شرکت  کره ای دریم کانتکت تولید کننده لنزهای چشمی رنگی و شفاف و محصولات مراقبت از لنزهای رنگی است. لنزهای تولیدی این شرکت از بهترین انواع لنزهای چشمی می باشند و در سراسر دنیا محبوبیت خاصی دارند. ما هم با همت سایت معتبر لنز مارکت که نمایندگی لنز هرا در ایران می باشد، می توانیم از این لنزهای با کیفیت استفاده کنیم. چشم انداز کاری شرکت دریم کنتاکت این است که به برترین تولید کننده لنزهای رنگی چشمی در سراسر جهان تبدیل شود. البته این شرکت عملاً با ارائه محصولات باکیفیت این شعار را به عمل تبدیل کرده است.

این شرکت توانسته است مجوزها و گواهینامه های کیفی زیادی را در سراسر جهان کسب کند، که تعدادی از آنها عبارتند از: دریافت گواهینامه سیستم های کیفی با تمرکز بر فعالیت های تحقیق و توسعه از جمله GMP، ISO13485 و ISO9001؛ و مجوزهای (CE) اتحادیه اروپا، (FDA) ایالات متحده آمریکا، (MHLW) ژاپن، (CFDA) چین، (GOST-R) روسیه، (FDA) تایلند، (SFDA) عربستان سعودی و (ANVISA) برزیل.

حال بیایید بیشتر با تاریخچه فعالیت کاری شرکت دریم کنتاکت آشنا شویم.

تاریخچه شرکت دریم کنتاکت

شرکت دریم کنتاکت کره جنوبی تولید کننده لنزهای چشمی هرا در سال 2007 تاسیس شد، این شرکت تا به امروز همواره مسیر رو به رشدی را طی کرده است، در ادامه خلاصه ای از مسیر صعودی رشد شرکت در طی این چند سال را ارائه می دهیم.

  • سال 2007

تاسیس شرکت دریم کنتاکت (DreamCon Co., Ltd).

تجهیز کارخانه در یانگسان سی (Yangsan-si).

دریافت مجوز تولید دستگاه های پزشکی.

دریافت گواهینامه (GMP).

تبدیل شدن به شرکت سرمایه گذاری

  • سال 2008

دریافت گواهینامه های (CE)، (ISO13485) و (ISO9001 (SGS)).

تبدیل شدن به یک بنگاه کوچک تجاری آینده نگر با پتانسیل صادراتی.

  • سال 2009

تاسیس واحد تحقیق و توسعه شرکت.

دریافت گواهینامه (INNO-BIZ).

دریافت تائیدیه (KFDA) به مدت پنج سال برای اولین بار در جهان.

امضای موافقتنامه نوآوری فن آوریهای برتر با دانشگاه ملی بوسان کره جنوبی.

دریافت حق ثبت اختراع در زمینه فن آوری تولید لنزهای چشمی رنگی.

دریافت جایزه وزارت اقتصاد دانش کره جنوبی.

  • سال 2010

دریافت تائیدیه (KFDA) به مدت هفت سال برای اولین بار در جهان.

دریافت جایزه مدیریت برتر شرکت های تجاری کوچک و متوسط.

دریافت تائیدیه (CFDA) کشور چین.

دریافت تائیدیه (KFDA) برای تولید لنزهای چشمی سیلیکون هایدروژل.

دریافت تائیدیه (GOST-R) کشور روسیه.

دریافت جایزه معامله گری (Gyeongnam).

دریافت تائیدیه (KFDA) برای تولید لنزهای (IRIS).

  • نمایندگی لنز هرا

  • سال 2011

دریافت تائیدیه (FDA) کشور تایلند.

تاسیس خطوط تولید قالب ریخته گری.

دریافت جایزه مدیریت برتر شرکت های تجاری کوچک و متوسط.

دریافت جایزه قله صادراتی یک میلیون دلاری.

  • سال 2012

تاسیس خط تولید لنزهای چشمی روزانه.

دریافت جایزه دولتی (استان جیونگانگ جنوبی).

دریافت تائیدیه (KFDA) برای تولید لنزهای چشمی لمسی.

برگزیده شدن به عنوان (KOTRA Global Brand 2012 Blue Class).

برگزیده شدن از طرف انجمن (INNOBIZ).

دریافت تائیدیه (SFDA) کشور عربستان سعودی.

دریافت حق ثبت اختراع برای فن آوری (Plusierus Process).

دریافت تائیدیه (FDA) کشور فیلیپین.

دریافت جایزه وزارت اقتصاد دانش کره جنوبی.

دریافت جایزه قله صادراتی سه میلیون دلاری.

  • سال 2013

دریافت جایزه ارتقای سلامت عمومی از طرف وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی.

دریافت جایزه مالیاتی از طرف وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی.

دریافت تائیدیه (FDA 510(K)) ایالات متحده آمریکا.

دریافت تائیدیه (PMDA) کشور ژاپن.

دریافت جایزه برتر برای فعال سازی ریسک.

دریافت جایزه قله صادراتی پنج میلیون دلاری.

  • سال 2014

دریافت گواهینامه (CMDCAS) کشور کانادا.

ملقب به عنوان (غول تجاری کوچک کره جنوبی) از طرف وزارت صنایع کوچک و متوسط کره جنوبی.

ملقب به عنوان (تولید کننده محصولات کلاس جهانی) از طرف وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی.

  • سال 2015

دریافت جایزه (معامله گر ماه) از طرف انجمن تجارت بین المللی کره جنوبی.

دریافت جایزه قله صادراتی ده میلیون دلاری.

  • سال 2016

ثبت برند (ARIA) در چین.

دریافت حق ثبت اختراع در زمینه فن آوری و تولید لنزهای چشمی توریک.

  • سال 2017

دریافت تائیدیه (FDA) کشور بلاروس.

به اتمام رسیدن ساخت کارخانه جدید.

دریافت تائیدیه (ANVISA) کشور برزیل.

  • سال 2018

دریافت جایزه مالیاتی از طرف وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی.

ملقب به عنوان (غول تجاری کوچک کره جنوبی) از طرف وزارت صنایع کوچک و متوسط و استارتاپ ها.

افتتاح شعبه دانیانگ چین.

دریافت جایزه برتر سرمایه گذاری.

  • سال 2019

دریافت (جایزه صلح صنعتی) (استان جیونگانگ جنوبی).

  • ….. و سال 2020

دریافت حق ثبت اختراع در زمینه تولید لنزهای چشمی حاوی داروهای درمانی گلوکوم.

حال که با تاریخچه پر از افتخار شرکت دریم کانتکت آشنا شدید، حتماً دوست دارید درباره فن آوریهای به کار رفته در تولید لنزهای چشمی هرا بیشتر بدانید.

فن آوری فرآیند تولید

تکنولوژی به کار رفته در فرآیند تولید لنزهای هرا کاملاً مختص شرکت دریم کانتکت است و این شرکت در زمینه این فن آوری دارای حق ثبت اختراع می باشد، این فن آوری تولید قالب ریخته گری (Cast molding production) است و شامل چهار مرحله زیر است:

  • مرحله اول: چاپ پد لنز، در این مرحله پد یا لایه نرم رویی لنز چاپ می شود.
  • مرحله دوم: مونتاژ، در این مرحله لایه های لنز روی هم قرار گرفته و به اصطلاح مونتاژ می شوند.
  • مرحله سوم: پلیمریزاسیون، در این مرحله لایه رویی لنز پلیمریزاسیون می شود تا نرم تر و قابل انعطاف پذیرتر باشد.
  • مرحله چهارم: جداسازی، در این مرحله کیفیت لنز مورد بررسی قرار می گیرد.

فن آوریهای تولیدی

روش Plusierus

روش Plusierus فن آوری است که پیگمنت ها (رنگدانه های) رنگی را به صورت کپسولی در می آورد و آنها را در درون ماده لنز قرار می دهد، تا از تماس مستقیم رنگدانه های رنگی با چشم فرد جلوگیری شود. حق ثبت اختراع این فن آوری مختص به شرکت دریم کانتکت است، این فن آوری در تمام لنزهای رنگی تولیدی این شرکت از جمله لنزهای رنگی هرا اعمال می شود و هدف از آن ایمنی و راحتی لنزهای رنگی تولیدی این شرکت برای مصرف کنندگان است.

روش 3-Curve Edge Design

هدف از این فن آوری طراحی، ایجاد راحتی فوق العاده در هنگام استفاده از لنزهای چشمی است. در این فن آوری لبه نازک لنز به گونه ای طراحی می شود که کاملاً بتواند روی قرنیه شخص قرار بگیرد، همین امر باعث می شود که میزان تحریک چشم به حداقل ممکن برسد.

حال که با فن آوریهای تولید لنزهای چشمی آشنا شدید، بیایید در مورد محصولات تولیدی با کیفیت این شرکت که لنزهای هرا هم جزئی از آنها هستند، بیشتر بدانیم.

نمایندگی لنز هرا

محصولات

لنزهای تولیدی شرکت دریم کانتکت به سه دسته لنزهای رنگی، لنزهای شفاف و لنزهای توریک تقسیم می شوند.

لنزهای رنگی

شرکت دریم کانتکت انواع و اقسام لنزهای رنگی را برای سلایق مختلف تولید می کند، همان گونه که در بالا هم ذکر کردیم این شرکت برای تولید لنزهای رنگی از فن آوری خاصی استفاده می کند که مختص این شرکت می باشد و شما نمی توانید نظیر آن را در لنزهای سایر شرکت ها مشاهده کنید. استفاده از فن آوری Plusierus باعث می شود که استفاده از لنزهای رنگی هرا کاملاً بی خطر باشد و در ضمن راحتی فوق العاده ای به چشم شخص بدهند.

لنزهای رنگی این شرکت در کل در چهار تن رنگی و رنگ های فانتزی تولید می شوند، این تناژهای رنگی طیف وسعیی از رنگ های مختلف را در بر می گیرند و شما می توانید هر رنگی را که خواستید در این لنزهای رنگی پیدا کنید.

جالب است بدانید که لنزهای رنگی شرکت دریم کانتکت تنها با برند لنز هرا (HERA) به بازار عرضه نمی شوند و برندهای لنز رنگی بیوتی (BEAUTY)، کلورپیا (COLORPIA)، آتی (ATTI)، آریا (ARIA) و دریم بیو نادیا (DreamBeau NADIA) هم جزء این شرکت هستند. پس اگر زمانی هر کدام از این برندها را دیدید بدانید که آنها هم خواهر و برادر لنز هرا محسوب می شوند و به همان اندازه خوب و با کیفیت هستند.

لنزهای شفاف

لنزهای شفاف تولیدی این شرکت که برای رفع عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل استفاده از مواد بی خطر در ساخت این لنزها قرنیه شخص را تحریک نمی کنند، در ضمن طراحی 3-curve لنز باعث می شود که لبه های لنز فوق العاده نازک باشند و همین باعث راحتی فوق العاده در زمان استفاده از لنز می شود.

لنزهای شفاف این شرکت با دو برند سی دی (C DAY) و دریم بیو کونی (DreamBeau CONNIE) به بازار عرضه می شوند.

لنزهای توریک

لنزهای توریک شرکت دریم کانتکت با روش (Prism Ballast) تولید می شوند، لنزهای توریک لرزش محورها را به حداقل می رسانند و همین باعث می شود میزان تصحیح بینایی ارائه شده توسط این لنزها به بالاترین حد ممکن برسد.

لنزهای توریک در دو نوع شفاف و رنگی در دسترس هستند.

نمایندگی لنز هرا

همان گونه که مشاهده کردید، شرکت دریم کانتکت به دلیل نوع فن آورهای اختصاصی که در تولید لنزهای چشمی از آنها بهره می برد یکی از برترین تولید کنندگان لنزهای چشمی در سراسر جهان است، با مشاهده تاریخچه فعالیت این شرکت این امر به وضوح مشخص است. دسته ای از محصولات برتر این شرکت لنزهای رنگی هرا هستند. لنزهای رنگی هرا در تناژهای رنگی مختلف در دسترس هستند و به دلیل شیوه های خاص تولید آنها جزء برترین برندهای لنز رنگی در سراسر جهان محسوب می شوند.

خوشبختانه لنزهای رنگی هرا در ایران هم در دسترس هستند و بانوان ایرانی می توانند با خیال راحت به این لنزها دسترسی داشته باشند. اما از کجا؟

فروشگاه اینترنتی معتبر لنز مارکت برند لنز هرا در ایران را نمایندگی می کند. بنابراین شما می توانید با مراجعه به وب سایت معتبر لنز مارکت هر کدام از لنزهای رنگی هرا را که خواستید، خریداری کنید.

دسترسی به این سایت در سراسر ایران ممکن است و شما می توانید در هر جای ایران که باشید با خیال راحت از لنز مارکت لنز رنگی هرای دلخواه خود را خریداری کنید و در درب منزلتان آن را دریافت کنید.

سایت لنز مارکت دارای گواهینامه اعتماد الکترونیکی است و همچنین در تمام 24 ساعت شبانه روز در دسترس است، بنابراین شما می توانید هر زمانی که وقت داشتید از این سایت بازدید کرده و لنز دلخواه خود را خریداری کنید.

شما با مراجعه به یک فروشگاه لنز، عملاً نمی توانید تمام لنزهای آن فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید و امکان محدودی دارید، اما در سایت لنز مارکت شما می توانید به تمام برندهای معتبر لنز در سراسر جهان از جمله برند لنز هرا دسترسی داشته باشید، ساعت ها آنها را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت لنز دلخواهتان را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید لنز به خصوص لنزهای رنگی بسیار مهم است، زیرا عملاً افراد برای زیباتر شدن از این لنزها استفاده می کنند؛ پس سعی کنید در انتخاب لنزهای رنگی وسواس به خرج بدهید تا زیبایی خود را دو چندان کنید.

نمایندگی لنز هرا

خرید لنز هرا از فروشگاه لنز مارکت

شما با خرید لنز هرا از سایت لنز مارکت مطمئن می شوید که کالای اصل را خریداری کرده اید زیرا سایت معتبر لنز مارکت نماینده برند لنز هرا در ایران است و کلیه لنزهای فروخته شده توسط این سایت اصل و اروجینال هستند.

خرید لنز مثل هیچ چیز دیگری نیست، لنز با چشمان شما سرو کار دارد و چنانچه در خرید لنز کوتاهی کرده و از مکان های نا معتبر آن را خریداری کنید، خدایی ناکرده ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیر چشمی شوید.

البته خرید لنز از فروشگاه اینترنتی معتبر لنز مارکت مزایای دیگری هم دارد. چنانچه در تهران حضور داشته باشد لنز مارکت لنز خریداری شده شما را به صورت رایگان به درب منزل شما ارسال می کند و چنانچه در شهرستان ها حضور داشته باشید می توانید لنز خریداری شده خود را از طریق پست درب منزل خود دریافت کنید.

در این صورت مشتریان تهرانی لنز مارکت نیازی نیست شلوغی و ترافیک خیابان های تهران را برای خرید لنز تحمل کنند و مشتریان شهرستانی لنز مارکت می توانند به برندها و لنزهایی دسترسی داشته باشند که شاید هیچ گاه به صورت فیزیکی در شهر و دیار آنها عرضه نشود.

شما می توانید با خرید لنز هرا و سایر برندهای لنز از سایت لنز مارکت از تخفیفات و قیمت های مناسب این سایت بهره مند شوید و در جشنواره های فروش مختلف شرکت کنید.

در ضمن همیشه به یاد داشته باشید که نگهداری مناسب لنز به اندازه خرید لنز مناسب مهم است. تمامی محصولات مراقبت از لنزهای چشمی از برندهای معتبر جهانی در سایت لنز مارکت در دسترس هستند و شما می توانید با مشاوره با کارشناسان این سایت مناسب ترین نوع آنها را انتخاب کنید.


منبع:

http://dreamcontact.co.kr/about-us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *