[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]امروزه لنزهای چشمی یکی از نیازهای اساسی افراد به شمار می روند. لنزهای چشمی، وسایل پزشکی هستند که به اصلاح تعدادی از اختلالات بینایی از جمله دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم کمک می کنند و تمرکز چشم را برای خواندن، بهبود می بخشند.بعضی از افراد دوست دارند که لنزهای خود را به صورت چندتایی و عمده بخرند و بعضی نیز برای راه اندازی کسب و کار خود که مربوط به فروش لنزهای چشمی است، لنزها را به صورت عمده خریداری می کنند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید مستقیم لنز از عمده فروش بیشتر بدانیم.[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

خرید مستقیم لنز از عمده فروش:

عمده فروشی کسب‌ و کاری است که به مقدار زیادی اجناس را خریداری کرده و آن ها را به سایر افراد و کسب‌ و کارها می ‌فروشد. عمده فروش، واسطه‌ بین تولید کننده‌ محصول و سایر کسب ‌و کارهایی است که می‌ خواهند محصولات او را بفروشند.

عمده فروش لنز به کسی یا جایی اطلاق می شود که لنزها را به صورت چند تایی و با قیمت های ارزان تر به فروش می رساند.

خرید مستقیم لنز از عمده فروش برای افرادی که از لنزهای چشمی زیاد استفاده می کنند، بسیار مناسب است زیرا با این کار در قیمت ها بسیار صرفه جویی کرده و همچنین نگران جایگزین کردن لنزهای خود نیستند. دسته دومی که خرید لنزهای چشمی به صورت عمده برای آن ها بسیار مناسب است، افرادی هستند که خود مشغول فروش تکی لنزهای چشمی هستند و چون می خواهند از این طریق کسب درآمد کنند، ترجیح می دهند لنزهای چشمی را به صورت عمده از عمده فروش لنز خریداری کنند.

عمده فروش لنزهای چشمی باید لنزهای باکیفیت و با قیمت مناسبی برای فروش، عرضه کند زیرا اگر کیفیت لنزها پایین باشد و یا قیمت آن ها بالا باشد، فرد دیگر برای خرید عمده لنزهای چشمی به آن عمده فروش مراجعه نخواهد کرد.

لنزمارکت

سایت لنز مارکت علاوه بر فروش تکی لنزهای چشمی، آن ها را به صورت عمده نیز به فروش می رساند.

سایت فروشگاهی لنز مارکت، لنزها را به طور مستقیم از تولید کننده می خرد و آن ها را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده در اختیار افراد قرار می دهد.

لنزهای عرضه شده در سایت لنز مارکت چون مستقیما از تولید کننده خریداری می شوند، دارای کیفیت های بسیار مطلوبی هستند و قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند.

عمده فروش لنز باید تنوع لنز بسیار زیادی داشته باشد. در سایت لنز مارکت همه نوع برند لنز طبی، رنگی و رنگی طبی از بوش اند لومب، جانسون، ایراپتیکس، مورنینگ و فرشلوک گرفته تا هرا، بونو، بایوفینیتی، زیرو سون، بیوتی، فستیوال و … به فروش می رسد.

خرید مستقیم لنز از عمده فروشنکاتی برای افرادی که به طور مداوم از لنزهای چشمی استفاده می کنند:

بیشتر افراد می توانند با خیال راحت از لنزهای چشمی استفاده کنند. اما اگر دستورالعمل های استفاده درست از آن ها را دنبال نکنید، می توانید خطر تحریک، ناراحتی و عفونت چشم را افزایش دهید. رعایت نکات زیر ضمن حفظ سلامت چشم، فواید لنزهای چشمی را نیز به حداکثر می رساند.

  • استفاده از لنزهای طبی فقط توسط متخصصان بینایی سنجی و چشم پزشکان قابل تجویز هستند. لنزهای طبی را بدون مشاوره تخصصی آن ها خریداری نکنید. لنزهای چشمی، وسایل پزشکی محسوب شده و وسایل آرایشی و بهداشتی نیستند و در صورت تجویز نادرست می توانند سلامت چشم شخص را به خطر بیندازند.
  • نسخه های لنز طبی حداکثر تا 12 ماه معتبر هستند. سعی کنید به طور منظم به متخصص مراقبت از چشم خود مراجعه کنید و همیشه توصیه های او را دنبال کنید.
  • دستورالعمل های همراه لنز چشمی خود را دنبال کنید. اگر دستورالعمل ندارید، از متخصص مراقبت از چشم خود یک نسخه بخواهید یا به وب سایت سازنده و فروشنده لنزها نگاهی بیندازید.
  • اگر درد چشم، تاری دید، تورم یا قرمزی غیرمعمول دارید، ممکن است به عفونت چشم مبتلا شده باشید، لنزها را از چشم بیرون آورده و به متخصص مراقبت از چشم خود مراجعه کنید. در هنگام مراجعه به چشم پزشک، لنزهای چشمی، محفظه نگهداری لنز و محلول لنز خود را به همراه داشته باشید.
  • از متخصص مراقبت از چشم خود درباره استفاده از لنزهای چشمی در هنگام فعالیت های ورزشی (به ویژه فعالیت های مبتنی بر آب) برای جلوگیری از آسیب و عفونت، سوال کنید و از او مشاوره دریافت کنید.
  • همیشه در صورت بروز مشکل با لنزهای چشمی، یک عینک پشتیبان با نسخه فعلی به همراه داشته باشید.

نکات مهم در هنگام استفاده از لنز چشمی:

  • طبق تجویز از لنزهای خود استفاده کنید. متخصص مراقبت از چشم شما یک برنامه زمانی استفاده برای لنزها را به شما توصیه می کند. از لنزهای چشمی خود فقط برای مدت زمان توصیه شده، استفاده کنید.
  • قبل از لمس لنزهای چشمی، دستان خود را بشویید. برای شستن دست ها از آب گرم و صابون استفاده کنید و بعد دست ها را به خوبی خشک کنید. این کار خطر ابتلا به عفونت چشم را کاهش می دهد.
  • قبل از قرار دادن لنز، مطمئن شوید که از روش صحیحی استفاده می کنید.
  • اگر می خواهید آرایش کنید، قبل از آرایش کردن، لنزها را داخل چشم خود قرار دهید و قبل از پاک کردن آرایش، لنزها را از چشم خود خارج کنید.
  • اگر می خواهید از اسپری های مو و بدن استفاده کنید، قبل از قرار دادن لنزها در چشم این کار را بکنید زیرا این ها می توانند یک لایه روی لنزهای شما ایجاد کرده و باعث تحریک چشم شوند.
  • مراقب استفاده از کرم های صورت باشید. کرم های مرطوب کننده اطراف چشم ممکن است باعث تحریک لنزهای چشمی شوند.
  • اگر لنز شما آسیب دیده، پاره یا سوراخ شده است، از قرار دادن آن ها روی چشم های خود، اجتناب کنید.
  • لنزها را در دهان نگذارید و آن ها را با بزاق دهان مرطوب نکنید. بزاق دهان، استریل نیست و می تواند باعث عفونت چشم شود.
  • هرگز از لنزهای چشمی شخص دیگری استفاده نکنید و لنزهای خود را نیز به شخص دیگری به امانت ندهید.
  • با لنزهای خود نخوابید، مگر اینکه متخصص چشم به شما این اجازه را بدهد.

نکات مهم در مورد مایع لنز و نگهداری لنزهای چشمی:

  • طبق تجویز، لنزهای چشمی خود را تمیز و نگهداری کنید. انواع مختلف لنزها به مراقبت ویژه و محصولات خاصی احتیاج دارند. همیشه از محصولات توصیه شده توسط متخصص مراقبت از چشم خود استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن و نگهداری لنزها فقط از مایع لنز تازه استفاده کنید. هرگز از مایع های لنز قدیمی، مجددا استفاده نکنید.
  • مایع لنز را درصورت توصیه سازنده عوض کنید، حتی اگر هر روز از لنزهای خود استفاده نمی کنید.
  • اگر از محفظه مخصوص نگهداری لنز استفاده می کنید، طبق توصیه های متخصص چشم خود، آن را مرتباً تمیز کنید. دستان خود را قبل از تمیز کردن محفظه نگهداری لنز بشویید. تمیز نکردن محفظه نگهداری لنز، منبع اصلی عفونت است.
  • برای تمیز کردن و نگهداری لنزها هرگز از آب شیر یا آب مقطر یا محلول نمکی خانگی استفاده نکنید. این موارد، استریل نیستند و می توانند منجر به عفونت های شدید چشم شوند.
  • مایع لنزهای چشمی را به ظروف کوچکتر با اندازه سفری منتقل نکنید. این کار می تواند بر بی خاصیت شدن مایع لنز، تأثیر بگذارد. این امر همچنین می تواند شما را در معرض خطر عفونت های چشمی قرار دهد.
  • اجازه ندهید لبه بطری مایع لنز شما چیزی را لمس کند و بعد از استفاده از آن، درب آن را محکم ببندید.
  • بدون پرسیدن و اجازه از متخصص مراقبت از چشم خود، نوع مایع لنز خود را تغییر ندهید.

خرید مستقیم لنز از عمده فروشسخن آخر خرید مستقیم لنز از عمده فروش:

میلیون ها نفر در سراسر جهان از لنزهای چشمی استفاده می کنند.

افرادی که به طور مرتب از لنزهای چشمی استفاده می کنند، بهتر است لنزهای خود را به صورت عمده خریداری کنند زیرا بیشتر لنزها از خارج از کشور وارد ایران می شوند و با توجه به افزایش روز به روز نرخ دلار ممکن است روز به روز دچار افزایش قیمت شوند، فرد با خرید لنزهای چشمی به صورت عمده در هزینه های خود صرفه جویی می کند.

همچنین افرادی که قصد دارند، فروشگاه لنزهای چشمی را راه اندازی کنند و لنزها را به صورت تکی به فروش برسانند، بهتر است لنزها را به صورت عمده خریداری کنند تا بتوانند سود مناسبی کسب کنند.

سایت لنز مارکت یکی از فروشگاه هایی است که علاوه بر فروش لنزهای چشمی به صورت تکی، لنزها را به صورت عمده نیز به فروش می رساند.

لنزهای چشمی عمده عرضه شده توسط سایت فروشگاهی لنز مارکت دارای برندهای معتبری بوده، بسیار باکیفیت هستند و دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند.

سایت لنز مارکت، لنزها را مستقیم از تولید کننده ها خریداری می کند، به همین دلیل لنزهای عرضه شده توسط این سایت بسیار باکیفیت هستند و قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ایی دارند.

لنز مارکت یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بینایی, با پایبندی به سه اصل کلیدی: پرداخت امن، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل ‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه ‌های معتبر ایران، به بزرگ ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لنزهای چشمی ایران تبدیل شود.

شما برای خرید لنزهای چشمی به صورت عمده از سایت لنز مارکت می توانید با کارشناسان خبره این سایت مشورت کرده و راهنمایی های مناسب را از آن ها بگیرید.

منبع:

http://www.hpra.ie/docs/default-source/publications-forms/information-leaflets/hpra_safety-tips-contact-_web.pdf?sfvrsn=2[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *