خاص خود می پوشانند. برخی از لنز های ساده به حدی طبیعی هستند که تنها هاله ای از تغییرات را نشان خواهند داد.

یکی دیگر از تفاوت های لنز های دور مشکی و ساده را بیان خواهیم کرد. لنز های دور مشکی رنگی به دلیل مدل خاص و ویژه ای که دارند باعث می شوند تا چشم های شما در عین رنگی بودن، بزرگ تر و جسورانه تر به نظر برسند. پس اگر چشم های کوچکی دارید و تمایل دارید چشم های خود را بزرگ ترو درشت تر نشان دهید استفاده از لنز های دور مشکی که تنواع آن را می تواند در لنز مارکت بیینید توصیه می شود.

تفاوت بین لنز دور مشکی و ساده

دقت کنید که در این حال لازم است تا آرایش چهره خود را نیز متناسب با این مدل لنز انجام دهید. در لنز های رنگی ساده اما داستان متفاوت است. این لنز ها تغییر رنگ چشم را به خوبی نشان می دهند و شما می توانید با استفاده از لنز های رنگی ساده در عین حفظ ظاهر طبیعی خود، تفاوت هایی در چهره تان ایجاد نمایید. در این حالت نیز لازم است تا ظهر خود را با آرایشی مناسب زیبا تر کنید و در تناسب با رنگ لنز ها، لوازم ارایشی خود را انتخاب نمایید. توحه داشته باشید که لنز های ساده هیچ گونه بزرگ بودنی برای چشم های شما نشان نخواهند داد.

اما در ادامه باید گفت که لنز های دور مشکی یک حلقه خاص غالب دارند‌. وجود همین حلقه باعث ایجاد تفاوت های جذابی در این لنز شده است. در حقیقت داشتن یک دور مشکی در لنز های رنگی باعث می شود تا براقیت چشم بالا تر رود و از این رو جوانی و شادابی به چهره شخص باز گردد.

لنز دورمشکی و ساده

در حقیقت با استفاده از لنز های رنگی دورمشکی شما جلوه ای از شادابی را به چهره خود خواهید بخشید. اما برای لنز های ساده رنگی این گونه نیست. همان طور که گفتیم لنز های ساده رنگی طبیعی بودن چهره شما را به طور کامل حفظ می کنند و زیبایی تان را به طور طبیعی افزایش می دهند. لنز های رنگی ساده، واقعا سادگی را حفظ کرده اند و هیچ لبه بیرونی برای جدا سازی قسمت های مختلف چشم از یکدیگر ندارند.

لنز های رنگی ساده و لنز های رنگی دور مشکی در همه مدل و نوعی وجود دارند. تنوع موجود در این لنز ها به طرز حیرت آوری قابل توجه است. استفاده از هر کدام از این لنز ها در مکان ها و شرایط مختلف امکان پذیر است. از این رو می تواتید با توجه به شرایط خود، مناسبات، ظاهر ، رنگ مو، رنگ‌ پوست و … لنز رنگی مورد نطر تان را انتخاب نمایید. لنز مارکت سیستم انتخاب را برای شما راحت تر کرده است.

لنز دورمشکی بهتر است یا ساده؟

در بخش های قبل ما به بررسی لنزهای رنگی و تفاوت لنز مشکی با ساده پرداختیم . همان طور که گفتیم لنز های رنگی مدل های مختلفی دارند. به عبارتی ما در بین لنز های رنگی هم لنز های رنگی ساده داریم و هم لنز های رنگی دور مشکی. هر کدام از این لنز ها ویژگی های خاص خود را دارند.

در بخش قبل مقاله ما در ارتباط با تفاوت های بین لنز های رنگی ساده و لنز های دور مشکی نیز صحبت کردیم. اما به نظر مشا کدام یک بهتر است؟ با دانستن این اطلاعات آیا می توان گفت که لنز دور مشکی بهتر است یا لنز ساده رنگی؟ شما اگر تمایل داشته باشید که یکی از لنز های رنگی را انتخاب کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ اجازه بدهید اول این مطلب را دقیق بگوییم که استفاده از لنز های رنگی کاملا سلیقه ای هستند و شما می توانید بنا به سلیقه، ظاهر، رنگ چشم، رنگ مو، رنگ پوست و … یکی از انواع لنز های رنگی در تنالیته رنگ های دلخواه خود را انتخاب نمایید.

لنز دور مشکی یا لنز بدون دور

اما مهم ترین نکته این است که هیچ بهتر بودنی وجود ندارد. نمی توان قطعا گفت لنز رنگی دورمشکی بهتر است یا لنز رنگی ساده. هر کدام از این لنز های رنگی مزیت ها و خصوصیات ویژه خود را دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. به طور مثال اگر تمایل دارید طبیعت ظاهری خود را حفظ کنید می توانید از لنز های رنگی ساده استفاده نمایید و با استفاده از آن زیبایی ظاهری خود را صد چندان نمایید.

اما همان طور که در بخش تفاوت های بین این دو مدل گفتیم، اگر تمایل دارید چشم های خود را درشت تر و بزرگ تر نشان دهید می توانید از لنز های دور مشکی استفاده نمایید و این مسئله کاملا به انتخاب و تصمیم شما بستگی دارد. از این رو هر دو لنز دور مشکی و ساده برای استفاده مناسب هستند. شما به راحتی می توانید با بررسی انواع لنز ها در وب سایت لنز مارکت لنز رنگی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سفارش آنلاین لنز های رنگی

یکی از بهترین راه های خرید لنز های مختلف چه رنگی و چه طبی، سفارش های آنلاین است. سفارش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا به راحتی در خانه نشسته و بدون هیج دغدغه و سختی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما باید دقت داشته باشید که خرید از یک مرکز معتبر انجام شود. لنز های رنگی یا طبی با بخش بسیار حساس بدن یعنی چشم ها در تماس هستند و از این رو باید در خرید دقت بسیاری داشت. خرید از وب سایت لنز مارکت به شما اطمینان خاطر خواهد داد و می توانید خریدی مطمئن و مناسب را تجربه نمایید.

منابع:

www.nvisioncenters.com
https://blog.uniqso.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *