امروزه استفاده از لنزهای رنگی در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر چه بخشی از افراد لنزهای رنگی خود را به صورت حضوری و از فروشگاه ها خریداری می کنند اما تعداد زیادی از افراد نیز لنزهای رنگی خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری می کنند، چرا که خرید از فروشگاه های آنلاین مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد. ما در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

اگرچه بازار عمدتا توسط فروشگاه هایی که خرید حضوری دارند تحت سلطه قرار گرفته است، اما با رونق تجارت جهانی و طی یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا روند خرید حضوری به سرعت در حال تغییر است و جای خود را به خریدهای آنلاین داده است. به بیان ساده تر، فروش آنلاین لنز رنگی یک فرصت عالی تجاری برای کارآفرینانی است که به دنبال طرحی برای شروع فعالیت آنلاین خود هستند.

روند رشد فروشگاه های آنلاین فروش عینک و لنز چشمی:

روند رشد فروش فروشگاه های آنلاین عینک و لنزهای چشمی را می توان از طریق آمار زیر مشاهده کرد:

  • 3 میلیارد نفر در سراسر جهان با نوعی اختلال بینایی زندگی می کنند.
  • 11 درصد از درآمد بازار جهانی عینک تا سال 2021 از طریق فروش آنلاین تأمین می شود.
  • پیش بینی می شود ارزش بازار جهانی عینک تا سال 2023 به 178 میلیارد دلار برسد.
  • 17 درصد لنزهای چشمی که هر ساله به فروش می رسند از فروشگاه های اینترنتی خریداری می شوند.
  • صنعت فروش لنزهای چشمی و عینک به طور متوسط سالانه 7 درصد رشد می کند
  • انتظار می رود بازار فروش لنزهای چشمی و عینک بین سال های 2017 تا 2023، 1.5 برابر رشد کند.

پیش بینی ها و روندها به وضوح نشان دهنده رشد بازار فروش لنزهای چشمی و عینک ها به صورت آنلاین است. بهترین قسمت این است که شما برای تهیه منبع یا فروش محصولات خود محدود به بازارهای محلی خود نخواهید بود.

با استفاده از فناوری پیشرفته و اتصال از طریق کانال های آنلاین، می توانید یک تجارت جهانی داشته باشید که در آن تأمین کنندگان و مشتریان می توانند در هر نقطه از جهان واقع شده باشند.

از آنجا که این یک صنعت عمودی مبتنی بر نیاز است شانس خوبی برای موفقیت در بازارهای داخلی و همچنین بین المللی دارد.

دلایل شروع فروش آنلاین لنزهای رنگی:

گرچه بسیاری از صنایع دیگری برای انتخاب وجود دارد، در اینجا چند دلیل می آوریم که چرا فروش آنلاین لنزهای رنگی مورد خوبی برای تجارت است.

  • با افزایش استفاده از رایانه، لپ تاپ، موبایل و غیره، خرید لنزهای رنگی به صورت آنلاین افزایش پیدا کرده است.
  • استفاده از لنزهای رنگی به یک سبک مد تبدیل شده است و افراد جوان مایل هستند مرتباً لنزهای رنگی خود را تغییر دهند و از لنزهای جدید استفاده کنند.
  • دسترسی آسان به فروشگاه های آنلاین عرضه کننده لنزهای چشمی و عینک
  • اطمینان مشتریان به خرید محصولات به صورت آنلاین افزایش یافته است.
  • در دسترس بودن آسان تامین کنندگان لنزهای رنگی

6 چالش برتر راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی:

قبل از اینکه کار جدید خود را شروع کنید، بهتر است که برای چالش ها و همچنین راه حل های احتمالی مقابله با آن ها، یک برنامه دقیق تهیه کنید. این نه تنها شما را از سردرگمی نجات می دهد بلکه پیشرفت شما را با برنامه تجاری خود هماهنگ می کند.

در زیر لیستی از چالش هایی که ممکن است هنگام برنامه ریزی کسب و کار جدید خود با آن روبرو شوید، آورده شده است:

  • یافتن شریک فناوری مناسب

با مراجعه به یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی پیشرفته که راه حل های جامع تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد، به راحتی می توان از پس این کار برآمد.

  • تدارکات ساده

اگر از همان ابتدا تدارکات خود را ساده نکنید، ارائه محصولات به موقع به درب منزل مشتریان می تواند یک چالش باشد.

  • ایجاد اعتماد مشتری

ایجاد اعتماد مشتری رمز موفقیت هر شغلی است و شما می توانید این کار را با همکاری با شرکا و تامین کنندگان مناسب که لنزهای رنگی با بهترین کیفیت را تولید می کنند، انجام دهید.

  • گزینه های پرداخت محدود

بسیاری از فروشندگان آنلاین فقط به دلیل محدود بودن کانال های پرداخت، قادر به درک میزان فرصت های از دست رفته خود نیستند.

  • بازده و بازپرداخت

در صورت عدم توجه به جزئیات، بازده و بازپرداخت برای لنزهای رنگی می تواند به میزان قابل توجهی زیاد باشد. اطمینان از بررسی دقیق کیفیت محصول و نگهداری کاتالوگ از لنزها می تواند به شما در به حداقل رساندن بازده و بازپرداخت کمک کند.

  • رقابت در قیمت ها

آخرین اما سخت ترین چالش، غلبه بر قیمت رقبای خود و ارائه قیمتی است که باعث شود مخاطبان هدف شما به برند سایت شما وفادار بمانند.

فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگیفروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

ویژگی های زیر لازمه یک فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی است:

  • کیفیت بالای محصولات

یک فروشگاه آنلاین لنز رنگی خوب، باید لنزهای رنگی درجه یکی را برای خرید در اختیار افراد قرار دهد. همچنین اگر این فروشگاه وسایل جانبی استفاده از لنز را نیز عرضه می کند، باید این محصولات نیز کیفیت بالایی داشته باشند. دلیل اینکه لنزهای رنگی ارائه شده در یک فروشگاه اینترنتی باید کیفیت مناسبی و بالایی داشته باشند این است که اگر کیفیت لنزها بالا باشند باعث جلب اعتماد مشتریان خواهد شد و باعث می شود مشتریان عادی به مشتریان وفادار و ثابت تبدیل شوند و همچنین باعث می شود این مشتریان، افراد دیگری را نیز به فروشگاه اینترنتی شما جذب کنند.

  • مشتری مداری

کارمندان و صاحبان یک فروشگاه اینترنتی و به خصوص فروشگاه اینترنتی لنز رنگی باید مشتری مدار باشند و اخلاق خوب و مناسبی داشته باشند، چرا که در غیر این صورت مشتریان به سمت فروشگاه آنان جذب نخواهند شد. همچنین این افراد باید معلومات زیادی در زمینه لنزهای رنگی، طرز استفاده از آن ها، طرز تمیز کردن آن ها و … داشته باشند تا بتوانند اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهند و مشاوره های لازم را به آنان بدهند. همچنین یکی دیگر از اصل های اساسی مشتری مداری در کار فروش آنلاین این است که وقتی مشتری از شما سوالی می پرسد با نهایت دقت و در سریع ترین زمان ممکن به او پاسخ دهید، چرا که اگر جواب سوال او خیلی طول بکشد، ممکن است دیگر به آن جواب احتیاجی نداشته باشد.

  • شیک بودن فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی باید ظاهر مناسبی داشته باشد و شیک باشد. در این صورت می تواند افراد بیشتری را به سمت خود جلب کند.

  • مناسب بودن قیمت لنزهای رنگی

لنزهای رنگی ارائه شده در یک فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی، علاوه بر باکیفیت بودن، باید قیمت های مناسبی نیز داشته باشند. اگر قیمت ها بسیار بالا باشند، افراد از خرید آن محصول منصرف می شوند و اگر قیمت ها بسیار پایین نیز باشند، افراد ممکن است به کیفیت محصولات شک کنند و باز هم از خرید آنان صرف نظر کنند.

  • تنوع رنگ های لنز رنگی

لنزهای رنگی ارائه شده در یک فروشگاه آنلاین باید تنوع رنگی بالایی داشته باشند تا مشتری را به خرید جلب کنند. همچنین این تنوع رنگی از آنجا حائز اهمیت است که هر رنگ پوست و مویی نیازمند یک رنگ یا رنگ های خاصی از لنزهای رنگی است و این تنوع رنگی باعث می شود که فروشگاه اینترنتی لنز بتواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد.

  • مطمئن بودن درگاه پرداخت

درگاه پرداخت الکترونیکی فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی شما باید مطمئن باشد و مجوزهای لازم را نیز داشته باشد. همچنین بهتر است که فروشگاه اینترنتی شما، پرداخت درب منزل نیز داشته باشد تا افراد بتوانند با خیال راحت به آن اعتماد کنند.

  • درج جزئیات کامل مربوط به هر لنز

افراد به قصد کسب اطلاعات لازم درباره لنزهای رنگی مورد نیاز خود به فروشگاه اینترنتی فروش لنز مراجعه می کنند و تا اطلاعات لازم درباره آن لنز را ندانند، نسبت به خرید آن اقدام نمی کنند. معمولا افراد تمایل دارند، لنزهای رنگی با برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند و جزئیات کامل درباره آن ها را بدانند. یک فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگی خوب باید جزئیات را در زیر هر محصول درج نماید و حدالامکان، امکان مقایسه چند محصول را با هم فراهم کند.

فروشگاه اینترنتی فروش لنز رنگیو سخن آخر:

امروزه با افزایش تقاضای خرید لنزهای رنگی، فروشگاه های اینترنتی فروش لنز رنگی نیز توسعه زیادی پیدا کرده اند.

خرید آنلاین لنزهای رنگی مزایای زیادی نسب به خرید این لنزها به صورت حضوری دارد و یکی از بزرگترین این مزایا به خصوص در اوضاع شیوع ویروس کرونا، این است که شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تمام کارهای انتخاب و ثبت سفارش خود را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

از ویژگی هایی که یک فروشگاه اینترنتی لنز رنگی خوب باید داشته باشد، می توان به: کیفیت بالای لنزها، مشتری مداری، شیک بودن فروشگاه اینترنتی، مناسب بودن قیمت لنزهای رنگی، تنوع رنگ های لنز رنگی، مطمئن بودن درگاه پرداخت، درج جزئیات کامل مربوط به هر لنز و … اشاره کرد.

از فروشگاه های اینترنتی فروش لنز رنگی و چشمی خوب که همه شرایط بالا را با هم دارد، می توان به فروشگاه اینترنتی لنز مارکت اشاره کرد. سایت فروشگاهی لنز مارکت بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز در ایران است.

لنزهای رنگی ارائه شده در سایت لنز مارکت دارای تنوع برند و رنگ بسیار زیادی هستند، همچنین این لنزها دارای کیفیت های فوق العاده بالایی نیز هستند.

 

 

منابع:

 

https://www.storehippo.com/blog/how-to-sell-glasses-and-contact-lenses-online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *