فیلم معرفی محلول لنزهای یونیورسال

 معرفی محلول لنز یونیورسال ایتالیایی

وقتی به خرید لنز می پردازیم. معمولا یکی از لوازم جانبی لنز که برای ما اهمیت دارد و توجه ما را به خود جلب می کند، محلول لنز چشم می باشد. محلول لنز برای شستشوی لنز بسیار ضروری است و معمولا به همراه لنز فروخته می شود. ولی با این حال، بسیاری از ما به دنبال یافتن بهترین محلول لنز می باشیم. یکی از محلول های لنز که از کیفیت و محبوبیت زیادی برخوردار است، محلول لنز یونیورسال می باشد. محلول لنز یونیورسال از جمله لنزهایی است که برای شستشویی بهتر و کامل لنز استفاده می شود.

– محلول لنز یونیورسال 

یکی از لوازم جانبی و ضروری که به هنگام خرید، لنز تماسی چشم، به همراه آن است، محلول لنز می باشد. به همراه داشتن محلول مخصوص لنز برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می کنند، می توان گفت که واجب و ضروری است. چرا که این افراد وقتی لنز چشم را از داخل چشم خود خارج می کنند، برای نگهداری آن را باید داخل محلول مخصوص لنز بگذارند. 

تا لنز پاکیزه و نرم بماند تا بتوان در سری بعد و مراحل بعدی هم از لنز استفاده کرد. در غیر این صورت نه تنها لنز کثیف و آلوده می شود، که دیگر نمی توان آن را استفاده کرد، بلکه لنز خشک هم می شود، که غیرقابل استفاده می گردد. بنابراین همیشه محلول لنز را به همراه داشته باشید.

محلول های لنز به دلیل داشتن ترکیباتی مانند آرتلاک و یا مواد ضد عفونی کننده برای ضدعفونی و نرم نگه داشتن لنز بسیار مفید است. با وجود این که اکثر محلول های لنز از قدرت ضدعفونی کنندگی و پاک کنندگی خوبی برخوردار می باشد،

 ولی با این حال، کیفیت محلول های لنز با همدیگر تا حدودی فرق می کنند و هر چقدر قدرت پاک کنندگی و ضدعفونی کنندگی محلول لنز بالا باشد، و نیازی به استفاده از مکمل های دیگر نداشته باشد، در این صورت محلول لنز از کیفیت بالایی برخوردار است.

محلولهای لنز یونیورسال

عملکرد این محلول لنز

این نوع از محلول های لنز در مدت بسیار کم، یعنی نیم ساعته رسوبات و آلودگی ها و غیره را از روی لنز پاک می کنند و سلامتی آن را تضمین می نماید. به همین دلیل انتخاب و خرید محلول لنز با کیفیت و مناسب از ضرورت بسیاری برخوردار است. 

امروزه در بازار انواع محلول های لنز با برندها و نام های مختلف فروخته می شود، که فارغ از تفاوت در کیفیت آنها، می توان به تقلبی و جعلی بودن برخی از آن ها نیز اشاره نمود. بنابراین در هنگام خرید باید به اصل و یا تقلبی بودن محلول لنز توجه کرد.

از جمله فاکتورهایی که می توان با استفاده از آن اصل بودن محلول لنز را تشخیص داد، شفافیت آن است. همچنین داشتن نشان بهداشتی کالا هم فاکتوری است که می توان محلول اصل از تقلبی را تشخیص داد. چرا که محلول لنزهای تقلبی کدر هستند و نشان بهداشت هم ندارند.

محلول لنز یونیورسال

برای شستشو و ضدعفونی کردن لنز تماسی چشم، نیاز به استفاده از محلول لنز می باشد. از جمله محلول های لنز محبوب و مرغوب در بازار، محلول لنز یونیورسال است. این محلول شستشوی لنز، یکی از بهترین محلول های موجود در بازار می باشد. محلول لنز یونیورسال به وسیله شرکت ایتالیایی شالکون (Schalcon) تولید می شود. 

از سال 1977 است که این کمپانی ایتالیایی به صورت جهانی در زمینه تولید محلول لنز فعالیت می کند و در این مدت توانسته است، به یکی از کمپانی های خوش نام در این زمینه تبدیل شود. امروزه محلول لنز یونیورسال به صورت بسته بندی جعبه (کارتنی) به بازار عرضه می شود که در هر بسته به تعداد یک عدد محلول لنز یونیورسال قرار دارد. این محلول برای مصرف آقایان و خانم هایی که از انواع لنز طبی استفاده می کنند، مناسب است و رده سنی و یا محدودیتی نیز ندارد.

مشاهده قیمت های محلول لنز یونیورسال

محلول لنز چند منظوره یونیورسال (150ML) UNIVERSAL

قیمت اصلی 276/500 تومان بود.قیمت فعلی 237/800 تومان است.

محلول لنز چند منظوره یونیورسال (400ML) UNIVERSAL

قیمت اصلی 393/000 تومان بود.قیمت فعلی 385/000 تومان است.

محلول لنز چند منظوره یونیورسال (50ML) UNIVERSAL

قیمت اصلی 217/000 تومان بود.قیمت فعلی 144/800 تومان است.

خصوصیات و ویژگی های محلول لنز یونیورسال

استفاده از این محلول لنز برای شستشو و نگهداری از انواع لنزهای طبی هایدروژل و سیلیکون هایدروژل مناسب است. از جمله ویژگی هایی کلی و عمومی که هر سه نوع محلول لنز نیورسال دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

– اولین و مهم ترین خصوصیتی که محلول لنز یونیورسال دارد، ضد خارش و سوزش بودن این محلول است. استفاده از این محلول مانع از ایجاد خارش و سوزش در چشم می شود. بسیاری از افرادی که از لنز تماسی استفاده می کنند، دچار خارش و یا قرمزی چشم می شوند.

 در حالی که محلول لنز یونیورسال پلاس ۵۰ میل با ایجاد یک لایه مرطوب بین لنز و قرنیه چشم، مانع از به وجود آمدن خارش و قرمزی در چشم می شود.

– از دیگر خصوصیات و ویژگی هایی که محلول لنز یونیورسال دارد، مناسب بودن آن برای ضدعفونی کردن لنز چشم می باشد. لنزهای چشم به علل و دلایل مختلف دچار آلودگی می شود و همچنین به دلیل حساسیت بالایی که چشم دارد، نیاز به ضدعفونی است. بنابراین استفاده از این محلول لنز بهترین وسیله برای ضد عفونی لنز می باشد. 

بنابراین از خصوصیات و امتیازات دیگر این محلول لنز می توان به این نکته اشاره کرد، که این محلول برای ضد عفونی کردن لنز بسیار خوب است و می تواند برای مقابله با باکتری ها و قارچ ها در سطح چشم بسیار کاربردی و مفید باشد.

برخی خصوصویات دیگر این محلول لنز

– از دیگر خصوصیات و ویژگی هایی که این محلول لنز چشم دارد، این است که محلول لنز یونیورسال پلاس ۵۰ میل مانع از تجمع رسوب و آلودگی در سطح لنز می باشد. این محلول لنز به دلیل ایجاد یک لایه محافظ بر روی لنز مانع از تجمع رسوبات چربی می گردد. 

به همین دلیل برای حفظ سلامتی چشم ها مفید است. این خصوصیت برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می کنند، بسیار مهم است. چرا که آلودگی هوای امروز سبب ایجاد آلودگی های زیاد بر روی سطح لنز می شود، که می تواند به چشم آسیب وارد نماید.

– در نهایت می توان به دیگر خصوصیات و ویژگی این محلول لنز اشاره کرد، که برای حفظ رطوبت چشم که سبب روان تر شدن لنز می شود و از بین بردن ذخایر پروتئین چشم بدون مالش اشاره نمود.

– محلول لنز یونیورسال به دلیل داشتن بطری قابل انعطاف با اندازه های متفاوت این امکان را به استفاده کننده می دهد که بتواند کنترل جریان خروج محلول را داشته باشد. همچنین جالنزی متصل به آن بوده و هرگز از آن جدا نمی شود.

در نهایت باید گفت که محلول لنز یونیورسال یک محلول لنز چند منظوره برای مراقبت و ضدعفونی کردن انواع لنزهای طبی نرم می باشد. به هنگام خرید این محلول دارای گیت ظرفیت لنز تماسی رایگان می باشد که به راحتی به بطری محلول متصل می شود. 

مخزن تماس محلول با لنز از مواد خاصی تولید و ساخته شده است که دارای یون نقره ای ضد باکتری می باشد. امروزه محلول لنز یونیورسال در چندین حجم مختلف برای استفاده در دسترس شما وجود دارد. که از جمله آن ها می توان به محلول لنز یونیورسال پلاس در حجم های 50، 150 و 400 میل اشاره کرد که به بازار عرضه می شوند.

نکته مهم

استفاده از محلول لنز یونیورسال برای لنزهای طبی سیلیکون هایدروژل مانند لنز طبی پیورویژن و لنز طبی بایوفینیتی بهترین ضد عفونی کننده محسوب می شود.

– انواع محلول لنز یونیورسال

"<yoastmark

محلول لنز یونیورسال امروزه با سه نوع حجم متفاوت در بازار موجود می باشند. از این رو، شما می توانید با توجه به لنز خود و معیارهایی که دارید، یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. کمترین حجم محلول لنز یونیورسال پلاس 5 میل است که در حجم های 150 میل و 400 میل هم وجود دارد. بنابراین از جمله این محلول ها عبارتند از:

1- محلول لنز یونیورسال پلاس ۵۰ میل

می توان گفت که این محلول لنز یک مایع لنز برای استریل و شستشوی لنزهای تماسی از نوع نرم است. محلول لنز یونیورسال پلاس 50 میل دارای خصوصیات و ویژگی های بسیاری است که سبب محبوبیت و مرغوبیت آن شده است. از جمله خصوصیات و ویژگی های این محلول شستشوی لنز می توان به کیفیت بسیار بالا و استفاده راحت و آسان از آن اشاره کرد. برای بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان لنز استفاده از محلول لنز دارای کیفیت بالا و راحتی و آسانی در استفاده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

برای استفاده از محلول لنز یونیورسال پلاس ۵۰ میل باید توجه داشته باشید که برای ضد عفونی کردن لنز باید حداقل لنز را به مدت چهار ساعت در درون لنز بگذارید و همچنین این محلول لنز را بعد از سه ماه از باز شدن درب آن استفاده نکنید و بعد از پایان تاریخ انقضای محلول آن را دور بیاندازید.

اگر می خواهید از لنز تماسی چشم خود نگهداری کنید، می توانید لنز را در درون جا لنزی قرار داده و آن را تا نصف پر از محلول لنز یونیورسال پلاس ۵۰ میل کنید و هر بار که می خواهید آن را استفاده کنید، قبل و بعد به آرامی با این محلول لنز شستشو دهید.

این محلول، یک محلول چند منظوره برای نگهداری و شستشوی لنزها است. تا به امروز از این نوع محلول لنز سه نسل تولید شده است، که دارای خصوصیات و ویژگی های متفاوتی می باشد.

2- محلول لنز یونیورسال پلاس 150 میل

محلول لنز یونیورسال پلاس 150 میل نوع دیگری از محلول لنز از خانواده یونیورسال می باشد. از این محلول لزن هم می توان برای شستشوی کلیه لنزهای چشمی استفاده کرد. بنابراین قبل و بعد از هر بار استفاده از لنز تماسی، آن را با محلول لنز یونیورسال پلاس 150 میل به خوبی شستشو داده و سپس آن را استفاده و یا نگهداری کنید. 

همچنین اگر می خواهید لنز چشم خود را استفاده نکنید، برای نگهداری می توانید آن را در داخل جالنزی مخصوص خود قرار داده و یا نصف جالنزی را با محلول لنز یونیورسال پلاس 150 میل پر کنید.

این محلول هم میان قرنیه و لنز یک لایه مرطوب ایجاد می کند که مانع از خارش و قرمزی چشم می شود. همچنین با استفاده از این محلول هم می توانید رسوبات و آلودگی های موجود بر روی سطح لنز را از بین ببرید. از جمله خصوصیات و ویژگی هایی که این مایع لنز دارد، این است که استفاده از آن نیازی به قرص لنز ندارد.

3-  محلول لنز Universale Plus 400 ML

این محلول یک محلول لنز سافت می باشد که برای انواع لنزهای چشمی مناسب است. همان طور که از اسم این محلول پیداست، حجم میل 400 میلی لیتر است، که در مقایسه با سایر محلول های یونیورسال حجم بیشتری دارد. از جمله خصوصیات و ویژگی هایی که این محلول لنز یونیوسال پلاس 400 میل دارد، محافظت از سطح لنز می باشد، که مانع از به وجود آمدن خراش و یا وارد شدن آسیب به لنز می شود.

همچنین برای حفظ پاکیزگی لنز و از بین بردن چربی ها و مواد معدنی استفاده از محلول لنز یونیورسال پلاس 400 میل بهترین انتخاب است. این محلول با قابلیت ضدعفونی بالایی و قابل اطمینانی که دارد، از سلامتی چشم ها به بهترین نحوه مراقبت می کند.

– استفاده از مایع لنز یونیورسال

با وجود این که مایع لنز یونیورسال در حجم های مختلف به بازار عرضه می شود. ولی با این حال، روش استفاده از مایه لنز یونیورسال در حجم های 50، 150 و 400 میل یکسان است و شما به یک صورت می توانید از همه آنها استفاده کنید.

برای استفاده از این محلول لنز، بهتر است، هر دو طرف لنز را به مدت بیست ثانیه با سه تا پنج قطره محلول لنز یونیورسال شستشو دهید. سپس لنز را آب کشی کرده و حداقل برای 4 ساعت در جالنزی پر از محلول لنز یونیورسال قرار دهید و درب آن را محکم ببنید. در صورتی که درب جالنزی را خوب بسته باشید، در این صورت تا سی روز هم می توانید لنز را نگهداری کنید. اما ابن نکته را به خاطر داشته باشید، که قبل از استفاده مجدد از لنز، حتما لنز را با محلول آب کشی کنید.

به موارد زیر نیز توجه کنید

در هنگام استفاده از محلول لنز یونیورسال باید برخی نکات را مدنظر داشته باشید. از جمله نکاتی که باید در استفاده از مایع لنز یونیورسال مدنظر شما باشد، این است که حتما دست های خود را قبل از استفاده و حتی بعد از استفاده کاملا با مواد شوینده بشورید. به هیچ وجه در زمانی که از محلول لنز یونیورسال استفاده می کنید از دیگر محلول ها، شوینده ها و قرص های استفاده نکنید. برای استفاده از محلول زمان مناسب سه ماه بعد از باز شدن درب محلول می باشد.

از استفاده بیش از حد و زممان تعیین شده از محلول لنز یونیورسال خودداری کنید و در نهایت این نکته را به خاطر داشته باشد، که بعد از هر بار استفاده محلول داخل جا لنزی را تعویض کنید. از استفاده مجدد محلول جالنزی برای بار دوم پرهیز نماید. علاوه بر این باید توجه داشته باشید، که از سرم شستشو برای تمیز کردن لنز تماسی استفاده نکنید. سرم های شستشو توانایی از بین بردن و پاک سازی رسوب های چربی و پروتئین ها را ندارد.

– مصرف و منع مصرف محلول لنز یونیورسال

"<yoastmark

از محلول لنز یونیورسال برای شستشو و ضدعفونی کردن انواع لنزهای طبی نرم می توان استفاده کرد. برای استفاده از این محلول کافی است، به مقدار لازم از محلول را در جالنزی مخصوص ریخته و لنز را در درون آن قرار دهید. به طوری که تمامی سطوح لنز با محلول در تماس باشد، و تمیز و شستشو داده شود. برای استفاده از آن ابتدا دست های خود را به صورت کامل شسته و خشک کنید.

سپس لنز را از چشم خود خارج کرده و با محلول لنز یونیورسال شستشو دهید. سپس لنزها را در جا لنزی مخصوص خود قرار داده و جالنزی را با محلول لنز یونیورسال پر کنید. برای این که بتوانید لنز خود را با این محل ضد عفونی کنید، باید حداقل به مدت چهار ساعت لنزها در محلول باقی بماند. تمامی کارهایی که برای استفاده از لنز لازم است، انجام دهید را می توانید با محلول لنز یونیورسال انجام دهید و نیازی به استفاده از دیگر مواد شوینده نمی باشد.

این محلول هیچ گونه منع مصرفی برای افراد ندارد، هر کسی می تواند برای ضدعفونی و پاک کردن لنز تماسی خود از آن استفاده کند. تنها منع مصرف این محلول توجه به تاریخ انقضای آن است که نباید بیش از سه ماه و یا 90 روز باشد. با این وجود، بهتر است، بعد از استفاده از محلول درب آن را محکم ببندید.

جمع بندی در مورد محلولهای یونیورسال

در پایان می توان گفت که محلول لنز یونیورسال، یکی از با کیفیت ترین و بهترین محلول های لنز موجود در بازار می باشد. که شما برای شستشوی لنز می توانید از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، که کیفیت محلول لنز به اندازه خود لنز اهمیت دارد و مهم می باشد.

بنابراین از محلول لنز با کیفیت مانند یونیورسال برای شستشو و تمیز کردن لنز استفاده کنید. امروزه محلول لنز یونیورسال در سه حجم متفاوت و با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود، که می توانید بر اساس نیاز یکی از آنها را خریداری نماید. برای نگهداری و تمیز کردن لنز تنها از محلول لنز استفاده کنید و از سایر محلول ها و سرم های شستشو استفاده نکنید. این محلول یک محلول چند منظور برای شستشو و ضدعفونی کردن لنز چشم می باشد.

جهت کسب اطلاعات عمومی بیشتر درمورد لنزهای داخل چشمی , خواندن مقالات زیر نیز خالی از لطف نیست :

معرفی یکی از پر فروش ترین و پرمخاطب ترین لنزهای زیبایی ( لنز طوسی دور مشکی )

لنز زیبایی دائمی چیست؟ چگونه بهترین لنز زیبایی دائمی رو انتخاب کنیم ؟

بهترین لنز مناسب آقایان کدام است ؟ آیا واقعا لنز زیبایی آقایان وجود دارد ؟

روش انتخاب بهترین لنزهای طبی رنگی را در این بخش توضیح داده ایم !

خاص ترین لنز رنگی موجود دربازار لنز عسلی دور مشکی !!!

عوامل تاثیر گذار در هزینه لنز طبی را بیشتر بشناسید !

قیمت لنز زیبایی رنگی به چه عواملی بستگی دارد ؟

2 دیدگاه در “محلول لنز یونیورسال با بهترین قیمت و کیفیت فقط در لنزمارکت

  1. مهردخت گفت:

    سلام یعنی این از رنیو هم بهتره ؟ قیمتشون چقدر فرق داره ؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما همراه همیشگی ,
      از تاخیر پیش آمده جهت پاسخگویی ( به دلیل حجم بالای پرسش ها ) عذرخواهی میکنم ,

      نمیشه گفت بهتره هر کدوم یه خاصیتی دارند و هر کدوم به یه سری سازگاری داره ولی در کل جزو محلول های درجه 1 به شمار میره .

      واتس آپ لنزمارکت جهت استعلام نمره و موجودی لنز : 09399333093

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *