طبیعتاً تمام افرادی که از لنزهای طبی و یا رنگی استفاده می کنند، نام لنزهای هرا به گوششان خورده، کمپانی لنز هرا در حال حاضر یکی از پرفروش ترین کمپانی ها در سراسر دنیا است و عرضه کننده محصولات زیبایی و آرایشی و لنزهای طبی و رنگی است. بیایید در مورد خرید لنز رنگی هرا و قیمت های آن و همچنین نمایندگی این لنزها در ایران بیشتر بدانیم.

لنز رنگی هرا:

لنز رنگی هرا (Hera) جزء لنزهای رنگی و با کیفیت و ساخت کمپانی دریم کانتکت (Dreamcontact) کشور کره جنوبی می باشد.

لنز هرا دارای مجوز وزارت بهداشت ایران است.

لنز هرا راحتی بسزایی را برای چشمان فرد ایجاد می کند و از این رو رضایت درصد بالایی از مشتریان را جلب کرده است. لنز رنگی هرا مناسب افرادی است که به دنبال رنگ ‌های متنوع و طبیعی برای چشم های خود هستند.

لنزهای رنگی کمپانی هرا در دو گروه فصلی و سالانه تولید می شوند. لنزهای رنگی هرا در ۲۱ رنگ متفاوت در بازار موجود هستند. دامنه رنگی لنزهای هرا بالاست و 21 رنگ را شامل می شود. رنگ های اصلی لنزهای هرا شامل قهوه ای، طوسی، طوسی عسلی، آبی، یخی، سبز و فانتزی هستند. لنزهای رنگی هرا رنگ طبيعی چشمان فرد را شفاف تر کرده و زيبايی خاصی به آن ها می بخشد.

لنزهای رنگی هرا در سه تناژ 1، 2 و 3 ارائه می شوند.

طراحی لنزهای رنگی هرا بر روی چشم های تیره نتیجه بسیار طبیعی و زیبایی دارد، همین مسئله این لنزهای رنگی را از پرفروش ترین لنزهای چشمی رنگی کرده است. راحتی و زیبایی را با خرید لنزهای رنگی هرا از نمایندگی این برند در ایران یعنی سایت لنز مارکت، تجربه کنید.

ویژگی های لنزهای رنگی هرا:

  • لنزهای رنگی هرا رنگ طبيعی چشمانتان را شفاف تر کرده و زيبايی خاصی به آن ها می بخشد.
  • مدل 3 tone لنزهای رنگی هرا دارای رگه های عسلی است و در چشم فرد به صورت روشن دیده می شود.
  • مدل 2 Tone لنزهای رنگی هرا دور مشکی هستند و توجه ها را به سمت چشم بیشتر جلب می کنند. حاشیه مشکی اطراف لنز باعث می شود که به راحتی با اکثر رنگ های پوست و مو هماهنگ شود.
  • مدل 1 tone لنزهای رنگی هرا به صورت طبيعی و ساده در چشم دیده می شوند.
  • ماده سازنده لنزهای رنگی هرا PolyHema است.
  • محتوای آب لنزهای رنگی هرا 42 درصد است.
  • قطر لنزهای رنگی هرا 14 میلی متر است.
  • منحنی پایه لنزهای رنگی هرا 8.6 میلی متر است.
  • افراد با استفاده از لنزهای رنگی هرا راحتی بسیار زیادی را تجربه خواهند کرد.
  • تعداد لنزهای رنگی هرا در هر بسته 2 عدد است.
  • فناوری ساخت لنزهای رنگی هرا، هایدروژل است.
  • لنزهای رنگی هرا دارای ۱۲ گواهینامه بین المللی از جمله استانداردهای CE0120tFDAt و ISO13485 هستند.
  • لنزهای رنگی هرا دارای رنگ بندی مطابق با ۶ تناژ رنگی چشم هستند.
  • لنزهای رنگی هرا باعث تاری یا کدری دید فرد نخواهند شد.
  • لنزهای رنگی هرا کاملاً فیکس و منطبق با قرنیه چشم فرد هستند.
  • لنزهای رنگی هرا دارای رنگ های کاملاً طبیعی هستند.
  • لنزهای رنگی هرا به دلیل آبرسانی بالایی که دارند، مانع ایجاد خشکی در چشم فرد خواهند شد.
  • لنزهای رنگی هرا باعث افزایش جذب اکسیژن قرنیه فرد می شوند.
  • لنزهای رنگی هرا بسیار نازک و شفاف هستند.
  • در ساخت لنزهای رنگی هرا از پیگمان ‌های دارویی استفاده شده که مورد تایید FDA آمریکا نیز است.

کاتالوگ لنز رنگی هرا:

لنز هرا دارای کاتالوگی است که علاقه مندان و استفاده کنندگان از آن می توانند با مراجعه به کاتالوگ آن در مورد خرید هر یک از رنگ های لنز هرا بر اساس سلیقه و انتخاب خود اقدام کنند.

لنز هرا دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی است، همچنین این لنز دارای 21 رنگ است که هر کدام از آن ها سه تناژ متفاوت رنگی دارند. استفاده از کاتالوگ لنز هرا می تواند برای انتخاب و خرید لنز هرا بسیار به افراد کمک کند.

در کاتالوگ لنز هرا می توانید در سه ردیف افقی تن یک، تن دو و تن سوم رنگ لنزها را به ترتیب مشاهده کنید، رنگ هایی مانند خاکستری روشن، خاکستری تیره، قهوه ای، سبز، بنفش، آبی آسمانی و آبی دریا از جمله رنگ هایی هستند که در سه تن مختلف زیر هم در کاتالوگ لنز هرا نمایش داده می شوند.

افراد می توانند با مراجعه به کاتالوگ هرا، بر اساس نوع و تن رنگ به انتخاب رنگ لنز خود بپردازند. هر کدام از رنگ های لنز هرا دارای کد مخصوصی در کاتالوگ لنز هرا می باشند. از این رو، افرد با استفاده از کاتالوگ لنز هرا می توانند به صورت مختصر و مفید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد رنگ ها و تناژهای لنزهای رنگی هرا کسب کنند.

 

خرید لنز رنگی هرا

نکاتی برای هماهنگی لنز رنگی با رنگ چشم و پوست:

در امتحان کردن رنگ های مختلف لنز رنگی درنگ نکنید تا بهترین رنگ مناسب برای رنگ پوست و موی خود را پیدا کنید. پس از به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد رنگ لنزهای رنگی، انتخاب های خود را به دو گزینه محدود کنید. یکی از رنگ ها را در یک چشم خود و دیگری را در چشم دیگر خود قرار دهید. با نگاه کردن به آینه هر دو لنز را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک با رنگ پوست و موی شما هماهنگی بیشتری دارد. هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک چشم خود را ببندید چرا که این کار تصویر دقیق تری از لنز را به شما می دهد.

باید ببینید هر لنز در نورپردازی های متفاوت چگونه به نظر می رسد. به قسمت های سایه بروید تا ببینید لنز شما در شرایط نوری کم چگونه به نظر می رسد. همچنین به قسمت هایی که به خوبی روشن شده اند نیز بروید تا تاثیر لنز رنگی را در نور زیاد نیز روی چهره خود مشاهده کنید.

لنزهای رنگی تاثیر زیادی در زیبایی صورت و چشم های شخص دارند ولی اگر رنگ لنزها متناسب با چهره فرد نباشد حتی می تواند چهره فرد را از حالت زیبایی خارج کند، بنابراین در انتخاب رنگ لنزهای رنگی باید بسیار دقت کرد.

بسیاری از افراد هنگام انتخاب رنگ لنز مناسب با پوستشان با مشکل روبرو می شوند. بعضی از آن ها یک رنگ از پیش مشخص شده را انتخاب می کنند چرا که اعتقاد دارند آن رنگ برایشان مناسب تر است و از رنگ پوستشان چشم پوشی می کنند اما این طرز تفکر صحیح نیست و هر پوستی با رنگ های خاصی تناسب دارد که جذابیت آن را دو چندان می کند.

تاثیر رنگ چشم بر انتخاب لنز

هنگام انتخاب رنگ لنز رنگی باید به این نکته توجه کنید که می خواهید چند وقت به چند وقت از لنز رنگی خود استفاده کنید. مثلاً اگر می خواهید هر روز از لنز رنگی خود استفاده کنید، بهتر است یک رنگ طبیعی تر را انتخاب کنید، اما اگر می خواهید فقط در بعضی از مناسب های خاص از لنز رنگی خود استفاده کنید، می توانید از رنگ های کمی فانتزی تر استفاده کنید تا چهره خود را کاملاً عوض کنید. تاثیر لنزهای رنگی بر روی افراد مختلف متفاوت است و این تفاوت تا حد زیادی به رنگ لنز مورد استفاده و ترکیب آن با پوست و موی فرد بستگی دارد.

اگر رنگ چشم های خود را دوست دارید ولی می خواهید آن ها عمق بیشتری داشته باشند، می توانید از رنگ های لنزی استفاده کنید که رنگ چشم های شما را تقویت می کنند، مثلاً اگر چشمان قهوه ای تیره دارید می توانید به راحتی با یک لنز ساده رنگی آن ها را به عسلی یا قهوه ای با رگه های سبز یا طلایی تبدیل کنید بدون اینکه مصنوعی به نظر برسند، به همین دلیل اگر می خواهید کسی به راحتی متوجه نشود که از لنز استفاده کرده اید ولی در عین حال رنگ چشم هایتان خاص به نظر برسد، می توانید رنگ لنزهای رنگی را نزدیک به رنگ چشم خودتان انتخاب کنید، چون این نوع رنگ ها جلوه خاصی به چشم فرد می بخشند.

تکنیک های تشخیص تناژ پوست

برای خرید لنز رنگی به تن سرد یا گرم پوست خود توجه کنید. برای اینکه گرمی و سردی پوستتان را متوجه شوید باید تکنیک های خاصی را در نظر بگیرید:

  • یک تکنیک این است که به رگ های روی ساعدتان نگاه کنید، اگر رنگ رگ ها آبی باشد، رنگ پوست شما سرد است و اگر رنگ این رگ ها سبز باشد، رنگ پوست شما گرم است.
  • راه دیگر برای تشخیص سردی یا گرمی پوست این است که موهایتان را کاملاً از روی صورتتان جمع کنید و بعد در آینه نگاه کنید اگر در رنگ پوست تان کمی زردی وجود دارد، یعنی پوست تان گرم است و اگر احساس کردید در رنگ پوستتان تن های آبی وجود دارد، یعنی رنگ پوستتان سرد است.
  • لنزهای مناسب برای پوست های گرم بیشتر رنگ های روشن به خصوص خانواده رنگ های قهوه ای هستند و برای کسانی که پوست سرد دارند، رنگ های تیره تر به خصوص خانواده رنگ های آبی مناسب تر هستند.

اگر پوست و موی تیره دارید و چشم هایتان نیز مشکی یا قهوه ای است، می توانید با انتخاب لنز رنگ سبز تیره و یا عسلی زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

اگر رنگ پوست و موی روشن و چشمان خاکستری دارید، می توانید با استفاده از یک لنز آبی زیبایی طبیعی چهره خود را افزایش دهید. قبل از خرید لنزهای رنگی حتماً به بروشور و کاتالوگ های لنز توجه کنید.

خرید لنز رنگی هرا

خرید لنز رنگی هرا و قیمت لنز رنگی هرا:

لنز هرا یکی از بهترین برند های موجود لنز طبی رنگی در بازار جهانی می باشد که محصول کشور کره جنوبی است. لنز طبی رنگی سالانه هرا به خاطر داشتن آبرسانی بالا، یکی از پر طرفدار ترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار ایران نیز می باشد.

لنز طبی رنگی سالانه هرا یکی از بهترین و به صرفه ترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار می باشد.

رنگ های لنزهای رنگی هرا به طور طبیعی با رنگ چشم ترکیب شده و فرقی نمی کند که نیاز به تصحیح بینایی دارید یا نه، چون هر دو نمونه نمره دار و بدون نمره آن تولید می شود. این محصول دارای تنوع رنگ چشمگیری است. به علاوه لنزهای رنگی هرا باید طوری استفاده شوند که در تناسب کامل با رنگ مو و پوست فرد باشند.

خرید لنز هرا از فروشگاه لنز مارکت

لنزهای رنگی طبی و غیر طبی هرا بهتر است از یک مکان معتبر و یا نمایندگی لنزهای هرا خریداری شوند. لنزهای رنگی هرا را از نمایندگی معتبر آن در تهران یعنی سایت لنز مارکت خریداری کنید. سایت لنز مارکت یکی از معتبرترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات بینایی است.

هرا یکی از پیشرفته ترین برندهای لنز است و لنزهایی که تولید می کند مخصوصاً لنزهای رنگی آن جزء بهترین لنزهای موجود در بازار هستند.می توانید برای دیدن قیمت لنزهای رنگی هرا به سایت لنز مارکت مراجعه کنید. قیمت لنزهای رنگی هرا در سایت لنز مارکت منصفانه ترین قیمت و کیفیت آن نیز بهترین کیفیت است، همچنین این لنزها همانطور که در بالا هم گفتیم از مواد و متریال درجه یک ساخته شده اند.

خرید لنزهای رنگی هرا از سایت لنز مارکت دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزایا تنوع در رنگ ها است، تمام رنگ های لنزهای جذاب رنگی هرا را می توانید از سایت لنز مارکت خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید لنزهای رنگی هرا به صورت آنلاین از سایت لنز مارکت صرفه جویی در وقت است، خرید لنز به صورت حضوری نیازمند صرف وقت زیادی است اما اگر لنزهای رنگی هرا را به صورت آنلاین خریداری کنید، در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

از دیگر مزایای خرید لنزهای رنگی هرا این است که لازم نیست طبق ساعات اداری خاصی سفارش آنلاین خود را انجام دهید زیرا خرید در سایت لنز مارکت، در هر ساعاتی از شبانه روز امکان پذیر است. همچنین ارسال محصولات لنز مارکت در داخل شهر تهران هزینه ای ندارد و رایگان است و افراد در تهران می توانند هزینه محصولات را نیز در درب منزل پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *