[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]ما در این مقاله به ده رنگ خاص و زیبای لنز لومینوس، می پردازیم.

یکی از لنزهای رنگی جذاب و پرطرفدار، لنز رنگی لومینوس است. لنز لومینوس یکی از بی نظیرترین لنزهای موجود در بازار ایران محسوب می شود.

از لنز لومینوس برای تغییر رنگ طبیعی چشم ها استفاده می شود. برند لنز لومینوس سعی کرده است با در نظر گرفتن سلیقه تمامی افراد و با رعایت بهترین استانداردهای جهانی، لنز های رنگی را با رنگ های بسیار مختلف، متنوع و زیبا تولید و عرضه کند.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

آشنایی بیشتر با برند لنز لومینوس:

لنز لومینوس با نام تجاری (Luminous) محصول کشور کره جنوبی است. امروزه لنزهای ساخت کره جنوبی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و توانایی رقابت با برندهای آمریکایی و اروپایی را نیز دارا هستند. لنزهای ساخت کره جنوبی از نظر طراحی، ظرافت، زیبایی و تنوع دارای بالاترین رده ها می باشند.

لنز لومینوس زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن است. شرکت بیوتی ویژن در دهه 1970 میلادی در کره جنوبی تاسیس گردید. این شرکت چهار برند طلایی را به عنوان زیر مجموعه خود در بین برندهای مشهور لنزهای رنگی، ثبت کرده است. این چهار برند در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته اند نام خود را مطرح کنند و مشتریان خود را پیدا کنند.

این چهار برند که زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن محسوب می شوند، عبارتند از: برند لومینوس، برند نچرال، برند لازورد و برند لورنس. همچنین شرکت بیوتی ویژن غیر از این چهار برند دارای برندهای دیگری هم در زمینه بینایی است.

برند لومینوس دارای هر دو نوع لنزهای طبی و رنگی می باشد. لنز های طبی این برند، بینایی چشم ها را بهبود می بخشند و لنز های رنگی آن، رنگ چشم ها را به زیبایی تغییر می دهند.

لنز های برند لومینوس، طیف رنگی وسیعی را شامل می شوند که قادر هستند همه افراد با انواع سلیقه ها را راضی کنند.

همه لنزهای شرکت بیوتی ویژن با بهره گیری از فناوری پیشرفته و ویژه EDGE تولید و عرضه می شوند. لنزهای ساخته شده با استفاده از این فناوری، رطوبت چشم ها را در تمام روز حفظ می کنند و همواره آن ها را مرطوب نگه می دارند. این ویژگی خاص با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق خشک مانند خاورمیانه طراحی شده است.

ده رنگ خاص و زیبا لنز لومینوس:

رنگ های لنز رنگی لومینوس با الهام از رنگ های طبیعت می باشد تا رنگ چشم افراد را طبیعی جلوه دهند. این لنز زیبا دارای ده رنگ بسیار شیک و جذاب است.

اگر بخواهیم ده رنگ خاص و زیبا لنز لومینوس را نام ببریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لنز لومینوس رنگ Lazord:

  • لنز لومینوس به رنگ لازورد (Lazord) دارای ترکیب رنگ طوسی و سبز روشن و بدون دور است. این رنگ یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین رنگ های لنز لومینوس به شمار می رود. لنز لومینس به رنگ لازورد برای افرادی که دارای پوست های گرم و تیره هستند، بسیار مناسب است. همچنین کسانی که چشم های تیره دارند نیز می توانند از این مدل لنز استفاده کنند.
  • لنز لومینوس رنگ Blue:

  • لنز لومینوس به رنگ بلو (blue) دارای رنگ آبی فانتزی و بدون دور است. این لنز دارای یک رنگ اقیانوسی بسیار زیبا و درخشان است. این رنگ لنز، بسیار خاص و پرطرفدار است. لنز لومینوس به رنگ بلو، برای افرادی که دارای پوست های سرد و روشن هستند، بسیار مناسب است. با استفاده از ریمل و خط چشم مشکی می توانید زیبایی چشمان خود را با این رنگ لنز، چند برابر کنید.
  • لنز لومینوس رنگ Lemon:

  • لنز لومینوس به رنگ لیمون (Lemon) دارای رنگ سبز عسلی و بدون دور است. لنز لومینوس به رنگ لیمون یکی از خاص ترین رنگ های این لنز محسوب می شود. این رنگ لنز برای افرادی که دارای پوست های زیتونی هستند، بسیار مناسب است زیرا این رنگ لنز هارمونی زیبایی با رنگ پوست زیتونی ایجاد خواهد کرد. برای برجسته کردن این رنگ لنز می توان از خط چشم مشکی و سایه تیره استفاده کرد.
  • لنز لومینوس رنگ Dazzlin green:

  • لنز لومینوس به رنگ دازلینگ گرین (Dazzling green) دارای رنگ سبز یشمی و دور دار است. این رنگ لنز یکی از پرطرفدارترین رنگ لنزهای لومینوس به شمار می رود. لنز لومینوس به رنگ دازلینگ گرین برای افرادی که دارای پوست های سفید یا سبزه روشن هستند، مناسب است. با استفاده از سایه های نقره ایی و طلایی می توانید زیبایی چشمان خود را با این رنگ لنز، چند برابر کنید.
  • لنز لومینوس رنگ Green:

  • لنز لومینوس به رنگ گرین (Green) دارای رنگ سبز یشمی روشن و بدون دور است. یکی از خاص ترین رنگ لنزهای لومینوس، رنگ گرین است. لنز لومینوس به رنگ گرین برای افرادی که دارای پوست های روشن و چشمان تیره هستند، بسیار مناسب است. از رنگ های روشن آرایشی می توان با این رنگ لنز استفاده کرد.
  • لنز لومینوس رنگ Latin Gray:

  • لنز لومینوس به رنگ لاتین گری (Latin Gray) دارای رنگ طوسی عسلی متوسط و دور دار است. رنگ این لنز، روشن، ملیح و آرامش بخش است و حاشیه مشکی دور لنز به طور محسوس و بسیار طبیعی است. یکی از پرطرفدارترین رنگ لنزهای لومینوس، رنگ لاتین گری است.
  • لنز لومینوس رنگ Gray:

  • لنز لومینوس به رنگ گری (Gray) دارای رنگ طوسی با ته رنگ آبی و بدون دور است. رنگ آبی به کار رفته در این لنز بسیار نامحسوس است و رنگ غالب آن طوسی است. لنز لومینوس به رنگ گری، یکی از جذاب ترین رنگ لنزهای رنگی به شمار می رود. این رنگ لنز برای افرادی که دارای پوست های سرد هستند، بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس رنگ Crystal:

  • لنز لومینوس به رنگ کریستال (Crystal) دارای رنگ طوسی روشن با زمینه سبز و بدون دور است. این رنگ لنز یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رنگ لنزهای لومینوس به شمار می رود. لنز لومینوس به رنگ کریستال برای افرادی که دارای چشم های تیره هستند، بسیار مناسب خواهد بود همچنین افرادی که دوست دارند چشم های خیره کننده ایی داشته باشند، می توانند از این رنگ لنز استفاده کنند.
  • لنز لومینوس رنگ Hazel:

  • لنز لومینوس به رنگ هازل (Hazel) دارای رنگ عسلی با ته مایه های خاکی و بدون دور است. لنز لومینوس به رنگ هازل، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رنگ لنزهای لومینوس به شمار می رود. لنز لومینوس به رنگ هازل برای افرادی که دارای پوست های گندمی و چشم های تیره هستند، بسیار مناسب است.
  • لنز لومینوس رنگ Latin Brown:

  • لنز لومینوس به رنگ لاتین براون (Latin Brown) دارای رنگ قهوه ای عسلی متوسط روشن و دور دار است. این رنگ لنز یکی از خاص ترین رنگ های لنز لومینوس محسوب می شود. لنز لومینوس به رنگ لاتین براون برای افرادی که دارای پوست های برنزه هستند، بسیار مناسب است. این رنگ لنز با آرایش های طلایی، هماهنگی زیادی دارد.

ویژگی های لنز رنگی لومینوس:

از ویژگی های لنز لومینوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنز لومینوس با استفاده از فناوری هایدروژل و مواد پلیمری ساخته می شود. استفاده از این فناوری باعث اکسیژن رسانی بالا، نرمی و راحتی لنزهای لومینوس می شود.
  • میزان محتوای آب لنز لومینوس، 38 درصد است، بنابراین این لنز رنگی برای افرادی که دارای چشمان حساس و خشک هستند، مناسب است.
  • انحنای لنز لومینوس، 8.6 میلی متر است.
  • لنز لومینوس دارای دو قطر 14.2 و 14.3 میلی متر است.
  • تنوع رنگی لنزهای رنگی لومینوس زیاد و متنوع است و به همین دلیل اکثر سلیقه ها را پوشش می دهد.
  • لنزهای لومینوس از چشم ها در مقابل اشعه ماورابنفش (uv) محافظت می کنند.
  • لنزهای لومینوس دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) می باشند.
  • لبه های لنز رنگی لومینوس طوری طراحی شده است که به راحتی روی چشم قرار می گیرد و فردی که از این لنزها استفاده می کند، احساس نمی کند که شی خارجی در چشم او قرار دارد.
  • پوشش رنگ لنزهای لومینوس بسیار زیاد است.
  • لنزهای طبی رنگی لومینوس دارای نمره 0.5- تا 6- هستند. این لنزها باعث شفافیت دید می شوند.
  • مدت زمان استفاده از لنزهای لومینوس، یک سال است.

سخن آخر:

لنز لومینوس یکی از بی نظیرترین لنزهای موجود در بازار ایران محسوب می شود. این لنز با نام تجاری (Luminous) محصول کشور کره جنوبی است.

لنز لومینوس زیر مجموعه شرکت بیوتی ویژن است. همه لنزهای شرکت بیوتی ویژن با بهره گیری از فناوری پیشرفته و ویژه EDGE تولید و عرضه می شوند.

ده رنگ خاص و زیبا لنز لومینوس شامل موارد زیر است: لنز لومینوس رنگ Lazord، لنز لومینوس رنگ Blue، لنز لومینوس رنگ Lemon، لنز لومینوس رنگ Dazzlin green، لنز لومینوس رنگ Green، لنز لومینوس رنگ Latin Gray، لنز لومینوس رنگ Gray، لنز لومینوس رنگ Crystal، لنز لومینوس رنگ Hazel، لنز لومینوس رنگ Latin Brown.

رنگ بندی لنز لومینوس، بسیار جذاب، زیبا و متنوع است. افراد به راحتی می توانند تاثیر رنگ پوست و مو را با این لنزها ببینند و بعد اقدام به خرید این لنزها کنند.

لنز لومینوس با استفاده از فناوری هایدروژل و مواد پلیمری ساخته می شود. استفاده از این فناوری باعث اکسیژن رسانی بالا، نرمی و راحتی لنزهای لومینوس می شود.

یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده لنزهای لومینوس، لنز مارکت است.

لنز مارکت عرضه کننده تمامی رنگ های زیبای لنز رنگی لومینوس می باشد تا بتواند لنز متناسب با تمامی سلیقه ها را تامین کند. لنزهای عرضه شده توسط سایت فروشگاهی لنز مارکت دارای بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *