[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اگر سبک روزمره خود را دوست دارید اما می خواهید یک تغییر جزئی به آن اضافه کنید، به فکر استفاده از لنز چشم طوسی به استایل روزمره خود باشید. مطمئنا لنز چشمی طوسی، نگاه ها را به سمت شما جلب خواهد کرد.

از لنز چشمی طوسی هم برای روزمره و هم برای مهمانی های شبانه می توان استفاده کرد.

ما در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی های لنز چشم طوسی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

ویژگی های لنز چشم طوسی:

برخلاف سایر رنگ ها، لنزهای چشمی طوسی برای اکثر رنگ پوست ها و موها مناسب هستند و آن ها را تقویت می کنند.

چشم های طوسی بر روی بیشتر افراد تاثیر می گذارد و آن ها را جذاب تر نشان می دهد.

چه به دنبال تقویت رنگ طبیعی چشمان خود باشید و یا اینکه بخواهید رنگ چشمان خود را به طور کلی تغییر دهید، می توانید از لنز چشم طوسی استفاده کنید. شگفت زده خواهید شد که لنز چشم طوسی چقدر چشم های شما را پویاتر نشان می دهد.

شما بدون در نظر گرفتن رنگ طبیعی چشم، از استفاده از لنزها چشمی طوسی لذت خواهید برد، خواه هدف شما دستیابی به یک تغییر ظریف باشد یا دستیابی به تغییر چشمگیرتر.

رنگ چشم ایرانی ها

لنزهای رنگی طوسی علاوه بر اینکه باعث تغییر رنگ چشم ما ایرانی ها می شوند، چشم های ما را نیز بسیار زیباتر کرده و به چشم ها حالت می دهند. کمتر کسی در بین استفاده کنندگان از لنزهای رنگی وجود دارد که از لنز چشم طوسی استفاده نکرده باشد.

رنگ طوسی چون ترکیب رنگ سیاه و سفید است، در روانشناسی رنگ ها از آن به عنوان رنگ سازش یاد می شود.

افرادی که از لنز طوسی استفاده می کنند، آرام ولی جدی به نظر می رسند و حس اعتماد به نفس را به دیگران القا می کنند.

لنز به رنگ طوسی قابلیت ست شدن با هر رنگ لباس و میکاپی را دارد. افراد با استفاده از لنزهای چشمی طوسی باوقارتر به نظر می رسند.

لنزهای طوسی چون با رنگ چشم ما ایرانی ها تفاوت خیلی زیادی ندارد، در چشم بسیار شیک و خاص به نظر می رسند و جذابیت چهره را دو چندان می کنند.

لنزهای چشمی طوسی دور دار، اولین بار در کره جنوبی برای افرادی ساخته شدند که از لنزهای چشمی برای اهداف آرایشی و زیبایی و یا تصحیح اختلال بینایی استفاده می کردند. اگر چه لنزهای طوسی دوردار تقریباً قطر یک لنز چشمی رنگی استاندارد را دارند اما دلیل بزرگتر نشان دادن آن ها، حلقه بیرونی تیره ایی است که لبه خارجی پلک را دربر می گیرد. لنزهای رنگی با حلقه هایی با ضخامت متفاوت در دسترس هستند که به شما امکان می دهد جلوه های ویژه متنوعی را که می توانید به تنهایی یا با آرایش چشم استفاده کنید، به دست آورید.

لنز چشم طوسیلنز چشم طوسی برای انواع رنگ چشم و پوست:

لنزهای چشمی طوسی رنگ برای انواع رنگ چشم ها، چه تیره و چه روشن و انواع رنگ پوست ها، چه پوست سبزه، چه پوست گندمی و چه پوست سفید، مناسب هستند.

  • لنز چشمی طوسی برای چشم های تیره: خواه خواستار چشم های طوسی روشن و یا چشم های طوسی تیره، اگر چشمان شما به طور طبیعی تیره است، لنزهای طوسی، چشم های تیره شما را کاملاً پوشش می دهند.
  • لنز چشمی طوسی برای چشم های روشن: آیا دارای چشمان روشنی هستید و می خواهید چشمان روشن خود را به رنگ طوسی تغییر دهید؟ مشکلی نیست زیرا این تغییر بسیار عالی است. لنزهای رنگی طوسی برای چشم های روشن راهی عالی برای تغییر کامل ظاهر است و سبک ها و سایه های مختلفی را ارائه می دهد. ترکیب لنزهای طوسی با رنگ چشم روشن، ظاهری ظریف را برای شخص ایجاد می کند.
  • لنز چشمی طوسی برای پوست سبزه و تیره: لنز طوسی تیره برای استفاده افراد سبزه رو، بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید ظاهر دل انگیز و متفاوتی داشته باشید، لنز به رنگ طوسی نسبتا تیره را امتحان کنید تا ظاهرتان را سرد و جذاب تر نشان دهید.
  • لنز چشمی طوسی برای پوست گندمی: لنز طوسی برای افراد با تناژ پوستی متوسط و یا گندمی نیز بسیار مناسب است وظاهر آن ها را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.
  • لنز چشمی طوسی برای پوست سفید: لنزهای چشم طوسی با همه‌ تناژهایش برای افراد با پوست روشن عالی هستند و نگاه ها را به سمت این افراد جلب می کنند.

انواع لنزهای چشمی طوسی:

لنزهای رنگی چشمی طوسی به دو دسته رنگی طبی و غیر طبی تقسیم بندی می شوند.

از انواع لنزهای چشمی رنگی طبی طوسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لنز طبی رنگی فصلی فرشلوک:

لنز طبی رنگی فصلی طوسی فرشلوک یکی از بهترین و به صرفه ترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار است. لنز طوسی فرشلوک ظاهری طبیعی به فرد می دهد و یک انتخاب بسیار عالی است. این لنز هم برای استفاده روزمره و هم برای استفاده در مهمانی های شبانه بسیار مناسب است.

لنز طبی رنگی فصلی آرین:

لنز طبی رنگی فصلی طوسی آرین یکی از پرفروش ترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار است. این لنز رنگی طبی محصول کشور کره جنوبی بوده و دارای سه تناژ رنگبندی: تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی) و تن 3 (ترکیب عسلی + دور مشکی) است.

لنز طبی رنگی فصلی فستیوال:

لنز طبی رنگی فصلی طوسی فستیوال یکی از بهترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار است. این لنز محصول کشور کره جنوبی و زیر مجموعه برند مورنینگ است و دارای چهار تناژ رنگبندی: تن 1 (بدون دور)، تن 2 (دور مشکی)، تن 3 (ترکیب عسلی + دور مشکی) و تن 4 (یخی) است.

لنز طبی رنگی سالانه فستیوال:

لنز طبی رنگی سالانه طوسی فستیوال یکی از بهترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار است که به طور رسمی و مجاز وارد کشور می شود. این لنز یکی از معدود لنزهایی است که اشعه مضر UV را فیلتر می کند.

از انواع لنزهای چشمی رنگی طوسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لنز رنگی روزانه فرشلوک:

لنز رنگی روزانه طوسی فرشلوک یکی از پروفروش ترین لنزهای رنگی موجود در بازار است و به صورت باکس 10 عددی عرضه می شود. این لنز رنگی دارای آبرسانی بسیار بالا (55 درصد) و دارای قطر 14.5 میلی متر است و یکی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی موجود در بازار ایران است.

لنز رنگی فصلی فستیوال:

لنز رنگی فصلی طوسی فستیوال یکی از لنزهای محبوب موجود در بازار است. این لنز دارای آبرسانی مناسب (38 درصد) و قطر استاندارد 14 میلی متر می باشد.

لنز رنگی فصلی ایراپتیکس:

لنز رنگی فصلی طوسی ایراپتیکس با آبرسانی بالا یکی از باکیفیت ترین لنزهای رنگی شناخته می شود. این لنز از نظر کیفیت راحتی و ضد حساسیت بودن، یکی از بهترین لنزهای رنگی موجود در بازار است. لنز ایراپتیکس محصول کشور آمریکا بوده و دارای اکسیژن رسانی بالایی است، همچنین این لنز از خشکی چشم جلوگیری کرده و برای کسانی که مستعد خشکی چشم هستند، بسیار مناسب است.

لنز رنگی فصلی آرین:

لنز رنگی فصلی طوسی آرین مناسب افرادی است که به دنبال لنز رنگی زیبایی هستند و نمی خواهند زیاد هزینه کنند. لنز رنگی فصلی آرین دارای اکسیژن رسانی مناسب و دارای قطر استاندارد 14.5 میلی متر است. این لنز رنگی با مواد polyhema ساخته شده و در ساخت آن از تنکنولوژی هایدروژل نیز استفاده شده است.

لنز رنگی سالانه فستیوال:

لنز رنگی سالانه طوسی فستیوال محصول شرکت interojo کشور کره جنوبی است و به طور رسمی و با پروانه بهداشت وارد کشور می شود. این لنز رنگی دارای آبرسانی مناسب و قطر استاندارد بوده و یکی از معدود لنزهایی است که اشعه مضر خورشید را فیلتر می کند.

لنز چشم طوسیسخن آخر:

لنز چشم طوسی یکی از رنگ های پرطرفدار لنزهای رنگی است که افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند.

این رنگ لنز ظاهر افراد رازیباتر و جذاب تر نشان داده و همچنین آن ها را باوقارتر نشان می دهد.

لنز به رنگ طوسی با هر رنگ و استایلی از میکاپ و لباس جور درمی آید و هماهنگ می شود. لنزهای طوسی با رنگ چشم ما ایرانیان تفاوت چندانی ندارند، بنابراین چشم ها را بسیار جذاب تر کرده و زیبایی دوچندانی به آن ها می بخشند.

یکی از انواع لنزهای چشمی طوسی، لنزهای طوسی دور دار است که به دلیل حلقه تیره ایی که دور خود دارد، چشم ها را بزرگتر و گیراتر نشان می دهد.

لنز چشمی طوسی برای چشم های هم تیره و هم روشن مناسب است و زیبایی آن ها را بیشتر می کند. همچنین لنز چشمی طوسی برای انواع تناژ پوست، چه پوست تیره، چه پوست گندمی و چه پوست روشن مناسب است.

لنز مارکت

یکی از جاهایی که انواع لنزهای چشمی طوسی را با کیفیت های فوق العاده و قیمت ها بسیار مناسب به فروش می رساند، سایت لنز مارکت است.

در سایت لنز مارکت انواع برندهای معتبر لنزهای رنگی و رنگی طبی طوسی، مانند: فرشلوک، آرین، فستیوال، ایراپتیکس و … عرضه می شود و شما می توانید بنا به نیاز و سلیقه خود و همچنین بودجه ایی که مد نظر دارید، لنز چشم طوسی مورد نظر خود را خریداری کنید.

سایت لنز مارکت بزرگترین و برترین سایت فروش لنزهای چشمی در ایران است، در این سایت علاوه بر لنزهای چشمی طوسی، سایر رنگ های لنزهای چشمی را نیز می توانید خریداری کرده، از خرید خود مطمئن باشید و ظاهر خود را جذاب تر کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *