در این مقاله میخواهیم در رابطه با نمایندگی لنز پلی ویو صحبت کنیم. امروزه بیشتر مصرف کنندگان لنزهای زیبایی، لنز رنگی پلی ویو را که یک برند مشهور کره ایی است، می شناسند و از آن استفاده می کنند.

لنزهای رنگی پلی ویو به خاطر زیبایی و راحتی که دارند جزء پرطرفدارترین لنزهای رنگی در سرتاسر جهان هستند.لنز رنگی پلی ویو را می توان جزء بهترین مارک های لنز زیبایی که در ایران به فروش می رسد، دانست.

لنز های چشمی

لنزهای چشمی به لحاظ رنگ به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:

دسته اول لنزهای چشمی، بدون رنگ هستند و معمولا یک ته مایه آبی دارند تا وقتی آن ها را از چشم بیرون می آورید و در جا لنزی حاوی محلول قرار می دهید، گم نشوند. به این دسته از لنزهای چشمی، لنز طبی ساده گفته می شود، این لنزها رنگ چشم را تغییر نمی دهند.

دسته بعدی با نام لنزهای رنگی شفاف شناخته می شوند، این لنزها فقط برای تاثیر روی رنگ اصلی چشم به لحاظ روشن یا تیره تر شدن کاربرد دارند و نمی توانند رنگ آن را به طور کلی تغییر دهند.

دسته سوم که لنز رنگی پلی ویو هم شامل همین دسته می شود به لنزهای رنگی مات معروف هستند که کاملا رنگ طبیعی چشم را تغییر داده و به رنگ دلخواه شما در می آورند، این لنزها همچنین روی چشم ها بسیار طبیعی به نظر می رسند.

لنزهای پلی ویو

لنزهای رنگی پلی ویو (PolyVue) ساخت کمپانی پلی ویو کره جنوبی بوده و از سری لنزهای رنگی با مصرف سالانه می باشند. لنزهای رنگی پلی ویو با داشتن رنگ بندی زیبا و طبیعی در مقایسه با لنزهای کره ایی موجود در بازار از کیفیت و راحتی ویژه ایی برخوردار می باشند و می توان آن ها را درردیف بهترین و لوکس ترین لنزهای دنیا دانست.

لنزهای پلی ویو طراحی دید واضحی دارند و بسیار راحت هستند، همچنین این لنزها برای چشم ها بسیار مناسب هستند. لنزهای پلی ویو از هیدروژل ساخته شده اند، با این حال این لنزها با لنزهای دیگر هیدروژل متفاوت هستند. اول از همه، این لنزها بسیار راحت هستند. لنزهای پلی ویو مانند بسیاری از لنزهای دیگر خشک نمی شود و تا اواخر شب مرطوب هستند.

لنزهای پلی ویو دید عالی برای اشخاص فراهم می کنند. افرادی که از لنزهای دیگر استفاده کرده اند، پس از استفاده از لنزهای پلی ویو از وضوح تصویر شوکه می شوند. لنزهای پلی ویو در دو نوع نمره دار (طبی) و بدون نمره در بازار موجود هستند.

لنزهای رنگی پلی ویو از سری لنزهای رنگی با مصرف سالانه می باشند و باید در صورتی که درست استفاده شدند پس از مدت 12 ماه با یک لنز جدید جایگزین شوند.لنزهای پلی ویو دارای محتوای آب 45 درصد هستند، این محتوای آب بالا باعث ایجاد احساس راحتی در چشم ها می شود و همچنین باعث می شود که لنزها کیفیت رنگ خود را از دست ندهند.

لنزهای رنگی پلی ویو به دلیل داشتن سایز بزرگ برای کسانی که چشم های درشت و متوسط دارند، گزینه مناسبی هستند که می توانید از نمایندگی لنز پلی ویو تهیه نمایید.

رنگ بندی لنزهای رنگی پلی ویو

لنزهای رنگی پلی ویو دارای رنگبندی بسیار طبیعی و زیبا هستند که تمامی طیف رنگ های محبوب در بین مصرف کنندگان لنزهای چشمی رنگی را شامل می شوند و از طریق نمایندگی لنز پلی ویو میتوانید لنز رنگی مورد نظرتان را تهیه کنید.

رنگ بندی لنزهای رنگی پلی ویو شامل رنگ های زیر است:

لنز پلی ویو رنگ ايوری یا سفید عاجی (Ivory)

این رنگ لنز بر روي چشم های تيره به رنگ طوسی روشن با كمی تناژ عسلی است.

لنز پلی ویو رنگ آبی (Blue)

این رنگ، لنز رنگ آبی خارق العاده اقیانوس است که با آبی روشن ترکیب شده و دارای و دور مشکی است.

لنز پلی ویو رنگ مارين یا آبی دریایی (Marine)

این رنگ لنز یکی از پرفروش ترین رنگ های جهان است که سبز و آبی را با هم ترکیب کرده اند و رنگ خاصی را به وجود آورده اند که با دور مشکی کاملتر شده است. لنز رنگی مارین بر روي چشم های تيره به رنگ آبی با تناژ سبز عسلی است.

لنز پلی ویو رنگ يلو براون یا زرد قهوه ایی (YELLOW BROWN)

این رنگ لنز بر روی چشم های تيره به رنگ طوسی روشن با رگه های عسلی است.

لنز پلی ویو رنگ کارامل (Caramel)

این رنگ لنز مانند رنگ عسلی روشن است و طرفداران بسیاری نیز دارد.

لنز پلی ویو رنگ گلدن يلو یا زرد طلایی (GOLDEN YELLOW)

این رنگ لنز بر روی چشم های تيره به رنگ سبز عسلی است.

لنز پلی ویو رنگ چوکو یا شکلاتی (Choco)

این رنگ لنز یک رنگ زیبا و شیک است که از رنگ های عسلی روشن دور دار ساخته شده است.

لنز پلی ویو رنگ اوشن گری یا خاکستری اقیانوسی (OCEAN GRAY)

این رنگ لنز بر روی چشم های تيره به رنگ طوسی گرافيتی است.

رنگ های دیگر لنزهای رنگی پلی ویو شامل سبز (green)، مرواریدی (pearl) و فندقی گرم (warm hazel) است.

دو دسته لنز رنگی پلی ویو

تمامی رنگ های لنز رنگی پلی ویو در دو نوع طبی و زیبایی موجود هستند. نوع طبی رنگی برای کسانی مناسب است که مشکلات بینایی مانند دور بینی و نزدیک بینی دارند و به اصلاح دید آن ها نیز کمک می کند اما نوع زیبایی آن بیشتر در کنار آرایش صورت و کمک به زیباتر شدن چشم و چهره مصرف کننده کاربرد دارد. با توجه به رنگ بندی هایی که ذکر شد می توانید از نمایندگی لنز پلی ویو لنز مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

نمایندگی لنز پلی ویو

رابطه خواب با لنزهای چشمی

اگر لنزهای چشمی شما به طور خاص برای استفاده در طول شب و استفاده برای مدت طولانی ساخته نشده باشند، در صورت خوابیدن با آن ها، ممکن است به چشم های خود آسیب برسانید. مهم است که همیشه به خاطر داشته باشید که لنزهای چشمی خود را قبل از خواب از چشم خارج کنید.

شب خوابیدن با لنزهای چشمی می تواند منجر به مشکلات مختلفی از تحریکات جزئی تا عفونت های جدی شود.

اگر با لنزهای خود به خواب رفته باشید، ممکن است هنگام بیدار شدن از خواب متوجه شوید که چشمان شما خشک، قرمز و کوچک شده اند. در ابتدا که چشمان خود را باز می کنید، ممکن است کمی احساس درد کنید و در اطراف چشم، به ویژه در امتداد مژه ها و گوشه های داخلی چشم، احساس خشکی داشته باشید.

آیا می توان با لنزهای روزانه چرت زد؟

بسیاری از دارندگان لنزهای چشمی در چرت زدن با لنزهای خود مقصر هستند زیرا متأسفانه این کار نیز می تواند چشم شما را تحریک کرده و به آن آسیب برساند. حتی چرت زدن با لنزهای روزانه، علی رغم اینکه آن ها در پایان روز دور انداخته می شوند، فکر بدی است. بنابراین، به دوست داران چرت های روزانه توصیه می شود قبل از چرت زدن، لنزهای خود را از چشم خود خارج کنید.

آیا می توان با لنزهای چشمی یک ساعت به خواب رفت؟

حتی یک ساعت خوابیدن با لنزهای چشمی می تواند برای چشم مضر باشد. از نظر بعضی از افراد، چشمان آن ها می تواند حساس تر از دیگران باشد و واکنش های متفاوتی نشان دهد. ارزش ندارد که چشمان خود را اذیت کنید و حتی یک ساعت با آن ها به خواب بروید.

اگر با لنزهای خود به خواب رفتیم، چه باید بکنیم؟

اگر با لنزهای چشمی خود به خواب رفتید، سعی نکنید بلافاصله بعد از بیدار شدن آن ها را از چشمان خود خارج کنید. ممکن است متوجه شوید که چشمان شما بسیار خشک شده است. چند بار پلک بزنید و چند لحظه به چشم ها فرصت بدهید تا رطوبت طبیعی خود را به دست آورند و سپس یک لیوان آب بنوشید تا به بدنتان کمک کند تا رطوبت خود را بازسازی کند.

مثل همیشه، حتماً قبل از دست زدن به لنزهای خود، دست های خود را بشویید و لنزها را با احتیاط از چشم خارج کنید. اگر لنزهای شما، روزانه هستند، آن ها را دور بیندازید. اگر لنزهای شما ماهانه یا سالانه هستند، آن ها را حداقل به مدت شش ساعت در محلول چند منظوره یا محلول پراکسید خیس کنید تا ضد عفونی شوند.

همچنین بهتر است از گذاشتن لنز برای بقیه روز نیز خودداری کنید تا چشم های شما بهبود یابند زیرا چشم شما احتمالاً خشک شده و احساس خستگی و تحریک می کند.

آیا لنزی وجود دارد که بتوان با آن به خواب رفت؟

اگر می خواهید در طول شب و موقع خواب از لنز استفاده کنید، باید لنزهای تمدید شونده را انتخاب کنید.

لنزهای تمدید شونده به شما این امکان را می دهند که لنزهای خود را برای مدت زمان طولانی، از جمله در هنگام خواب، بدون برداشتن، استفاده کنید. این به ویژه برای افرادی که سبک زندگی شلوغی دارند و نمی خواهند هر روز لنزهای خود را تمیز و ضد عفونی کنند، بسیار مفید است.

لنزهای تمدید شونده از هیدروژل سیلیکون ساخته شده اند. هیدروژل سیلیکون که یک ماده قابل تنفس است، باعث افزایش سطح اکسیژن و رطوبت در چشم می شود.

 

4 کاری که هرگز نباید با لنزهای خود انجام دهید

هرگز هنگام تحریک چشمان خود از لنزها استفاده نکنید.

اگر چشمانتان تحریک شده است، از استفاده از لنزهای چشمی خود خودداری کنید. چشمان شما حتما به یک دلیلی دچار تحریک شده اند. ممکن است چشم شما بر اثر یک لنز آسیب دیده یا عفونت چشمی، دچار تحریک شده باشند. بنابراین تا هنگام بهبودی کامل چشم ها از استفاده از لنزها خودداری کنید.

هرگز لنزهای خود را در معرض آب قرار ندهید.

شنا کردن، دوش گرفتن یا انجام سایر فعالیت های آبی با لنزها می تواند وسوسه انگیز باشد. با این وجود هر منبع آب ممکن است حاوی باکتری باشد که برای چشم ها مضر هستند. برخی از بیماری های چشمی که از تماس آب با لنز می آید، می تواند باعث از بین رفتن موقتی بینایی یا حتی نابینایی دائمی شود. اگر مجبور هستید با لنزهای خود وارد آب شوید، باید از یک عینک ضد آب استفاده کنید.

هرگز بدون شستن دست ها به لنزهای خود دست نزنید.

اگر بدون شستن دست ها به لنزهای چشمی خود دست بزنید، باکتری هایی را به آن ها منتقل خواهید کرد. باکتری ها در یک مکان نمی مانند، آن ها به اطراف حرکت می کنند، بنابراین بعد از اینکه فقط یک بار لنز خود را بدون شستن دست ها لمس کردید، لنز و همچنین چشم شما را فرا می گیرند. شستن دست ها قبل از لمس لنزها از عفونت های باکتریایی جلوگیری می کند. بنابراین حتما قبل از لمس لنزها، دست های خود را به خوبی با آب و صابون بشویید و آن ها را با یک حوله بدون پرز خشک کنید.

هرگز چشمان خود را مالش ندهید.

مالیدن چشم ها چه با لنزها و چه بدون آن ها، می تواند منجر به آسیب طولانی مدت برای چشم ها شود. این کار در نهایت می تواند باعث تاری دید شخص شود و حتی ممکن است به قرنیه او آسیب بزند. در عوض اگر چشم شما دچار خارش است، باید از قطره های ضد خارش چشم استفاده کنید تا هرگونه ناراحتی را برطرف کند.

 سخن آخر

لنز پلی ویو در بین لنزهای ساخت کره جنوبی جزء بهترین ها محسوب می شود و در مدت زمان کوتاهی که وارد ایران شده است، در ردیف پرفروشترین لنزها قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک لنز رنگی سالانه با کیفیت و راحتی بالا هستید، می توانید از لنزهای رنگی سالانه پلی ویو استفاده کنید. ویژگی های منحصر به فرد لنزهای سالانه پلی ویو موجب شده است، این برند طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان لنزهای زیبایی به خود جلب کند.

لنزهای پلی ویو از مواد هایدروژل ساخته شده اند و کیفیت و راحتی بسیار زیادی دارند.با استفاده از لنز رنگی پلی ویو دیگر دچار سوزش و قرمزی چشم نخواهید شد زیرا رطوبت کافی را برای چشم شما فراهم می کند.

لنزهای رنگی پلی ویو دارای ویژگی های بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند که این لنزها را از بقیه لنزهای رنگی متمایز کرده است. همچنین لنزهای رنگی پلی ویو دارای رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب نیز هستند.

یکی از معتبرترین نمایندگی لنز پلی ویو سایت معتبر لنز مارکت است.سایت لنز مارکت نمایندگی لنز پلی ویو را در ایران دارد و انواع رنگ های لنز جذاب پلی ویو را با کیفیت های بالا و قیمت های بسیار مقرون به صرفه عرضه می کند.

سایت لنز مارکت بهترین فروشگاه لنز پلی ویو در ایران است. همچنین این سایت یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع لنزهای طبی، رنگی و طبی رنگی نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *