[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]طبیعتا همه افرادی که از لنزهای طبی رنگی و یا رنگی استفاده می کنند، نام لنزهای بیوتی به گوششان خورده است. لنز مارک بیوتی (beauty)، یکی از به صرفه ترین و بهترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران و جهان است. ما در این مقاله می خواهیم به رنگ های لنز مارک بیوتی بپردازیم.[/vc_column_text]

پک لنز آینه دار گربه ای سفید

118/000 تومان

پک لنز زرد

50/000 تومان

لنز سالانه دهب رنگ کرمی سِری گُلد (DAHAB)

1/300/000 تومان
[vc_column_text text_larger=”no”]

لنز مارک بیوتی:

لنز مارک بیوتی یکی از بهترین برندهای لنز رنگی موجود در بازار جهان و ایران می باشد.

لنز مارک بیوتی محصول شرکت dreamkon کشور کره جنوبی است. لنز مارک بیوتی در حال حاضر یکی از پرفروش ترین مارک های لنز زیبایی و رنگی به شمار می رود. مارک بیوتی یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز است و لنزهایی که تولید می کند مخصوصا لنزهای رنگی، آن جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.

لنز رنگی بیوتی دارای آبرسانی بالا (42 درصد) و قطر 14 میلی متر است. همچنین منحنی پایه لنزهای بیوتی، 8.6 میلی متر است. لنز بیوتی یکی از پر طرفدارترین لنزهای رنگی موجود در بازار نیز است.

لنزهای رنگی مارک بیوتی با تکنولوژی Plusierus ساخته شده اند، این تکنولوژی انحصاری کمپانی Dreamcontact می باشد.

لنز مارک بیوتی راحتی زیادی را برای استفاده کنندگان خود، به ارمغان می آورد، از این رو، این مارک لنز نارضایتی های بسیار کمی را در بین استفاده کنندگان خود دارد.

لنزهای رنگی مارک بیوتی به صورت لنز سالانه و لنز فصلی در بازار موجود هستند.

لنز رنگی مارک بیوتی، قیمت پایین تری نسبت به بقیه لنزهای رنگی دارد، پایین بودن قیمت این لنزها دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نسبت به سایر لنزهای رنگی نیست، چرا که این لنزها کیفیت بسیار بالایی دارند.

مزایای لنز مارک بیوتی:

برخی از مزایای لنز مارک بیوتی، شامل موارد زیر است:

  • لنزهای مارک بیوتی به طور انحصاری با استفاده از فناوری Plusierus ساخته می شوند.
  • لنزهای مارک بیوتی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو آمریکا هستند، همچنین این لنزها دارای شماره بهداشت از وزارت بهداشت ایران نیز می باشند.
  • لنزهای بیوتی به دلیل میزان آب بالا، دارای راحتی فوق العاده ایی در حین استفاده هستند.
  • این لنزها، انعطاف پذیری و نرمی بالایی دارند.
  • لنز مارک بیوتی دارای ضخامت کمی است و به طور کامل بر چشم منطبق می شود.
  • لنز بیوتی اکسیژن رسانی مناسبی دارد که باعث می شود چشم در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشود.
  • لنز مارک بیوتی دارای رنگ های زیبا و متنوعی است.
  • لنزهای بیوتی دارای رنگ های طبیعی هستند و پوشش رنگی بالایی دارند.
  • لنز مارک بیوتی دارای تناژهای مختلفی رنگی است.
  • لنزهای مارک بیوتی برای استفاده های طولانی مدت مناسب هستند.
  • لنزهای بیوتی دارای قیمت های بسیار مناسبی نیز هستند.

رنگ های لنز مارک بیوتی

رنگ های لنز مارک بیوتی:

لنزهای رنگی مارک بیوتی تنوع رنگی فوق العاده ایی دارند، همچنین این لنزها بسیار راحت نیز هستند.

لنزهای بیوتی دارای تنوع رنگ چشمگیری هستند. به علاوه این لنزهای رنگی باید طوری استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.

لنز رنگی بیوتی دارای 3 تناژ، تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی) و تن 3 (ترکیب عسلی+ دور مشکی) است.

رنگ های لنز مارک بیوتی، شامل موارد زیر هستند:

آبی اقیانوسی (blue aqua):

رنگ آبی اقیانوسی در اصل از رنگ سر نوعی اردک مشهور، گرفته شده است و در انگلیسی به نام teal شناخته می شود. رنگ آبی اقیانوسی ترکیبی از رنگ سبز و آبی است که با درصد برابر با هم ترکیب می شوند. به هر اندازه که درصد رنگ سبز و آبی تغییر کند، نام رنگ هم تغییر می کند. این لنز برای افراد با پوست های سرد و روشن بسیار مناسب است. شدت روشن و یا تیره به نظر رسیدن این لنز بر روی چشم های روشن و تیره کمی متفاوت است. پوشش رنگی این رنگ لنز بسیار بالا است و افراد با چشمان قهوه ایی نیز می توانند از این رنگ لنز استفاده کنند و از تغییر رنگ چشم خود، شگفت زده شوند.

آبی آسمانی (blue sky):

آبی آسمانی، نوعی رنگ آبی است که مقادیر بسیار کمی از آبی دریایی خالص را دارا می باشد. رنگ آبی آسمانی را نباید با رنگ فیروزه ‌ایی اشتباه بگیرید. در نقاشی ها، آبی آسمانی با اضافه کردن مقادیری از آبی به رنگ سفید به دست می‌آید، البته نسبت به مقدار استفاده از رنگ آبی، مقادیر متفاوتی به دست خواهد آمد. این رنگ لنز برای افرادی که دارای چشم های تیره هستند، بسیار مناسب است. این افراد می توانند با استفاده از این رنگ لنز، چشم های تیره خود را به آبی آسمانی زیبایی تبدیل کنند. همچنین تن 3 این لنز برای افراد با چشم های روشن که دوست دارند، کمی به رنگ چشم هایشان عمق دهند نیز بسیار مناسب است. لنز آبی آسمانی با آرایش اسموکی بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

قهوه ای (brown):

رنگ قهوه‌ ای یک رنگ ترکیبی محسوب می‌ شود. رنگ قهوه ‌ای از ترکیب رنگ‌ های قرمز، سیاه و زرد یا قرمز، زرد و آبی به ‌دست می‌ آید. در رنگ ‌آمیزی ها و نقاشی ها، این رنگ با افزودن رنگ سیاه به نارنجی تهیه می ‌شود. رنگ قهوه ای به طور گسترده در طبیعت، انوع چوب‌، خاک، رنگ موی انسان و رنگدانه ‌های سازنده رنگ چشم و پوست دیده می‌ شود. لنز به رنگ قهوه ایی، یکی از رنگ لنزهای پرکاربرد و پرفروش است. این لنز هم برای افراد با چشم های روشن و هم برای افراد با چشم های تیره بسیار مناسب است. افراد دارای رنگ چشم های تیره، می توانند از تناژ 3 این لنزها که ترکیب قهوه ای، عسلی و دور مشکی است، استفاده کنند.

خاکستری تیره (dark gray):

خاکستری که به اشتباه به آن رنگ طوسی یا رنگ نقره‌ ای نیز گفته می شود، به هرگونه طیف از رنگ‌ های میان سیاه و سفید می گویند. رنگ خاکستری، یک رنگ خنثی است. رنگ خاکستری، نماد اعتماد و اطمینان، بی طرفی، عقل و هوش، آرامش، سازش، استقلال و رسمیت می باشد. خاکستری تیره، یکی از طیف های رنگ خاکستری به شمار می رود. لنز رنگی بیوتی به رنگ خاکستری تیره برای افراد با چشم های روشن چه پوست های گرم و چه پوست های سرد، بسیار مناسب است. همچنین تمام رنگ چشم های دیگر نیز می توانند از این رنگ لنز استفاده کرده و از تغییر رنگ چشم های خود، لذت ببرند.

سبز (green):

سبز یکی از رنگ ‌های اصلی به ‌شمار می ‌رود. از نظر فرهنگی، رنگ سبز معانی گسترده ایی دارد. در برخی فرهنگ ‌ها، سبز نماد امید و پیشرفت است اما به‌طور کلی رنگ سبز، تداعی ‌کننده طبیعت است. سبز، رنگ درمان و آرامش است. کاهش استرس و آرام کردن ذهن و دور کردن نگرانی ‌ها همراه با افزایش نیروی بدن از آثار روانی و ذهنی رنگ سبز می ‌باشد. رنگ سبز برند بیوتی نه بسیار روشن و نه بسیار تیره است. این رنگ لنز برای افراد با پوست های گرم بسیار مناسب است. رنگ سبز مارک بیوتی یک مدل لنز بهاری است. در فصل بهار می توان با استفاده از این رنگ لنز و پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید و یا سبز روشن، استایل خارق العاده ایی خلق کرد.

خاکستری روشن (light gray):

رنگ خاکستری بیشتر در طبیعت و در صنعت مد دیده می ‌شود. افرادی که رنگ خاکستری را دوست دارند، بسیار اهل عمل و آرام هستند و دوست ندارند توجه ها را به خود جلب کنند. خاکستری روشن، یکی از طیف های رنگ خاکستری به شمار می رود. لنز خاکستری روشن مارک بیوتی، یکی از رنگ لنزهای پر طرفدار است. این رنگ لنز به علت تناژ رنگی منحصر به فردی که دارد، به راحتی با تمامی چهره ها هماهنگ می شود. این رنگ لنز بیشتر توسط افرادی که دارای چشم های تیره هستند، استفاده می شود.

بنفش (violet):

بنفش، نام رنگی است که در میان دو رنگ ارغوانی و آبی قرار دارد. بنفش از ترکیب رنگ ‌های آبی و قرمز به دست می ‌آید ولی مقدار آبی آن بیشتر از قرمز است. رنگ بنفش، نه رنگ سرد و نه رنگ گرمی است. بنفش یک رنگ زنانه است و در میان خانم ‌های جوان، محبوب ‌تر است. بنفش نماد سلطنت، ارزش، تقدس، شجاعت و اصالت است. یکی از رنگ های متفاوت مارک بیوتی، رنگ بنفش است. این رنگ لنز، جزء رنگ های لنز فانتزی نیز محسوب می شود و یکی از رنگ های پرطرفدار مارک بیوتی است.

رنگ های لنز مارک بیوتیسخن آخر:

لنز مارک بیوتی، یکی از به صرفه ترین و بهترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران و جهان است. این لنزها محصول شرکت dreamkon کشور کره جنوبی هستند.

لنز رنگی بیوتی دارای آبرسانی بالا (42 درصد)، قطر 14 میلی متر و منحنی پایه لنزهای بیوتی، 8.6 میلی متر هستند. همچین لنزهای رنگی مارک بیوتی با تکنولوژی Plusierus ساخته شده اند.

لنزهای مارک بیوتی، دارای راحتی فوق العاده و اکسیژن رسانی بسیار مناسبی نیز هستند.

لنزهای رنگی بیوتی دارای رنگ های متنوع و زیبایی هستند.

رنگ های لنز مارک بیوتی شامل، آبی اقیانوسی، آبی آسمانی، قهوه ای، خاکستری تیره، خاکستری روشن، سبز و بنفش هستند. همچنین این رنگ لنزها دارای سه تناژ رنگی مختلف نیز هستند.

لنز مارکت

لنزهای رنگی مارک بیوتی بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای بیوتی خریداری شوند. لنزهای رنگی بیوتی را از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید.

همه رنگ های مارک بیوتی را می توان از سایت لنز مارکت خریداری کرد. سایت لنز مارکت بزرگترین سایت عرضه کننده لنزهای رنگی در ایران است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *