لنز رنگی مناسب پوست سفید

چشم‌ ها زیبایی خاصی دارند. برای همین انتخاب یک رنگ لنز مناسب می ‌تواند زیبایی چهره را دو برابر کند.  بسیاری از افراد، هنگام انتخاب رنگ لنز رنگی مناسب پوست سفید یا تیره خود دچار سردرگمی می شوند. لنز رنگی مناسب پوست سفید چه رنگیه  ؟

 از همین رو، رنگی از پیش تعیین شده را انتخاب می ‌کنند. لازم است بدانید که هر رنگ پوستی با رنگ ‌های خاصی از لنزها تناسب دارد.  نباید هنگام انتخاب لنز رنگی از رنگ پوست خود چشم پوشی کنید. یکی از رنگ پوست های زیبا، رنگ پوست سفید است. ما در این مقاله می خواهیم در مورد انتخاب لنز رنگی مناسب پوست سفید مطالبی را عنوان کنیم.

لنز رنگی مناسب پوست سفید

رنگ لنز برای پوست سفید :

دارای سه رنگدانه به نام های، ملانین یا رنگ قهوه ایی، کاروتن یا رنگ زرد و هموگلبین یا رنگ قرمز است. ترکیب این سه رنگدانه با هم رنگ های مختلف پوست را به وجود می آورند.

رنگ پوست افراد توسط میزان رنگ ‌دانه ‌های پوستی یا ملانین ‌ها تعیین می ‌شود.

ملانین ‌ها در پوست انسان توسط سلول‌ هایی به نام ملانوسیت ‌ها تولید می ‌شوند. آن‌ ها دانه ‌های ملانین را تولید و به درون ‌ریز‌کیسه ‌های پوستی به نام ملانوزوم می ‌ریزند. سپس این ریزکیسه‌ ها به بخشی از بافت پوست تبدیل می ‌شوند که روپوست یا اپیدرم نامیده می‌ شود.

در بین همه رنگ پوست ها تعدادی از افراد هستند که دارای رنگ پوست سفید هستند.

رنگ پوست های روشن خود به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • لنز  پوست سفید خیلی روشن :

  • پوست های خیلی روشن، پوست های کمی صورتی رنگ و دارای کک و مک هستند.
  • افرادی که دارای این رنگ پوست هستند، عمدتا در مناطق سردسیر زندگی می کنند.
  • بیشتر افراد سفید پوست، دارای پوست های خیلی روشن هستند.
  • افراد دارای پوست خیلی روشن در مقابل نور خورشید به راحتی دچار آفتاب سوختگی می شوند.دلیل این موضوع تناژ رنگ پوست خنک آنهاست.
  • افراد دارای این رنگ پوست بهتر است که حتما از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.
  • مراقبت از پوست خیلی روشن مخصوصا در برابر نور آفتاب، الزامی است، استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از سرطان پوست ضروری است.
  • لنز رنگی مناسب پوست سفید و موی مشکی :

  • رنگ های آبی زیر چشم نشان می دهد، رنگ پوست شما سفید است.
  • رنگ پوست سفید، رنگدانه های خیلی کمی دارد و یا بدون ماده رنگی است. در اصطلاح، به این رنگ پوست، پوست سفید و شیری رنگ نیز می گویند.
  • این افراد اگر بخواهند پوست خود را برای برنزه کردن، در مقابل نور خورشید قرار دهند، به آسانی دچار آفتاب سوختگی می شوند. استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از سرطان پوست ضروری است.

لنز رنگی مناسب پوست سفید

چه رنگ لنزی به پوست سفید میاد ؟ 

انتخاب لنز رنگی مناسب برای اولین بار اگر قبلا از آن ها استفاده نکرده باشید، ممکن است سردرگم کننده باشد. انتخاب رنگ لنز رنگی براساس رنگ پوست، می تواند یک راهنمایی مناسب برای شما باشد.

اگر رنگ پوست روشن تری داشته باشید، به دلایل مختلفی خوش شانس هستید. یکی از این دلایل این است که، کسانی که رنگ پوست روشن و سفیدی دارند، می توانند تقریباً از همه رنگ های، لنزهای رنگی استفاده کنند. به خصوص رنگ هایی مانند خاکستری، آبی و فندقی بر روی پوست های سفید، شیک و باکلاس به نظر می رسند. افراد دارای رنگ پوست سفید می توانند سراغ لنزهای روشن و رنگی متناسب با لباس و مناسبتی که در نظر دارند، بروند.

اگر دارای پوست سفید و روشنی هستید و می خواهید از جمعیت متمایز به نظر برسید، بهتر است لنزهای رنگی به رنگ فیروزه ایی، آبی و بنفش را انتخاب کنید. با این کار، زیبایی چشمان شما چندین برابر می شود.

چه لنز رنگی مناسب پوست سفید هست ؟ 

یکی از رنگ لنزهای جذاب برای پوست های سفید، ترکیب آبی و سبز با یک لایه زرد کمرنگ است. یکی دیگر از رنگ لنزهای جذاب برای پوست های سفید، رنگ آبی است، اگر چشمان آبی همیشه رویا شما بوده است، پس بهتر است متوجه شوید که این رنگ لنز برای شما مناسب است.

لنز به رنگ فندقی نیز برای پوست های سفید و روشن مناسب است و نمای خیره کننده ایی به آن ها می بخشد. این رنگ لنز به خصوص برای کسانی که پوست سفید و موهای قرمز دارند، بسیار مناسب است.

لنزهای آبی و طوسی با هر تونالیته ‌ایی برای تناسب با پوست ‌های روشن، عالی‌ هستند. رنگ های فیروزه ایی و رنگ ‌های دریایی نیز به شرطی که همراه آن‌ ها از لباس های رنگ سفید استفاده کنید، رنگ های فوق العاده ‌ایی خواهند بود. افرادی که پوست بسیار روشن دارند، می‌توانند از لنز ارغوانی استفاده کنند، آن هم بدون هیچ آرایشی، که در این صورت ظاهرشان طبیعی خواهد بود.

اگر دارای رنگ پوست روشن هستید، همه تضادها روی رنگ پوست شما بسیار عالی است. چشمان خود را ببندید و بدون اینکه زیاد فکر کنید، یک لنز را انتخاب کنید. سعی کنید کمی رنگارنگ تر زندگی کنید.

لنز رنگی مناسب پوست سفید :

نکات آرایشی زیر به افراد دارای پوست سفید، کمک می کند تا صورت خود را زیباتر و جذاب تر نشان دهند.

از کرم پودری استفاده کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد و از آن، سفیدتر نباشد. این کرم پودر باید رنگ پوست شما را به رنگ هلویی و یا صورتی زیبایی تبدیل کند.

اگر می خواهید رنگ پوست شما از حالت براقی و یا ماتی خارج شود، از پنکیک هماهنگ با رنگ کرم پودر خود استفاده کنید.

برای ایجاد کانتورینگ روی پوست صورت خود، می توانید از کرم پودرهای دو درجه تیره تر برای ایجاد سایه روشن روی پوست خود استفاده کنید.

در رنگ پوست های سفید( مهم نیست چشمان شما چه رنگی دارد) باید رنگ سایه را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. باید از رنگ سایه های خنثی مانند قهوه ایی روشن و طیف های بنفش و صورتی استفاده کنید. رنگ سایه هایی مانند آبی روشن و زرد، می تواند ظاهر شما را غیر طبیعی نشان دهند.

رژلب تاثیر زیادی در جذابیت میکاپ یک فرد دارد. رژلب با رنگ های قرمز، صورتی و قرمز آلبالویی برای افراد با رنگ پوست سفید و روشن، یک انتخاب ایده آل و مناسب است.

خانم ها با رنگ پوست سفید بهتر است از رژگونه های روشن مانند هلویی، صورتی و برنزی برای میکاپ خود استفاده کنند.

رژگونه را همیشه هماهنگ با رژلب انتخاب کنید، با این تفاوت که اگر رژلب را از رنگ های شاد و پررنگ انتخاب می کنید، رژگونه را از رنگ های ملایم تر انتخاب کنید. اگر رژلب را ملایم و کمرنگ انتخاب می کنید، رژگونه را پررنگ تر انتخاب کنید تا چهره تان نه چندان رنگارنگ و نه چندان بی روح شود.

خط چشم مشکی پررنگ روی پوست های سفید، بیش از حد پیداست. در این حالت خط چشم با رنگ غیر از مشکی، ایده آل است اما می توان از خط چشم مشکی هم استفاده کرد به شرطی که خیلی نازک کشیده شده و لبه های آن محو شود.

برخلاف خط چشم، استفاده از ریمل مشکی هیچ محدودیتی ندارد و می توانید از رنگ های دیگر مانند سرمه ایی و قهوه ایی نیز استفاده کنید اما استفاده از رنگ ریمل های روشن را فراموش کنید.

انتخاب لباس مناسب  لنز رنگی مناسب پوست سفید:

در انتخاب رنگ لباس مناسب برای این پوست ها باید دقت کنید که چه رنگ هایی پوست را زیباتر نشان می دهند.

افراد دارای رنگ پوست های روشن و سفید، چون رنگ دانه تیره ندارند، همیشه باید دقت کنند و لباسی را انتخاب کنند که به رنگ پوست آن ها انرژی و طراوت ببخشد.

اگر لباس های خیلی روشن را انتخاب کنید، این کار باعث می شود صورتتان بی حال و بی انرژی به نظر برسد. پس بهتر است برای پوست های سفید، رنگ های تند و شادی مانند قرمز، صورتی پررنگ، سبز، آبی و … را انتخاب کنید.

اگر لباس روشن را انتخاب کردید، کمبود رنگ را با رنگ مو و یا آرایش جبران کنید.

رنگ هایی مانند مشکی، سرمه ایی و خاکستری که همگی جزء رنگ های خنثی هستند، برای رنگ پوست های روشن خیلی مناسب نیستند. دلیلش این است که باعث می شوند پوست رنگ پریده به نظر برسد.

لنز رنگی مناسب پوست سفید

سخن آخر در مورد لنز رنگی مناسب پوست سفید :

چشم‌ ها زیبایی خاصی دارند و انتخاب یک رنگ لنز مناسب می‌تواند زیبایی چهره را دو برابر کند.

در بین همه رنگ پوست ها تعدادی از افراد هستند که دارای رنگ پوست سفید هستند.

رنگ پوست های روشن خود به دو دسته پوست خیلی روشن و پوست سفید تقسیم بندی می شوند.

انتخاب رنگ لنز رنگی مناسب پوست سفید ، می تواند یک راهنمایی مناسب برای شما باشد.

افرادی که دارای رنگ پوست روشن تری هستند، می توانند تقریباً از همه رنگ های، لنزهای رنگی استفاده کنند.

رنگ های لنز مناسب برای افراد دارای پوست سفید، شامل خاکستری، آبی، فندقی، فیروزه ایی، بنفش، ترکیب آبی و سبز با یک لایه زرد کمرنگ، رنگ ‌های دریایی و ارغوانی، هستند.

افراد دارای رنگ پوست سفید اگر نکات آرایشی را رعایت کنند باعث می شود تا صورت آن ها زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. همچنین در انتخاب رنگ لباس مناسب برای این پوست ها باید دقت کنید که چه رنگ هایی پوست را زیباتر نشان می دهند.

یکی از بهترین راه های خرید لنز رنگی مناسب برای پوست سفید، خرید این لنزها از سایت لنز مارکت است.

سایت لنز مارکت بزرگترین سایت عرضه کننده لنزهای رنگی در ایران است.

لنزهای رنگی مناسب پوست سفید عرضه شده در سایت لنز مارکت دارای تنوع های بی نظیری هستند.

 

مشاهده لنز رنگی مناسب پوست سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *