فرق رنگ لنز چشم با تناژ رنگ لنز چیه؟

رنگ لنز چشم طوسی عسلی چیست؟

لنز توریک رنگی موجوده ؟

رنگ لنز چشم عسلی

انواع مختلفی از لنزهای چشم در بازار ارائه می شود که برای سبک زندگی مختلف و نیازهای متفاوت، طراحی شده اند. یکی از پرطرفدارترین انواع لنز، لنز رنگی است. لنزهای رنگی معمولی، لنزهایی هستند که هیچ نمره چشمی ندارد و تنها جنبه آرایشی و زیبایی دارند و فقط می توانند رنگ چشمان شما را به هر رنگی که می خواهید تغییر دهند، به این نوع لنزها، لنزهای رنگی Plano گفته می شود.

برای خرید لنز بوش با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

این لنزها دارای مدت مصرف روزانه، فصلی و دائم (سالیانه) هستند و شما باید طبق اصول بهداشتی از آن ها نگهداری کنید تا بتوانید دید کاملا واضح با رنگ چشم متفاوتی داشته باشید.

انواع رنگ لنز چشم در دنیا

امروزه لنز رنگی به یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. برای استفاده از لنز حتما باید نکات بهداشتی مربوط به آن را بدانید. سهل‏ انگاری در مراقبت از چشم در حین استفاده از لنز رنگی، عوارض جبران‏ ناپذیری را به‏ دنبال دارد. پس به‏ سادگی از کنار این مسئله عبور نکنید. لنزهای رنگی انواع مختلفی دارند.

برای خرید لنز بوش اند لومب با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

برای مثال: روزانه، ماهانه، فصلی یا سالانه. که می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از این نمونه‌ها را خریداری کنید. همچنین برخی برندها، لنز رنگی طبی هم عرضه می‌کنند، یعنی با یک تیر دو نشان می‌زنید. با این لنزها می‌توانید علاوه بر اصلاح مشکلات بینایی، رنگ چشم‌ها را هم تغییر دهید و زیباتر دیده شوید. انواع رنگ لنز این امکان را به شما می دهد که بتوانید متناسب با سلیقه و ظاهر خود، لنز مورد نظر را تهیه کنید. 

برای خرید لنز طبی جانسون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

لنزهای رنگی در ابتدا شامل پنج رنگ اصلی آبی، سبز، طوسی، قهوه ای و بنفش بودند. ولی با مرور زمان، پیشرفت علم و همچنین استقبال مردم از این لنزها باعث شد تا در طیف رنگی گسترده ای تولید شوند. عسلی، فندوقی، سبز یشمی، آبی اقیانوسی، آبی کبود، طوسی دور مشکی، قهوه ای دور مشکی، سبز چمنی و … از جمله رنگ هایی هستند که می توانید آن ها را در بازار تهیه کنید.

پرطرفدارترین انتخاب رنگ لنز چشم برای موی روشن

یکی از مزیت های رنگ موی بلوند این است که تقریبا هر رنگ لنزی به این افراد می آید. یعنی کسانی که موهای بلوند دارند از هر رنگ لنز رنگی می‌توانند برای زیبایی هرچه بیشتر چهره خود استفاده کنند. یکی از بیشترین رنگ لنزهایی که به این افراد می آید، رنگ آبی است. که این ترکیب یکی از زیباترین و جذاب ترین ترکیب ها محسوب شود. این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ لنز چشم در دنیا می باشد.

برای خرید لنز طبی مارک جانسون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

به همین دلیل، برای کسانی که موهای بلوند دارند، لنز آبی بهترین گزینه است؛ فرقی هم نمی‌کند که آبی روشن باشد یا آبی تیره. لنز سبز روشن هم از دیگر انواع لنز رنگی است که با موهای بلوند ترکیب جذابی می‌سازد. توجه داشته باشید که رنگ سبز تیره انتخاب نکنید و سراغ رنگ‌های روشن و شفاف سبز بروید.

برای خرید لنز طبی مارک مورنينگ با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

همچنین یادتان باشد که لنز سبز روشن برای افرادی که پوست روشن یا رنگ‌پریده دارند بهترین انتخاب است. از دیگر لنزهای رنگی مناسب برای موهای بلوند، می‌توان به لنز یاسی و بنفش اشاره کرد. این رنگ به دلیل اینکه کمی عجیب و غیرطبیعی است، حالت رازآلود جذابی به صورت می‌بخشد و برای مناسببت های خاص انتخاب بسیار خوبی است.

پرطرفدارترین انتخاب رنگ لنز چشم برای موی قرمز

بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های لنز برای موهای قرمز، رنگ سبز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید. هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز روشن بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازد. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنز سبز روشن استفاده شود.

پرطرفدارترین رنگ لنز چشم برای موی قهوه ای

با اینکه تضاد رنگ چشم و مو جذابیت زیادی ایجاد می کند، اما در این مورد خاص باید بگوییم که تناسب بهتر از تضاد است. یعنی برای موهای قهوه‌ای بهتر است لنز قهوه‌ای تیره یا روشن انتخاب کنید. سایه‌های مختلف از رنگ قهوه‌ای در کنار هم یک ترکیب طبیعی و جذاب ایجاد می‌کنند. بنابراین، اگر موهای شما جزء خانواده رنگ های قهوه‌ای است، توصیه ما این است که از لنزهای فندقی، عسلی یا لنز قهوه‌ای استفاده کنید.

برای خرید لنز طبی مارک فستيوال با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

لنز عسلی برای موهای قهوه‌ای تیره و حتی موهای مشکی مناسب است. این دو رنگ گرم در کنار هم باعث می‌شوند با حفظ طبیعی بودن صورت، بر میزان جذابیت شما افزوده شود. البته اگر دوست دارید تضاد محسوس و تفاوت خاصی در صورت خود ایجاد کنید، بهتر است لنز آبی بخرید. روشن بودنِ رنگ آبی و تیره بودن رنگ موها با هم باعث ایجاد تضاد محسوس و جذابی می شود.

پرطرفدارترین رنگ لنز چشم برای موی مشکی

رنگ مشکی را همانند رنگ های بلوند، می‌توان با هر رنگ چشمی ست کرد. اما فریبنده‌ترین رنگ لنز برای موی مشکی، لنز یاسی یا لنز بنفش است. این دو رنگ در کنار موس مشکی باعث می‌شود تا چهره ی شما بسیار جذاب و خاص به نظر برسد. لنز سبز و آبی هم برای موهای مشکی انتخاب‌های کاملا درستی هستند. وقتی موهای شما تیره است، بهتر است با لنزهای روشن، باعث دیده شدن بیشتر چشم‌های خود شوید. به طور کلی تقریبا هر رنگ لنزی به موی مشکی می آید.

علاقه افراد به رنگ لنز چشم طوسی

امروزه افراد علاقه زیادی به لنزهای رنگی دارند. زیرا می توانند به راحتی رنگ چشم های خود را تغییر دهند. تقریبا نیمی از مردم جهان چشم های تیره دارند، به همین دلیل اکثر افراد خواستار لنزهای رنگی روشن مثل: آبی، سبز، طوسی، عسلی و… هستند. در این بین افرادی هم هستند که نمی خواهند تغییر زیادی در رنگ چشمشان ایجاد شود. این افراد به سمت لنزهایی می روند که اغلب هم رنگ، رنگ چشمشان است اما درخشنگی و یا قدرت مات کنندگانی دارند. 

سخن پایانی در باب رنگ لنز چشم

روز به روز توجه افراد روی لنزهای رنگی بیشتر می شود. این لنزها می توانند باعث زیبایی بیشتر چشمان شما شوند. با استفاده از لنزهای رنگی ظاهر شما تغییر زیادی می کند. می توانید انواعی از لنزهای رنگی را برای مراسم های مختلف و آرایش های متفاوت هماهنگ کنید. اما باید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ لنز، به رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم توجه ویژه ای داشته باشید.

تا در زمان استفاده از لنز رنگی ظاهری کاملا طبیعی و جذاب داشته باشید. اما اگر رنگ لنز را به درستی انتخاب نکنید، غیر طبیعی بودن رنگ چشم کاملا مشهود می شود و ظاهر مصنوعی و عروسکی خواهید داشت. لنز مارکت نیز محصولات چندین برند مشهور جهانی را در فروشگاه اینترنتی خود دارد که می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود، لنزهای دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *