[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]رنگ کاراملی یکی از رنگ های ترکیبی و پرطرفدار می باشد. لنز کاراملی دور مشکی یک رنگ لنز پرفروش است، در این لنز، قهوه ایی روشن و تیره را با رنگ های گرم کاراملی ترکیب می کنند تا زرق و برق دارترین چشم های کاراملی را به شما هدیه دهند! لنز کاراملی دور مشکی دارای یک الگوی ظریف است در حالی که ظاهر طبیعی چشم ها را حفظ می کند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید لنز کاراملی دور مشکی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.[/vc_column_text]

جا لنزی ساده

قیمت اصلی 15/000 تومان بود.قیمت فعلی 10/000 تومان است.

پک لنز آبی

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گربه ای سفید

قیمت اصلی 125/000 تومان بود.قیمت فعلی 118/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گربه ای سیاه

قیمت اصلی 125/000 تومان بود.قیمت فعلی 118/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ آبی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ صورتی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ قهوه ای

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دارِ گربه ایِ عینکیِ مشکی

قیمت اصلی 138/000 تومان بود.قیمت فعلی 109/000 تومان است.

پک لنز آینه دار گُلد پَک (gold pack)

قیمت اصلی 129/000 تومان بود.قیمت فعلی 79/500 تومان است.

پک لنز بنفش

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز زرد

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.

پک لنز سبز

قیمت اصلی 75/000 تومان بود.قیمت فعلی 50/000 تومان است.
[vc_column_text text_larger=”no”]

رنگ کاراملی چه رنگی است؟

رنگ کاراملی یکی از رنگ‌ های فوق ‌العاده زیبا و افسانه‌ ایی است و از سری رنگ ‌های کلاسیک اروپایی نیز به شمار می ‌رود. رنگ کاراملی یک رنگ گرم و خنثی است.

رنگ کاراملی همان رنگی است که افسانه شکلات، کارامل و قهوه ماکیاتو را برای ما زنده می ‌کند و دقیقا همان شیرینی و گرمی را به یاد ما می آورد.

رنگ کاراملی به علت گرمی که در رنگدانه ‌هایش دارد، با اکثر رنگ پوست ‌ها هماهنگ می‌ شود اما به طور خاص با رنگ پوست ‌های سفید و همینطور رنگ پوست‌ های برنزه ترکیبی بی ‌نظیر و به معنای واقعی کلمه اغوا کننده ایجاد می کند.

رنگ کاراملی، جایی میان طیف رنگ ‌های بژ بلوند و طلایی دارد و در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد.

اگر پوست روشنی دارید، برای اینکه جلوه رنگ کاراملی را چندین برابر کنید، چهره شما به یک آرایش درخشان و براق با تن ‌های طلایی، نارنجی و قرمز نیاز دارد تا رنگ ‌پریده به نظر نرسید. از طرف دیگر رنگ ‌های طلایی، قرمز و نارنجی درخشان در هماهنگی با رنگ کاراملی بی ‌نظیر عمل می ‌کنند و زیبایی شما را چند برابر می ‌کنند.

اما اگر می‌ خواهید آرایش شما طبیعی ‌تر به نظر برسد و خیلی توی چشم نباشید، می ‌توانید از تمام تن ‌های قهوه ‌ایی از روشن گرفته تا تیره استفاده کنید، تا آرایش شما طبیعی ‌تر به نظر برسد. با استفاده از رژ گونه گلبهی، ارغوانی روشن یا صورتی کم‌ رنگ می توانید کمی درخشندگی به صورت خود اضافه کنید. همچنین رنگ ‌های خنثی روی لب ‌های شما عالی به نظر می رسند و شما می‌ توانید برای اضافه کردن کمی درخشندگی، از برق لب صورتی روشن نیز استفاده کنید.

لنز کاراملی دور مشکی:

لنز کاراملی دور مشکی یک لنز منحصر به فرد است که حاوی رنگ زیبای کاراملی و یک حلقه دور مشکی است. جای تعجب نیست که لنز به رنگ کاراملی یک رنگ بسیار پرفروش در کل مجموعه لنزهای رنگی است، زیرا این رنگ لنز، رنگ چشم فوق العاده زیبایی را به شخص هدیه می دهد.

این لنز دارای یک رنگ طبیعی است و هم برای مهمانی های شبانه و هم برای استفاده روزمره مناسب است. می توانید هم در طول روز و هم در ساعات شب از لنزهای کاراملی دور مشکی استفاده کنید تا ظاهر خود را تکمیل کنید. لنز کاراملی دور مشکی هم برای افراد با چشم های تیره و هم برای افراد با چشم های روشن مناسب است و ظاهری جذاب به آن ها می دهد.

لنز کاراملی دور مشکی دارای یک حلقه مشکی ظریف به دور خود است و در نزدیکی مرکز به قهوه ایی مایل به سبز کم رنگ تغییر پیدا می کند.

این لنزهای مد روز (کاراملی دور مشکی) از تیرگی بالایی برخوردار هستند، به این معنا که می توانید اطمینان حاصل کنید که این لنزها چشم های تیره را نیز به خوبی پوشش می دهند.

لنز رنگی کاراملی، سایه ایی دوست داشتنی از قهوه ایی است و برای هر کسی که می خواهد ظاهر خود را با چشم های کاراملی کامل کند، بسیار ایده آل است.

خرید لنز کاراملی دور مشکی:

لنز کاراملی دور مشکی یکی از رنگ لنزهای فوق العاده زیبا و جذاب است. اگر به دنبال رنگ چشم های طبیعی هستید، لنز کاراملی دور مشکی یکی از لنزهای مناسب برای شما است.

لنز کاراملی دور مشکی فوق العاده طبیعی می باشد. اين لنزها روی چشم های قهوه ایی نیز بسیار زیبا مي شوند. لنز کاراملی دور مشکی خيلي خاص و شيك، بدون خط و خطوط و بدون پيكسل و هرگونه برجستگي روي چشم مي نشيند و با وجود دور مشکی که دارد، به چشم ها حالت زیبایی می دهد.

رنگ کاراملی زیباترین رنگی است که قهوه ایی روشن و تیره را با رنگ طلایی ترکیب می کند و چشمگیرترین چشم های رنگی کاراملی را به شما هدیه می دهد.

لنزهای کاراملی دارای دو نوع دور دار و بدون دور هستند. لنزهای کاراملی دور دار دارای یک حلقه مشکی در اطراف لنز هستند،این حلقه مشکی باعث می شود که عنبیه چشم فرد بزرگتر به نظر برسد. لنزهای کاراملی بدون دور، فاقد دور مشکی هستند.

این رنگ لنز مانند لنزهای رنگی دیگر در دو نوع طبی و غیر طبی عرضه می شود.

یکی از بهترین راه های خرید لنز کاراملی دور مشکی، خرید آن از سایت عرضه کننده لنز، لنز مارکت می باشد.

لنزهای کاراملی عرضه شده در سایت لنز مارکت دارای ویژگی های زیر هستند:

  • این لنزها دارای لبه های نازک هستند و این امر استفاده از آن ها را در طول استفاده خیلی راحت تر می کند.
  • این لنزها به وسیله جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده اند.
  • این لنزها دارای لایه بسیار قوی در برابر انواع اشعه های مضر به خصوص اشعه ماورابنفش هستند.
  • برای هر رنگ چشم تیره و روشنی مناسب هستند.
  • چشم ها را درشت تر و براق تر نشان می دهند.
  • دارای محتوای آب بالایی هستند، همچنین اکسیژن بالایی را نیز از خود عبور می دهند.

سایت لنز مارکت عرضه کننده انواع رنگ های لنزهای رنگی با انواع برندهای معتبر می باشد. برخی از برندهای مختلف عرضه شده در سایت لنز مارکت عبارتنداز: فرشلوک، بیوتی، هرا، فستیوال، آرین، نئوکاسمو، بلا الیت، لنزمی، بوش اند لومب، سولوتیکا نچرال کالرز، سولوتیکا هیدروکور، پلی ویو، ایراپتیکس و … .

لنز کاراملی دور مشکی

شنا کردن با لنزهای رنگی:

برای جلوگیری از آلودگی باکتریایی چشم، در صورت امکان باید از شنا کردن با لنزهای چشمی و رنگی خودداری کنید. شنا کردن با لنزها می تواند منجر به عفونت و تحریک چشم و شرایط بالقوه تهدید کننده بینایی مانند زخم قرنیه شود.

FDA توصیه می کند که لنزهای چشمی نباید در معرض هیچ گونه آبی، از جمله آب لوله کشی و آب در استخرها، اقیانوس ها، دریاچه ها، وان های آبگرم و دوش ها، قرار بگیرند.

آب، می تواند خانه ویروس های بی شمار و همچنین میکروب های خطرناک باشد. یکی از جدی ترین آن ها، موجود زنده ایی به نام آکانتامبا است که می تواند به لنزهای چشمی بچسبد و باعث آلودگی و التهاب قرنیه شود. بیماری که از این موجود ناشی می شود، کراتیت آکانتامبا نامیده می شود و می تواند در هنگام شنا کردن با لنز، برای فرد ایجاد شود و می تواند باعث از بین رفتن دائمی بینایی شود و یا در صورت عدم درمان زودرس، به پیوند قرنیه برای بازیابی بینایی از دست رفته، نیاز دارد.

اگر فراموش کردید که در هنگام شنا، لنزها را از چشم خود خارج کنید و آب به چشمان شما وارد شد، باید در اسرع وقت لنزهای خود را خارج، تمیز و ضد عفونی کنید تا خطر تحریک چشم و عفونت، کاهش پیدا کند. همچنین، آب و آب شیرین در استخرها می توانند باعث سفت شدن لنزهای چشمی نرم شوند و باعث ایجاد ناراحتی قابل توجهی نیز بشوند.

 مراقبت از لنزهای رنگی

مراقبت مناسب از لنزهای چشمی و رنگی، احتمال آلودگی آن ها را کاهش می دهد. به یاد داشته باشید که محفظه نگهداری لنزهای خود را حداقل هر سه ماه یک بار تعویض کنید و همیشه توصیه های چشم پزشک خود را دنبال کنید.

از لنزهای چشمی سخت نفوذپذیر به گاز (GP) نیز هرگز نباید در هنگام شنا استفاده کرد زیرا به احتمال زیاد از چشم، خارج می شوند، در حالی که لنزهای چشمی نرم هنگام شنا به احتمال زیاد روی چشم ها باقی می مانند. لنزهای سخت، متخلخل هستند و می توانند مواد شیمیایی و باکتری را جذب کنند و خطر تحریک چشم و عفونت را افزایش دهند.

لنز رنگی کارملی دور مشکیسخن آخر برای لنز کاراملی دور مشکی:

رنگ کاراملی یکی از رنگ های ترکیبی و پرطرفدار می باشد. لنز کاراملی دور مشکی یک رنگ پرفروش است.

رنگ کاراملی به علت گرمی که در رنگدانه ‌هایش دارد با اکثر رنگ پوست ‌ها هماهنگ می‌ شود.

لنز کاراملی دور مشکی یک لنز منحصر به فرد است که حاوی رنگ زیبای کاراملی و یک حلقه دور مشکی است. اگر به دنبال رنگ چشم های طبیعی هستید، لنز کاراملی دور مشکی یکی از لنزهای مناسب برای شما است.

لنزهای کاراملی دارای دو نوع دور دار و بدون دور هستند. لنزهای کاراملی دور دار دارای یک حلقه مشکی در اطراف لنز هستند،این حلقه مشکی باعث می شود که عنبیه چشم فرد بزرگتر به نظر برسد. این رنگ لنز مانند لنزهای رنگی دیگر در دو نوع طبی و غیر طبی عرضه می شود.

برای جلوگیری از آلودگی باکتریایی چشم، در صورت امکان باید از شنا کردن با لنزهای چشمی و رنگی خودداری کنید. اگر فراموش کردید که در هنگام شنا، لنزها را از چشم خود خارج کنید و آب به چشمان شما وارد شد، باید در اسرع وقت لنزهای خود را خارج، تمیز و ضد عفونی کنید.

لنز مارکت

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، یکی از بهترین راه های خرید لنز کاراملی دور مشکی، خرید آن از سایت لنز مارکت است.

لنز مارکت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین سایت های عرضه کننده لنزهای چشمی و رنگی در ایران است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *