[vc_row][vc_column][vc_column_text]همه ما سعی می کنیم با استفاده از انواع تکنیک های آرایش چشم، چشمان خود را قبل از بیرون رفتن از خانه، زیباتر نشان دهیم. گاهی اوقات برای این کار و برای داشتن ظاهری شیک به دنبال سایه های زیبای چشم یا استفاده از عینک می رویم اما اگر بینایی شما مشکلی نداشته باشد، چه می کنید؟ اگر نمی خواهید تمام روز عینک بر صورت خود داشته باشید، چه می کنید؟ آیا آرزوی ظاهری بی دردسر اما متفاوت دارید؟ برای جبران همه این نگرانی ها، می توانید از لنزهای چشمی رنگی استفاده کنید. یکی از انواع رنگ پوست ها، رنگ پوست سبزه یا گندمگون است، که یکی از زیباترین رنگ های پوست است. استفاده از لنزهای رنگی در افراد با رنگ پوست سبزه، بسیار جالب توجه است. ما در این مقاله می خواهیم به خرید لنز چشم برای پوست سبزه، بپردازیم.

استفاده از لنزهای چشمی رنگی:

امروزه استفاده از لنزهای چشمی، بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. براساس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، تقریباً 40.9 میلیون آمریکایی از 18 سال به بالا در سال 2014 از لنزهای چشمی استفاده کرده اند، که حدود 17 درصد از جمعیت بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند. امروزه حتی کودکان بالای 12 سال نیز استفاده از لنزهای چشمی را شروع کرده اند.

دلایل مختلفی برای انتخاب لنز به جای عینک وجود دارد که می توان آن ها را مزیت نامید. لنزهای چشمی با تغییر دما، دچار مه گرفتگی نمی شوند. آن ها طبق مد و همچنین کاربردی هستند.

لنزهای چشمی هیچ وزنی ندارند، همچنین هیچگونه ناراحتی و حواس پرتی برای شخص ایجاد نمی کنند و برای ورزشکاران مناسب هستند تا بتوانند ورزش مورد علاقه خود را انجام دهند.

نکته دیگر این است که وقتی از لنزهای چشمی استفاده می کنید، برخلاف عینک که به دلیل فاصله بین چشم و شیشه، فاقد دید محیطی است، تمام دید شما در کانون توجه است.

برای کسانی که ترجیح می دهند از عینک استفاده نکنند و برای درمان لیزیک نیز آماده نیستند و آن را مناسب نمی دانند، استفاده از لنزهای چشمی بهترین گزینه است. در این حالت، افراد به طور کلی از لنزهای چشمی شفاف استفاده می کنند اما در مواردی که می خواهید ظاهر خود را بهتر کنید یا ظاهری متفاوت برای خود ایجاد کنید، بهتر است، لنزهای چشمی رنگی را انتخاب کنید.

لنزهای چشمی رنگی در رنگ های مختلف مانند سبز، آبی، خاکستری، فیروزه ایی، فندقی، بنفش، قرمز و غیره در دسترس هستند، با این وجود لنزهای رنگی قرمز به دلایل مختلف برای استفاده در مکان های عمومی، توصیه نمی شوند.

خرید لنز چشم برای پوست سبزه:

پوست دارای سه رنگدانه به نام های ملانین یا رنگ قهوه ایی، کاروتن یا رنگ زرد، هموگلبین یا رنگ قرمز، می باشد. ترکیب این سه رنگدانه با هم، رنگ های مختلف پوست را به وجود می آورد.

یکی از انواع رنگ پوست، رنگ پوست سبزه است. رنگ پوست افراد دارای پوست سبزه، تقریبا شبیه رنگ زیتون است. این نوع از پوست ها از ترکیب سه رنگ زرد، سبز و کمی هم قهوه ایی تشکیل شده اند. همچنین پوست ‌های سبزه معمولا موهای تیره ‌ایی دارند.

اگر پوستی سبزه یا متوسط دارید، پوست شما ته رنگ طلایی یا نارنجی دارد.

لنزهای چشمی رنگ روشن می توانند پوست سبزه را کامل کنند. بیشترین لنزهای پیشنهادی برای افراد با رنگ پوست سبزه، لنزهای رنگی به رنگ فندقی، سبز، عسلی، قهوه ایی عسلی، طلایی یخی و خاکستری است. لنزهای آبی تیره یا لنزهای رنگی تیره نیز متناسب با رنگ پوست افراد سبزه هستند در حالیکه این افراد باید از رنگ های آبی روشن مانند فیروزه ایی ترجیحاً خودداری کنند، زیرا با رنگ پوست آن ها مطابقت ندارد. همچنین افراد دارای پوست سبزه بهتر است از رنگ لنزهای صورتی و بنفش نیز استفاده نکنند زیرا این رنگ ها آن‌ طور که باید و شاید روی چهره‌ افراد دارای پوست سبزه، نمی ‌نشیند.

اگر دارای پوست سبزه هستید، شما می توانید هر رنگی را که باعث درخشش و مشخص تر شدن رنگ چشم شما می شود، نسبت به رنگ پوست سبزه و کاراملی خود انتخاب کنید.

اگر تمایلی به استفاده از رنگهای رنگی ندارید، خیالتان راحت باشد که می توانید رنگ های خنثی مانند قهوه ایی یا خاکستری را انتخاب کنید اما باید مطمئن شوید که رنگ آن ها کمی با سایه چشم شما، متفاوت است. همچنین برای داشتن ظاهری شیک و ملایم می توانید لنز چشمی به رنگ کهربایی را نیز امتحان کنید!

رنگ پوست سبزه خود به رنگ ها و تناژهای مختلفی تقسیم بندی می شود. مثلا، اگر پوست گندمی یا پوستی به رنگ ‌های گرم دارید مانند زرد و طلایی و خانواده این دو رنگ و دارای موهای بلوند زرد، قهوه‌ ایی طلایی یا از خانواده قهوه‌ ایی هستید، می توانید از لنزهایی به رنگ ‌های قهوه ‌ای روشن، عسلی، فندقی و سبز استفاده کنید. اما اگر پوستی به رنگ سرد (ته‌ مایه آبی) دارید و دارای موهای بلوند صورتی، پرکلاغی، مشکی، نقره ‌ای یا طوسی هستید، یعنی رنگ‌ موهای شما سرد است، بهترین رنگ لنز برای شما، رنگ‌ های سرد مانند یاسی، آبی و ارغوانی است.

اگر پوست سبزه و چشم ‌های روشنی دارید و می ‌خواهید چشم های خود را به صورت طبیعی، تیره ‌تر نشان دهید، باید به دنبال لنزهای نیمه‌ شفاف بروید. این لنزها فقط حاشیه اطراف مردمک را تیره ‌تر می‌کنند و عنبیه چشم، رنگ طبیعی خود را حفظ می کند.

اما اگر چشم‌ های تیره ‌ای دارید، بهتر است به سراغ لنزهای رنگی مات بروید. به طور مثال می ‌توانید گزینه‌ هایی مانند عسلی روشن یا فندقی را انتخاب کنید.

اگر دارای پوست سبزه و موی مشکی هستید، استفاده از لنزهای خاکستری، عسلی و سبز تیره، برای شما بسیار مناسب هستند.

یکی از راه های خرید لنز چشم برای پوست سبزه، خرید آن ها از سایت لنز مارکت است. لنز مارکت عرضه کننده انواع لنزهای رنگی متناسب با رنگ پوست سبزه است.

خرید لنز چشم برای پوست سبزهآرایش متناسب با پوست سبزه:

نکات آرایشی زیر به افراد دارای پوست سبزه، کمک می کند تا صورت خود را زیباتر نشان دهند.

  • پوست های سبزه، قبل از آرایش باید از فونداسیون برای پاک سازی صورت خود استفاده کنند تا محصول نهایی، جلوه خوبی روی صورت آن ها داشته باشد.
  • استفاده از خط چشم های سبز و طلایی، جلوه خوبی روی پوست های سبزه دارند.
  • اگر به دنبال شفاف تر نشان دادن صورت هستید و می خواهید چشمان درشت تر داشته باشید، می توانید از خط چشم سرمه ایی و رژلب براق و همچین مات استفاده کنید. البته استفاده از رژ لب های اکلیل دار هم برای پوست های سبزه توصیه می شود، به خصوص برای استفاده در مهمانی های شبانه در نیمه دوم سال.
  • رژ گونه برای استفاده افراد دارای پوست سبزه بسیار مهم است. رنگ های بژ و طلایی را برای پوست سبزه در نظر داشته باشید. رنگ بژ، یک انتخاب ایده آل و خلاقانه است.
  • استفاده از سایه چشم های براق، انتخاب مناسب برای آرایش چشم افراد دارای پوست سبزه خواهد بود.
  • افراد دارای پوست سبزه، معمولا از پیشانی تیره تری نسبت به قسمت مرکزی صورت برخوردار هستند، این افراد باید برای یکدستی و یکنواختی صورت، از کرم های رنگی استفاده کنند تا تضاد بین نقاط روشن و تیره صورت آن ها کاسته شود.

خرید لنز چشم برای پوست سبزهسخن آخر:

امروزه استفاده از لنزهای چشمی، بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند. دلایل مختلفی برای انتخاب لنز به جای عینک وجود دارد که انتخاب آن را پر مزیت تر کرده است.

لنزهای چشمی برای کسانی که ترجیح می دهند از عینک استفاده نکنند و برای درمان لیزیک نیز آماده نیستند، بهترین گزینه است.

یکی از انواع لنزهای چشمی، لنزهای رنگی است. لنزهای چشمی رنگی در رنگ های مختلفی مانند سبز، آبی، خاکستری، فیروزه ایی، فندقی، بنفش، قرمز و … وجود دارند.

یکی از زیباترین رنگ های پوست، رنگ پوست سبزه است. رنگ پوست افراد دارای پوست سبزه، تقریبا شبیه رنگ زیتون است. این نوع از پوست ها از ترکیب سه رنگ زرد، سبز و کمی هم قهوه ایی تشکیل شده اند.

لنزهای چشمی رنگ روشن می توانند پوست سبزه را کامل کنند. لنزهای رنگی مناسب برای افراد با رنگ پوست سبزه، لنزهای رنگی فندقی، سبز، عسلی، قهوه ایی عسلی، طلایی یخی، خاکستری، آبی تیره و لنزهای رنگی تیره هستند. همچنین این افراد می توانند از رنگ های خنثی مانند قهوه ایی، خاکستری و کهربایی نیز استفاده کنند.

افراد دارای پوست سبزه باید از استفاده از لنزهای رنگی آبی روشن، فیروزه ایی، صورتی و بنفش اجتناب کنند. افراد دارای پوست سبزه و چشم های روشن، بهتر است از لنزهای نیمه شفاف استفاده کنند اما افراد دارای چشم های تیره، بهتر است به سراغ لنزهای مات مانند عسلی روشن و یا فندقی بروند. افراد دارای پوست سبزه و موهای مشکی، می توانند از لنزهای خاکستری، عسلی و سبز تیره استفاده کنند.

لنز مارکت

یکی از بهترین راه های خرید لنز چشم برای پوست سبزه، خرید آن ها از سایت معتبر لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت، بزرگترین و برترین سایت فروش لنزهای چشمی در ایران است. سایت لنز مارکت عرضه کننده انواع لنزهای طبی، طبی رنگی، رنگی و توریک است.

لنزهای چشمی رنگی عرضه شده در سایت لنز مارکت برای افراد دارای پوست سبزه، دارای بهترین کیفیت ها بوده و از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند، همچنین این لنزها دارای برندهای بسیار معتبری نیز هستند.

اگر دارای رنگ پوست سبزه هستید، با خرید لنزهای چشمی رنگی از سایت لنز مارکت، می توانید ظاهر خود را به طور فوق العاده ایی تغییر دهید.[/vc_column_text]

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ خاکستری (MODEM GRAY)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ شُکُلات (CHOCOLATE)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ فندقی (HAZEL)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ کریستال (CRYSTAL)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ گلدن براون (GOLDEN BROWN)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (بدون نمره) لارین سالانه رنگ ونیس (VENICE)

قیمت اصلی 1/245/000 تومان بود.قیمت فعلی 1/180/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ آلاماندا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ پارودیا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ رُز (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ فلامینگو (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ لوندر (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.

لنز (رنگی بدون نمره) روزانه یونیک رنگِ لیناریا (UNIQUE)

قیمت اصلی 400/000 تومان بود.قیمت فعلی 390/000 تومان است.
[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *