یک عینک مناسب، ظاهر شما و همچنین بینایی شما را تقویت می کند. برخی از افراد از عینک با قاب های ضخیم استفاده می کنند اما این عینک ها می توانند چهره شما را سنگین کرده یا ویژگی های ظریف صورت شما را پنهان کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد جذابیت بی انتهای عینک های ریم لس را ترجیح می دهند. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد عینک ریم لس و کاربرهای آن بیشتر بدانیم.

برای خرید انواع لنز لابلا با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرید.

چرا افراد استفاده از عینک ریم لس را دوست دارند؟

به این فکر کنید که وقتی برای اولین بار متوجه شدید که به عینک نیاز دارید، چه احساسی داشتید. آیا از امتحان کردن عینک با فریم های مختلف، هیجان زده بودید یا کمی احساس نگرانی می کردید؟ بسیاری از افراد از ظاهر خود با عینک عصبی هستند، بنابراین از استفاده از عینک با فریم های بزرگ یا رنگ های پررنگ خودداری می کنند. عینک های ریم لس با بهبود بینایی و بهبود ظاهر شخص، به استفاده آسان تر از عینک کمک می کنند.

عینک های ریم لس، سبک و راحت هستند. از آنجا که این عینک ها، زیبایی طبیعی شما را برجسته می کنند، ویژگی های صورت شما زیر این عینک  پنهان نمی شود.

اگر به این عینک علاقه دارید، مزایای آن را در مقایسه با عینک های لبه دار در نظر بگیرید:

مقایسه این نوع عینک و عینک ریمد (دارای لبه):

عینک ریم لس عینک ریمد (دارای لبه)
دارای وزن کمی است ممکن است فرد با این عینک، احساس سنگینی روی صورت خود داشته باشد
اجازه می دهد زیبایی طبیعی شما بدرخشد ممکن است ویژگی های طبیعی صورت شما را پنهان کند
کمتر از عینک های دارای قاب بندی، توجه ها را به خود جلب می کند ممکن است ناخواسته، توجه افراد را به خود جلب کند
این عینک ها شیک و جدید هستند این عینک ها، قدیمی هستند
هنگام مطالعه یا رانندگی، هیچ محدودیتی برای فرد ایجاد نمی کند قاب این عینک ها ممکن است تا حدی مانع دید شما شوند
این عینک ها در سبک های مختلفی موجود هستند این عینک ها در سبک های مختلفی موجود هستند

آیا عینک های ریم لس بهتر از عینک های دیگر به نظر می رسند؟

میلیون ها فرد بزرگسال به نوعی به عینک های اصلاحی نیاز دارند اما همه آن ها از این موضوع هیجان زده نیستند. این عینک برای بزرگسالانی که از لنزهای تماسی خوششان نمی آید یا نمی توانند از آن ها استفاده کنند اما نمی خواهند یک جفت عینک بزرگ نیز داشته باشند، ایده آل است. برخی از افرادی که از عینک استفاده می کنند، احساس می کنند که با عینک های ریم لس بهتر به نظر می رسند زیرا این عینک ها، ویژگی های صورت آن ها را پنهان نمی کند. وقتی از عینک ریم لس استفاده می کنید، هنوز شبیه خودتان هستید.

 همچنین برای افرادی با ویژگی های ظریف، گزینه ایی عالی است. اگرچه قاب ها می توانند به ایجاد صورت باریک تر و یا تعادل خط فک قوی کمک کنند اما اگر استایل های قاب دار را انتخاب کنید، صورت شما نیز می تواند بزرگ به نظر برسد. در صورت داشتن ویژگی های ظریف در صورت که ممکن است توسط عینک های فریم شده بر آن ها غلبه کند، این عینک را در نظر بگیرید.

برای خرید لنز طوسی عسلی با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرید.

آیا عینک های ریم لس راحت هستند؟

عینک های ریم لس اغلب راحت تر از عینک های قاب دار در نظر گرفته می شوند. آن ها سبک هستند، بنابراین به صورت شما فشار نمی آورند.

با این حال، اگر تنظیم قاب عینک شما به درستی انجام نشود، ممکن است هنوز کمی ناراحتی را تجربه کنید. همچنین، این مهم است که مطمئن شوید قسمت هایی از عینک که دور گوش شما پیچیده می شوند و کنار سر شما قرار می گیرند، زیاد محکم نشوند، این همان جایی است که نیازمند یک تنظیم خوب قاب است.

برای به حداقل رساندن وزن عینک خود، برای داشتن یک تجربه با عینک تقریبا بدون وزن، یک جفت عینک با عدسی های با شاخص بالا را در نظر بگیرید.

برای خرید انواع جا لنزی با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرید.

کاربردها:

برای پاسخ به این سوال باید این را در نظر گرفت که چه کسانی یک کاندیدای خوب برای این نوع عینک هستند:

  • کسانی که خواهان ظاهری زیبا هستند:

    عینک های ریم لس ویژگی های صورت شما پنهان نمی کنند. هنگامی که از این عینک استفاده می کنید، می توانید رنگ چشم خود را به رخ بکشید یا بینی زیبایی نیز داشته باشید. بدون نگرانی از عینک با فریم های سنگین، موهای خود را آنطور که می خواهید حالت دهید.

  • کسانی که خواهان عینک با وزن کم هستند:

    با عینک های ریم لس می توانید از تجربه راحت تر، استفاده از عینک بدون لبه، لذت ببرید. اگر غالبا برای یافتن عینک های قاب دار احساس سردرگمی می کنید یا اگر مرتبا با فریم های عینک خود عصبی می شوید، این خبر بسیار خوبی است. حتی اگر عینک های دارای لبه قبلا برای شما مزاحم نبوده اند، سخت است که از راحتی بیشتر عینک های ریم لس سبک وزن لذت نبرید.

برای خرید انواع لنز فصلی با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرید.

  • خواهان توجه زیادی به عینک خود نیستید:

    به طور کل عینک برای همه مناسب نیست و این اشکالی ندارد. اگر می خواهید از عینک تنها برای بهبود بینایی خود استفاده کنید، عینک های ریم لس می توانند نیازهای شما را برآورده کنند. بسیاری از مردم از این عینک ها به عنوان جایگزینی موقت برای لنزهای تماسی استفاده می کنند برای وقتی که چشم های آن ها نیاز به استراحت دارند.

  • کسانی که خواهان دید واضحی هستند:

    هنگام رانندگی، خواندن کتاب یا گپ زدن با دوستان، عینک با قاب های بزرگ می توانند مانع بینایی شما شود.این عینک  این مشکل را تسکین می دهد، بنابراین بدون توجه به کاری که می کنید، می توانید دنیای اطراف خود را بدون هیچ محدودیتی ببینید.

معایب

مزایای زیادی در رابطه با عینک های ریم لس وجود دارد اما این سبک محبوب، معایبی نیز دارد. برای شروع، ممکن است بخواهید در صورت تصادف از این عینک اجتناب کنید زیرا عدم وجود قاب پشتی، شکستن این نوع عینک را آسان تر می کند. این در صورتی است که اگر اغلب عینک خود را می اندازید یا به طور کلی فراموش می کنید که آن ها را در یک قاب محافظ، نگهداری کنید، استفاده از این عینک برای شما مناسب نیست.

کثیف کردن عینک های ریم لس بسیار آسان است زیرا دارای فضای لنز زیادی هستند. سعی کنید به خاطر داشته باشید که عینک خود را با گرفتن پهلوها به جای قطعه بینی، بردارید. این ممکن است به شما در کاهش لکه ها کمک کند.

برای خرید انواع محلول لنز با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرید.

گاهی اوقات قیمت این نوع عینک ها بیشتر از مدل های قاب دار است. برخی از مشتریان از این امر تعجب می کنند که فرض می کنند شیشه هایی با فریم باید قیمت بالاتری داشته باشند و در حالی که این امر قابل درک است، عینک های ریم لس به دلیل فرایند تولید می توانند قیمت بالاتری را به همراه داشته باشند.

برخی از معایب آن عبارتند از:

  • ممکن است به راحتی شکسته شوند
  • لکه به راحتی روی آن ها ایجاد می شود
  • ممکن است این عینک ها هزینه بیشتری نسبت به عینک های قاب دار داشته باشند.
  • عینک های ریم لس در مقایسه با عینک های لبه دار، محدودیت های بیشتری برای عدسی های تجویزی ایجاد می کنند.

آیا عینک های ریم لس مد روز هستند؟

عینک های قاب دار اغلب سرگرم کننده و شیک محسوب می شوند، در حالی که عینک های ریم لس جذابیت همیشگی و جاودانه ایی دارند. این بدان معنا نیست که عینک های ریم لس، شیک و مد روز نیستند. در حقیقت، افراد مشهور و مدل های زیادی در این سال ها با عینک های ریم لس دیده شده اند، از جمله:

  • زین ملک (Zayn Malik)
  • کیت هرینگتون (Kit Harrington)
  • کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)
  • بلا حدید (Bella Hadid)

ممکن است عکس های جنیفر گارنر را با عینک هایی با لبه های نیمه ریم لس مشاهده کرده باشید که قسمت بالای آن رنگی است. این عینک ها برای او خوب عمل می کنند زیرا روی ابروهای زیبا او تاکید می کنند.

برخی از افرادی که از عینک های ریم لس استفاده می کنند، استدلال می کنند که عینک بدون قاب شیک تر است زیرا می توانید تقریبا در هر مکانی از آن استفاده کنید. این عینک برای استفاده روزمره عالی است اما برای امور رسمی مانند عروسی و جشن نیز مناسب است.

سخن آخر:

عینک های ریم لس، سبک و راحت هستند. از آنجا که این عینک ها، زیبایی طبیعی شما را برجسته می کنند، ویژگی های صورت شما زیر یک عینک پنهان نمی شود.

عینک های ریم لس اغلب راحت تر از عینک های قاب دار در نظر گرفته می شوند. آن ها سبک هستند، بنابراین به صورت شما فشار نمی آورند.

برای کاربردهای آن، باید این را در نظر گرفت که چه کسانی یک کاندیدای خوب برای این عینک هستند: کسانی که خواهان ظاهری زیبا هستند، کسانی که خواهان عینک با وزن کم هستند، خواهان توجه زیادی به عینک خود نیستید و کسانی که خواهان دید واضحی هستند.

همچین عینک های ریم لس دارای معایبی نیز هستند، برخی از این معایب عبارتند از: ممکن است به راحتی شکسته شوند، لکه به راحتی روی آن ها ایجاد می شود، ممکن است این عینک ها هزینه بیشتری نسبت به عینک های قاب دار داشته باشند و … .

این عینک برای استفاده روزمره عالی است اما برای امور رسمی مانند عروسی و جشن نیز مناسب است.

منبع:

https://www.jins.com/us/blog/what-are-the-pros-and-cons-of-rimless-glasses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *