[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]لنزهای رنگی با کیفیت، گزینه ایی کاملا راحت برای استفاده روزمره هستند و رنگ چشم ها را بسیار جذاب تر و گیراتر خواهند کرد. لنزهای رنگی به رنگ چشم شما عمق می بخشند و آن را زیباتر خواهند کرد. همچنین با استفاده از لنزهای رنگی می توانید ظاهر خود را تکمیل کنید. لنزهای رنگی فقط برای دیدن نیستند، بلکه برای ایجاد ظاهر شیک تری نیز هستند. لنزهای رنگی با ترکیبات مختلف رنگ مو می توانند جلوه های مختلفی ایجاد کنند.[/vc_column_text]

لنز رنگی (بدون نمره ) فصلی فرشلوک (FRESHLOOK)

قیمت اصلی 314/000 تومان بود.قیمت فعلی 280/000 تومان است.
[vc_column_text text_larger=”no”]به فکر خرید لنزهای رنگی هستید؟ با استفاده از این راهنمای مفید در مورد چگونگی مطابقت کامل رنگ چشم می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ست کردن رنگ مو با رنگ لنز رنگی:

اگر رنگ مو با رنگ لنز رنگی ست باشد، جلوه زیباتری به چهره فرد می بخشد.

در زیر مواردی از ست کردن رنگ مو با رنگ لنز رنگی، آمده است:

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای بلوند بهتر است؟

موهای بلوند در واقع متناسب با طیف گسترده ایی از رنگ چشم ها است و به سایه چشم کمک می کند تا پرطراوت به نظر برسد.

بهترین رنگ مو برای چشم های آبی، معمولاً بلوند است. هر دو رنگ لنز آبی تیره و روشن با موهای بلوند بسیار چشمگیر به نظر می رسند. چشم های آبی همیشه یک ویژگی بسیار محبوب هستند. لنزهای رنگی با رنگ سبز روشن نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که متناسب با موهای بلوند است و ظاهری گیرا را ایجاد می کند که به ویژه در پوست های روشن و بژ موثرتر است. لنز رنگی با رنگ سبز روشن بسیار جذاب تر از رنگ سبز تیره با موهای بلوند است. یک گزینه جایگزین دیگر رنگ لنز با موهای بلوند می تواند رنگ بنفش باشد زیرا این رنگ غیرمعمول باعث ایجاد ظاهری زیبا و کمی رمزآلود می شود که مطمئناً سرها را به طرف شما برمی گرداند. اگر موهای بلوند پلاتینی دارید، رنگ لنز آبی روشن می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای قرمز بهتر است؟

مسلماً بهترین رنگ مو برای رنگ چشم های سبز و رنگ لنزهای رنگی سبز، موهای قرمز می باشد. کنتراست بین این دو رنگ، کهربایی است و واقعاً به برجسته شدن چشم ها کمک می کند. هر سایه سبز رنگی با موهای قرمز هماهنگ است، در حالی که رنگ سبز تیره برای موهای قرمز روشن تر مناسب هستند و رنگ سبز روشن برای موهای قرمز تیره تر مناسب است. در غیر این صورت، اگر رنگ لنز سبز واقعاً مورد علاقه شما نیست، لنز به رنگ آبی نیز انتخاب خوبی است و هنوز هم یک کنتراست چشمگیر ایجاد می کند.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای قهوه ای مناسب است؟

بهترین رنگ مو برای چشم های قهوه ای باید موهای قهوه ای باشد. سایه های قهوه ای با هم ادغام می شوند تا ظاهری طبیعی و موثر ارائه دهند. جای تعجب نیست که این ظاهر طبیعی هنگام استفاده از لنزهای فندقی نیز ایجاد می شود. بهترین رنگ مو برای رنگ لنز فندقی، رنگ های تیره است. یک ترکیب دیگر برای موهای قهوه ای، استفاده از رنگ لنز آبی است. این ظاهر جذاب قطعاً یکی از مواردی است که شما را به طرز بسیار خوبی مورد توجه قرار خواهد داد.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای تیره بهترین هستند؟

دقیقاً مانند موی بلوند، موهای سیاه پس زمینه کاملاً مناسب برای هر رنگ چشمی هستند. یک ترکیب فوق العاده، رنگ لنز بنفش با موهای سیاه است زیرا در این مورد، چشم ها به گونه ایی منحصر به فرد برجسته می شوند. لنزهای رنگی به رنگ آبی و سبز نیز می توانند جلوه ای مشابه ایجاد کنند و از گزینه های محبوب موهای سیاه هستند. همچنین لنزهای چشمی بسیار تیره نیز با موهای مشکی می توانند ظاهری منسجم و فوق العاده مرموز ایجاد کنند.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای قهوه ای متوسط مناسب هستند؟

تقریباً هر رنگ لنز رنگی با موهای قهوه ای متوسط مطابقت دارد. برخی از رنگ لنزهایی که با این رنگ موها مطابقت دارند شامل رنگ عسلی، آبی، خاکستری، سیاه و سبز هستند.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای روشن مناسب هستند؟

به لنزهای رنگی به رنگ های تیره مانند سیاه، قهوه ای تیره و شکلاتی فکر کنید. این رنگ ها کاملاً رنگ موی شما را تکمیل می کنند. حتی لنزهای رنگی روشن تری مانند قهوه ای روشن و خاکستری نیز با رنگ موهای روشن مناسب خواهند بود. ترفند ست کردن رنگ لنز رنگی با رنگ موهای روشن این است که ابروهای خود را نیز مانند موهای خود رنگ کنید تا به یک ظاهر آراسته تر برسید.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای رنگ فانتزی مناسب هستند؟

در اینجا منظور از موهای به رنگ فانتزی، رنگ های بنفش، صورتی، آبی یا دیگر رنگ های روشن است. اگر دارای این رنگ موها هستید، با لنز رنگی به رنگ های قهوه ای و یا مشکی می توانید ظاهر خود را تکمیل کنید. لنز به رنگ روشن با رنگ موهای فانتزی زیاد مناسب نیست.

  • کدام رنگ لنزهای رنگی برای موهای نقره ایی مناسب هستند؟

استفاده از رنگ نقره ایی برای مو در حال افزایش است، این رنگ می تواند ظاهر شگفت انگیز برای افراد ایجاد کند. رنگ لنزهای خاکستری ترکیب بسیار خوبی با موهای نقره ایی است.

 

ست کردن رنگ مو با رنگ لنز رنگیانتخاب رنگ لنز رنگی براساس رنگ چشم ها:

  • لنزهای رنگی برای چشم های روشن

اگر چشمان روشنی دارید و می خواهید ظاهر خود را به شکلی ظریف تغییر دهید، رنگ تقویت کننده ایی که باعث می شود لبه های عنبیه چشم شما برجسته شود یا رنگ طبیعی چشم شما عمیق تر شود، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود و در حالی که هنوز طبیعی به نظر می رسید، می توانید رنگ چشم دیگری را تجربه کنید. به عنوان مثال، اگر چشمان خاکستری دارید، به دنبال لنزهای بنفش یا آبی بروید تا متفاوت به نظر برسید.

در صورت تمایل به داشتن ظاهری چشمگیر و جدید برای جلب توجه مردم، لنزهای رنگی گرم مانند قهوه ای تا زمانی که چشمانی به رنگ روشن داشته باشید، عالی خواهد بود.

  • لنزهای رنگی برای چشم های تیره

اگر چشمان تیره ایی دارید، رنگ های مات بهترین انتخاب برای شما هستند. اگر می خواهید تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید اما هنوز هم می خواهید طبیعی به نظر برسید، به دنبال لنزهای قهوه ای روشن تر یا فندقی بروید.

در بعضی مواقع، شما می خواهید در میان جمعیت متمایز شده و توجه ها را به خود جلب کنید. برای آن مواقع، لنزهای رنگی با رنگ های روشن باعث می شوند به خواسته خود برسید. همچنین اگر پوست شما نیز تیره باشد، لنزهای رنگ روشن جلوه ایی چشمگیر به شما خواهند داد.

انتخاب لنز رنگی براساس رنگ پوست:

  • لنزهای رنگی برای پوست بور

اگر رنگ پوست روشن و بوری دارید، احتمال اینکه هر رنگ لنز رنگی به پوست شما بیاید، زیاد است. لنزهای رنگی با رنگ های آبی و خاکستری ظاهری درجه یک به شما می بخشند. پوست روشن همچنین زمینه ایی فوق العاده برای رنگ های روشن چشم است. رنگ هایی مانند فیروزه ایی، بنفش و آبی، رنگ چشمان شما را در میان مردم متمایز می کند.

  • لنزهای رنگی برای پوست برنزه

اگر پوست قهوه ای یا برنزه دارید، به لنزهای رنگی با رنگ روشن احتیاج دارید، این رنگ ها، رنگ هایی هستند که باعث درخشش چشم شما از رنگ چهره شما می شوند. افراد برنزه معمولاً لنزهای فندقی، سبز، عسلی، خاکستری یا آبی تیره را انتخاب می کنند. اگر گزینه های خنثی مانند رنگ های قهوه ای یا خاکستری را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که سایه آن ها کمی متفاوت از سایه چشم شما است تا عنبیه چشم شما کاملا جلوه داشته باشد.

  • لنزهای رنگی برای پوست تیره

اگر رنگ پوست تیره دارید، می توانید به دنبال رنگ های متنوعی بروید، همه این ها به خود شما بستگی دارد. رنگ های گرم معمولاً بهترین عملکرد را دارند. اگر ظاهری طبیعی می خواهید، می توانید از رنگ های قهوه ای، فندقی و دودی استفاده کنید. اگر می خواهید سرها به طرف شما بچرخند، از رنگ های عسلی یا خاکستری استفاده کنید.

ست کردن رنگ مو با رنگ لنز رنگیو سخن آخر:

لنزهای رنگی وقتی با رنگ موی فرد ست می شوند، جلوه بسیار جذاب تری به شخص می بخشند.

استفاده از لنزهای رنگی باعث می شود چشمان شما بزرگتر و گیراتر به نظر برسند.

طریقه ست کردن رنگ مو با رنگ لنز رنگی می تواند شامل موارد زیر باشد:

رنگ لنز مناسب برای موهای بلوند، شامل رنگ های آبی تیره و روشن، سبز روشن و بنفش هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای قرمز، شامل رنگ های سبز تیره و روشن و آبی هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای قهوه ای، شامل رنگ های قهوه ای، فندقی و آبی هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای تیره و مشکی، شامل رنگ های بنفش، آبی، سبز و رنگ های تیره هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای قهوه ای متوسط، شامل رنگ های عسلی، آبی، خاکستری، سیاه و سبز هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای روشن، شامل رنگ های سیاه، قهوه ای تیره، شکلاتی، قهوه ای روشن و خاکستری هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای رنگ فانتزی، شامل رنگ های قهوه ای و مشکی هستند. رنگ لنز مناسب برای موهای نقره ایی، شامل رنگ خاکستری است.

در سایت لنز مارکت می توانید انواع رنگ لنزهای رنگی را با کیفیت های فوق العاده و قیمت های بسیار عالی پیدا کنید.

سایت لنز مارکت بزرگترین و بهترین سایت فروشگاهی فروش لنزهای طبی، طبی رنگی و رنگی در ایران است.

 

منابع:

https://www.feelgoodcontacts.com/blog/how-to-match-your-eyes-to-your-hair-colour

https://www.o-lens.co.in/blogs/o-lens/colored-lenses-according-to-hair-color-and-eye-color

https://ttdeye.com/blogs/tips/best-hair-color-with-lenses

https://eyecandys.com/pages/colored-contacts-skintone[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *