[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 نقد و گفتگویی بر لنز یخی دور مشکی , همه ما چند سالی است، از بد و خوب مصرف کردن گونه های مختلف لنزهای رنگی حرفهای زیادی به گوشمان  خورده  ولی در کنار همه توصیه‌های پزشکی زیادی که شنیده ایم باید قبول کنیم استفاده از لنز طرفداران زیادی دارد  و امروزه یکی از واجبات  لوازم آرایشی شده است اگرچه زیبایی طبیعی به مراتب بهتر و مورد پسندتر است اما برای کسانی که مشتریان ثابت استفاده از لنزهای رنگی هستند، اطلاعاتی داریم که با آن هم در انتخاب لنز به شما کمک می‌شود و هم روش‌های صحیح استفاده از لنز و رعایت نکات بهداشتی آن را می‌آموزید. ایرانی‌ها رکورد دار استفاده از لنز هستند. در مقاله زیر در مورد لنز یخی دور مشکی  سخن می گوییم و هر آن چه را که در مورد لنز یخی دور مشکی باید بدانید را می آموزید.

راهنمای استفاده و انتخاب لنز چشم

 دلیل استفاده از لنز یخی دور مشکی این است که  95 درصد متقاضیان لنزهای رنگی و زیبایی خانم‌ها هستند؛ خانم‌هایی که دیگر اعتقاد چندانی به زیبایی طبیعی ندارند چراکه در سبک زندگی این روزهایشان ظاهر اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. زمانی که روبه‌روي آينه می‌ایستیم و چهره‌‌مان را با دقت ورانداز مي‌کنیم، دلمان مي‌خواهد تغييراتي در چهره‌مان ايجاد کنیم؛ درست مثل هزاران نفر دیگری که با انواع و اقسام روش‌ها و تغییرات، چهره‌شان دیگر طبیعت و طراوت قبل را ندارد.
خریدن لنز و استفاده از رنگ‌های متنوع آن یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد این تغییر در ظاهر چشم‌هاست اما امروزه گفتن جملاتی مثل «لنز مضر است و باعث نابینایی می‌شود» درست نیست چراکه لنز وسیله‌ای کاملا بی‌خطر است ، البته اگر روش مصرف آن را به درستی بدانیم و رعایت کنیم.
بعد از موج سیل‌آسای جراحی‌های زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی، استفاده از لنزهای رنگی و تزئینی هم در بین خانم‌های جوان ایرانی طرفداران فراوانی پیدا کرده است؛ لنزهایی که این روزها در هر مطب چشم‌پزشکی، داروخانه‌ها و عینک‌فروشی‌های شهر به سادگی یافت می‌شود.
شناخت درست نوع و نحوه استفاده از لنزهای رنگی مهم‌ترین قسمت ماجراست چراکه باید درنظر داشته باشید کوچک‌ترین بی‌دقتی، مشکلات جبران‌ناپذیری را برای چشم‌های‌تان ایجاد می‌کند.
امروزه مصرف لنز‌های رنگی محبوبیت فراوانی در میان مردم پیدا کرده است پس با کمک چشم‌پزشک یا اپتومتریست می‌توانید لنز مناسبی را انتخاب کنید که به شخصیت و چهره شما ظاهر مناسب‌تری ببخشد.
این لنز‌ها هم در صورتی که توسط چشم‌پزشک یا اپتومتریست تجویز شده باشند لنزهایی قابل قبول و مطمئن‌تری هستند. هرگز این لنز‌ها را از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و حتی بدون داشتن نسخه‌ای مشخص از داروخانه‌ها تهیه نکنید.
به‌یاد داشته باشید اگرچه لنز‌های آرایشی هرازگاهی مصرف می‌شوند اما باز هم باید تابع قانون‌های بهداشتی مصرف لنز‌های طبی باشند. لنزهای رنگی این روزها با قیمت‌های متفاوتی بسته به مارک و کیفیت و مدت‌دار بودن‌شان عرضه می‌شوند.
اما میانگین قیمت برای تهیه لنزی خوب و بادوام حدود 100 تا 120 هزار تومان است. پس حواس‌تان باشد همان قدر که پول می‌دهید آش بخورید چون این روزها لنزهای بی‌کیفیت را هم با قیمت‌های عجیب و غریب به‌راحتی می‌فروشند – لنز یخی دور مشکی ( آبی خیلی روشن ) مناسب افرادی با چشم‌های تیره ( مشکی یا قهوه ای ) که تغییر زیاد می خواهند.
انواع لنزهای تماسی رنگی
انواع مختلفی از لنزهای رنگی مختلف وجود دارد که اثرات متفاوتی روی رنگ چشم شما دارند.
لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم
این لنز ها برای افزایش رنگ طبیعی چشمان شما بدون تغییر رنگ طبیعی آنها طراحی شده اند. لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم با رنگدانه های اضافی برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند به نگاه خود عمق ببخشند ، ایده آل است.
اگر شما به دنبال لنزهای تماسی سبز یا آبی هستید تا با چشمان شما مطابقت داشته باشد، می توانید از لنزهای تماسی رنگی تقویت کننده ی رنگ چشم استفاده کنید. شما همچنین می توانید آنها را با سایه های روشنی از قهوه ای و عسلی پیدا کنید.
لنزهای رنگی مات
لنز یخی دور مشکی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید.
معمولا لنزهای نمایشی و برای تئاتر، لنز های رنگی مات هستند ، بنابراین این چیزی است که شما برای هالووین نیاز دارید.
لنز های درخشان  و برق دار
این لنز ها رنگدانه ای ندارند تا رنگ چشمان شما را عوض کنند، اما به جای آن ، دارای الگوهایی در لنز هستند تا به رنگ طبیعی چشمان شما  جلوه ی بیشتری بدهد.
این لنز ها که معمولا یک بار مصرف هستند ، برای روشن کردن چشمان شما و ایجاد کردن درخششی چشمگیر کاربرد دارند . کار متفاوت این لنز ها، ایجاد عمق و شدت است که برای چشم های تیره تر مناسب است.
در میان تمام رنگ‌هایی که برای لنز آرایشی وجود دارد، شاید رنگ‌های بسیار روشن و به اصطلاح یخی، یکی از متفاوت‌ترین آن‌ها باشد. این لنزها معمولا طیف‌های مختلفی از رنگ آبی را شامل می‌شوند.
لنز یخی دور مشکی به دلیل تنوع رنگی بسیار زیادی که دارد، از پرطرفدارترین مدل‌های انتخابی لنز زیبایی است که خیلی از بانوان حتما یک یا چند مدل از آن را دارند و حتما هم انتخاب اولشان برای یک استایل شیک و جذاب، لنز یخی است.
رنگ یخی دارای تناژ رنگی بسیار بالایی است و به همین خاطر شناخت دقیق هر رنگ، ممکن است کار مشکلی باشد. برای اینکه یک لنز یخی دور مشکی زیبا انتخاب کنید، بهتر است حتما مدل‌های زیبای آن را ببینید و با ویژگی هر کدام آشنا شوید.
 لنز رنگی یخی در مارکهای مختلفی عرضه می شود مثل لنز یخی ماکسیما، لنز سولکو و لنز طوسی یخی وغیره
 لنز رنگی یخی را گاهی لنز هاسکی یا لنز مرواریدی نیز می گویند
در هنگام خرید باید دانست که لنز یخی در مارک، قیمت و تنوع رنگی مختلف از یکدیگر عرضه و فروش می گردد
لنز آرایشی یخی با دور مشکی روشن و خورشیدی
لنز آرایشی بسیار متفاوت و خاص که با رنگ آبی روشن و حالت خورشیدی‌ای که دارد، باعث می‌شود تا نگاهی خیره‌کننده و متفاوت داشته باشید. این رنگ از لنزهای آرایشی با رنگ‌های مختلف لباس هماهنگ بوده و ظاهری متفاوت را برایتان ایجاد خواهد کرد.
 لنز یخی دور مشکی 1 1
لنز آرایشی آبی با دور مشکی
با استفاده از این لنز آبی، چشم‌هایی فوق‌العاده روشن خواهید داشت. حلقه‌ی مشکی رنگ در اطراف لنز، باعث می‌شوند چشم‌هایتان دراماتیک و متفاوت دیده شوند. این لنز را می‌توانید با لباس آبی ست کنید و یا در مراسم هالوین از آن‌ استفاده نمایید.
لنز آرایشی آبی روشن و یخی
لنز آرایشی بسیار جذاب و جدید که به رنگ آبی روشن بوده و با رگه‌های بسیار ظریفی از رنگ سفید، حالت درخشنده و بسیار خاصی پیدا کرده است. این لنز زمانی که با رنگ طبیعی چشم ترکیب شود، رنگی بسیار فوق‌العاده را ایجاد می‌کند.
لنز آرایشی یخی روشن
این لنز با رنگ بسیار روشن و یخی که دارد باعث می‌شود تا ظاهر شما به طور کلی تغییر کند و جلوه‌ای بسیار روشن و ملایم را برای چهره ایجاد خواهد کرد.
لنز طوسی – لنز یخی دور مشکی .
Natural Cool Gray  لنز طوسی – یخی طبیعی.
Highlight Cool Gray لنز طوسی – یخی هایلایت دور مشکی

برای انتخاب لنز یخی دور مشکی مناسب , به تن سرد یا گرم پوست‌تان توجه کنید :

برای این‌که گرمی و سردی پوست‌تان را متوجه شوید باید تکنیک‌های خاصی را به کار برید
– یک تکنیک این است که به رگ‌های روی ساعدتان نگاه کنید رگ‌ها سبز باشند پوست شما گرم است و اگر آبی رنگ باشند رنگ پوست شما سرد است .
– راه دیگر این است که موهای‌تان را کاملا از روی صورت‌تان جمع کنید ، در آینه نگاه کنید اگر که در رنگ پوست‌تان کمی زردی وجود دارد گرم است و اگر احساس کردید یعنی
در رنگ پوست‌تان تن‌های آبی وجود دارد یعنی پوستتان سرد است.
  برای پوست‌های گرم بیشتر رنگ‌های خانواده قهوه‌ای مناسب است و برای کسانی که پوست سرد دارند رنگ‌هایی در خانواده ی آبی و یخی  مناسب است.
اگر پوست شما تن رنگی روشن( Fair Skin ) دارد گزینه مناسبی برای استفاده از لنز یخی دور مشکی میباشد و :
– لنز های تماسی با سایه آبی ، طوسی ، یخی برای شما مناسب خواهد بود.
– در این موارد هم چنین رنگهای روشن و رنگ هایی که دارای درخشش هستند توصیه می شوند  .
 Aqua , Amethyst , Turquoise برای مثال ، لنزهای که با  رنگهای
 برای پوست های با تن رنگ روشن مناسب هستند. در بازار موجود هستند
رنگ های خاص تر مو مانند آبی و مشکی یا جو گندمی :
 (بنفش) هماهنگی کامل دارند . violet یا (یخی)ice blue   با لنزهای

زمانی که از لنزهای یخی استفاده می کنید :

– سایه های طیف طوسی روشن تا مشکی برای ایجاد یک آرایش چشم دودی بهترین انتخاب شما خواهد بود .
– شدت رنگ هایی که در آرایش چشم های یخی استفاده می کنید کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد .
– البته استفاده از سایه های طلایی و برنز هم ، در صورتی که پوست گندمی یا تیره تری دارید انتخاب دیگری است که با ایجاد یک تن رنگی گرم و مکمل ، زیبایی چشم های شما را دوچندان می کند.
اگر پوست شما تن رنگی روشن Fair Skin)) دارد، لنز های تماسی با سایه آبی یا لنز یخی دور مشکی برای شما مناسب خواهد بود. در این موارد هم چنین رنگهای روشن و رنگ هایی که دارای درخشش هستند توصیه می شوند.  برای مثال ، لنزهای که با  رنگهای Aqua, Amethyst , Turquoise در بازار موجود هستند برای پوست های با تن رنگ روشن مناسب هستند.
برای پوست هایی که تن رنگی انها مابین روشن و تیره است  (Dusky Skin)و هم چنین پوست های تیره( Dark Skin)، بسته به نوع انتظاری که از تاثیر لنز رنگی دارید طیف وسیعی از انتخاب ها در برابر شما خواهد بود. رنگهای گرم در این مورد بهترین تاثیر را خواهند داشت. اگر به دنبال ظاهری جذاب اما طبیعی هستید میتواند از لنزهای با رنگ Amethyst   یا هر لنز دیگری با رنگ آمیزی مشابه استفاده کنید.
رنگهای دودی در این مورد جذاب و اغوا کننده هستند. اگر شما به دنبال تضمینی برای جلب نظر ها به سوی خود هستید، با داشتن پوستی بین روشن و تیره به دنبال لنزهایی با رنگ آمیزی  Honey ،   Autumn یا حتی Grey باشید. از لنزهای به رنگ روشن  دوری کنید چرا که زیبایی به چهره شما اضافه نمیکنند.برای تشخیص تن رنگی پوست خود به جدول زیر مراجعه کنید
اگر پوست برنزه(Tanned skin)دارید، به دنبال لنزهای به رنگ روشن یا لنزهایی که دارای درخشش هستند باشید. افراد دارای پوست برنزه معمولا از لنزهایی به رنگ navy blue، honey، green، greyو  hazel استفاده میکنند. با این حال، با داشتن پوست برنزه بهتر است به  دنبال آبی روشن نباشید. توجه داشته باشید که رنگ لنز شما باید کمی  متفاوت از رنگ آرایش شما باشد.
لنز یخی دور مشکی 12

لیست تعدادی از برندهای لنز یخی دور مشکی :

لنز یخی دور مشکی فرشلوک در ردیف لنز های بسیار روشن قرار می گیرد. با دور مشکی خود چشم را درشت تر نشان می دهد.تناژ سبز دارد و به طوسی  سبز معروف می باشد. مناسب برای افرادی که به لنزهای خیلی روشن علاقه مندند. لنز با کیفیت و بسیار راحتی است و به افرادی که چشمانی حساس دارند پیشنهاد می گردد.
مدت زمان: 1 ساله
درصد آب: 45
کشور سازنده: کره
B.C: 8.7
DIA: 14.2
Fresh Tone Pony Gray
این رنگ لنز زیبا در ردیف رنگ های آیس یا یخی قرار دارد،بافت ظریف و رنگ روشن آن جلوه ای بسیار زیبا به  چشم ها می بخشد.مناسب برای افرادی که می خواهند قهوه ای تیره چشمشان به خاکستری روشن با ته رنگ آبی تغییر کند.
مدت زمان: 6 ماهه
درصد آب: 38
کشور سازنده: کره
B.C: 8.6
DIA: 14.5
Neo Cosmo – Ice – N220
لنز یخی دور مشکی نئوکاسمو با دور مشکی زیادی که دارد چشم را بسیار درشت نشان می دهد و رنگ آن بسیار روشن است. تناژ آبی دارد (معروف به آبی خاکستری روشن) مناسب برای آرایش زیاد. این لنز بسیار با کیفیت و راحت برای افرادی با چشمان حساس می باشد. به افرادی که می خواهند لنز راحتی داشته باشند پیشنهاد می شود.
مدت زمان: 3 ماهه
درصد آب: 45
کشور سازنده: کره
B.C: 8.6
DIA: 14.0
لنز رنگی آیس ICE
این لنز فصلی بوده و محصول کشور ایتالیا می باشد
لنر یخی دور مشکی به تازگی وارد ایران شده و طرفداران زیادی نیز پیدا نموده است.
علت محبوبیت لنز رنگی آیس راحتی و رنگهای منحصر به فرد آن می باشد.
کمپانی آیس ایتالیا با طراحی جدید و منحصر به فرد این لنزها سعی در اصلاح رنگهای موجود در بازار جهانی نموده است.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

لنز چشم گربه ای به چه کسایی می آید ؟؟ معرفی انواع این لنز..

لنز توریک چیست؟ | هر آنچه باید در مورد لنز توریک بدانید !

بهترین مارک لنز تماسی چیست ؟ و راههای تشخیص آن

لنز داخل چشم چیست | مزایا و معایب لنز داخل چشم

راهنمای جامع و کامل لنز رنگی طوسی عسلی

لنز رنگی چشم و هر آنچه درمورد آن باید بدانید!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”10″ element_title=”پرفروش ترین لنزهای یخی” taxonomies=”360″ slides_per_view=”4″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “لنز یخی دور مشکی چیست | قیمت و انواع لنز یخی دور مشکی

  1. عماد گفت:

    سلام لنز های یخی روی چشم تیره یخی میمونه یا حالت ابی تیره میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      از تاخیر احتمالی بابت جوابگویی عذرخواهی میکنم .
      بستگی به رنگ چشم خودتونم داره ولی معمولا به رنگ نقره ای خیلی روشن میخوره .
      —————————————————————————————————————————————————
      برای اطمینان بیشتر نسخه ی دکتر را برای همکارانم ارسال کنید تا مشاوره ی بهتری به شما بدهند .
      شماره واتس آپ : 09399333093
      شماره تماس : 65011529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *